Retkikaasupullot, ei saa mästään !

Olen yrittänyt ostaa niitä 220 gram kaasupulloja mutta tuntuvat olevan loppu joka paikasta. Ainakin Biltema, Motonet ja Puuilo on kysytty. Tietääkö joku mistä niitä saa ? Tosin kohta ei enää tarvita .

9

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisikohan jostain näistä löytyä: Varusteleka, varuste.net, Partioaitta, Scandinavian Outdoor Store tai muut retkeilykaupat?

    • Anonyymi

      Missä päin maailmaa? Näyttää esim. Motonetin ja Tokmannin saldot aika hyviltä.

    • Anonyymi

      Nehän on kalliita ja epäluotettavia käyttää muutenkin. Siirry 2 kg kaasupulloihin ja tasoretkikeittimiin.

      • Kiitos kommenteista, asia selvä. Niin kommenttina 23:30 miehelle miksi 2 kg pullo ei käy. Vaimo on niin epäilevä että voi vuotaa. Nämä 220 g pullot laitetaan veneen ulkopuolelle joka yö. Siellä saavat vuotaa minkä haluavat.


      • Anonyymi
        lihamylly1 kirjoitti:

        Kiitos kommenteista, asia selvä. Niin kommenttina 23:30 miehelle miksi 2 kg pullo ei käy. Vaimo on niin epäilevä että voi vuotaa. Nämä 220 g pullot laitetaan veneen ulkopuolelle joka yö. Siellä saavat vuotaa minkä haluavat.

        Pisteet vaimolle.


      • Anonyymi
        lihamylly1 kirjoitti:

        Kiitos kommenteista, asia selvä. Niin kommenttina 23:30 miehelle miksi 2 kg pullo ei käy. Vaimo on niin epäilevä että voi vuotaa. Nämä 220 g pullot laitetaan veneen ulkopuolelle joka yö. Siellä saavat vuotaa minkä haluavat.

        21:42 vastaaja tässä, sama meininki meillä. Keittimen kaasupullo viedään joka yöksi ulos säilytyslaatikkoon.


    • Anonyymi

      Montako venettä räjähtänyt viimeisen 10 vuoden aikana?

      Kaikkea voi pelätä...

      • "Montako venettä räjähtänyt viimeisen 10 vuoden aikana?" En ole kuullut yhdestäkään. Kerron miten meille kävi. Siihen aikaan oli kaasujääkaappi (UPO). Yhtenä keväänä kun tämä kaasujääkaappi otettiin käyttöön unohdin kiristää letkun kunnolla ja veneeseen vuoti propaanikaasua. Minä, muutaman jormapaukun jälkeen, totesin vaimolle että "ei täällä mikään kaasu haise".
        Ei tarvinnut kuin mennä lähelle jääkaappia ja todeta "kyllä kaasu haisee". Kiristin liittimen, kaasuvuoto loppui siihen mutta seuraavana vuonna meille tuli sähköjääkaappi. Tästä taas seurasi se että sen jälkeen sähkö on ollut, enemmän tai vähemmän, kortilla ...
        Asia on ratkaistu sillä että on hankittu lisää aurinkopaneeleita .Ensin 60 W ja kun se ei riittänyt niin samanlainen 60 W lisää, ja nyt muutama viikko sitten, kuin halvalla sai (120 W, 121 €) yksi tommonen lisää. Sitä en ole vielä kokeillut mutta ensi viikolla kokeillaan. Tässä oli noin 25 vuotta kaasu-ja ähkökaappijuttua, mitä mistäkin seuraa.


      • lihamylly1 kirjoitti:

        "Montako venettä räjähtänyt viimeisen 10 vuoden aikana?" En ole kuullut yhdestäkään. Kerron miten meille kävi. Siihen aikaan oli kaasujääkaappi (UPO). Yhtenä keväänä kun tämä kaasujääkaappi otettiin käyttöön unohdin kiristää letkun kunnolla ja veneeseen vuoti propaanikaasua. Minä, muutaman jormapaukun jälkeen, totesin vaimolle että "ei täällä mikään kaasu haise".
        Ei tarvinnut kuin mennä lähelle jääkaappia ja todeta "kyllä kaasu haisee". Kiristin liittimen, kaasuvuoto loppui siihen mutta seuraavana vuonna meille tuli sähköjääkaappi. Tästä taas seurasi se että sen jälkeen sähkö on ollut, enemmän tai vähemmän, kortilla ...
        Asia on ratkaistu sillä että on hankittu lisää aurinkopaneeleita .Ensin 60 W ja kun se ei riittänyt niin samanlainen 60 W lisää, ja nyt muutama viikko sitten, kuin halvalla sai (120 W, 121 €) yksi tommonen lisää. Sitä en ole vielä kokeillut mutta ensi viikolla kokeillaan. Tässä oli noin 25 vuotta kaasu-ja ähkökaappijuttua, mitä mistäkin seuraa.

        Panovirhepaholainen näköjään iskenyt otsikkoonkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe