Olen yrittänyt ostaa niitä 220 gram kaasupulloja mutta tuntuvat olevan loppu joka paikasta. Ainakin Biltema, Motonet ja Puuilo on kysytty. Tietääkö joku mistä niitä saa ? Tosin kohta ei enää tarvita .
Retkikaasupullot, ei saa mästään !
9
283
Vastaukset
- Anonyymi
Voisikohan jostain näistä löytyä: Varusteleka, varuste.net, Partioaitta, Scandinavian Outdoor Store tai muut retkeilykaupat?
- Anonyymi
Missä päin maailmaa? Näyttää esim. Motonetin ja Tokmannin saldot aika hyviltä.
- Anonyymi
Nehän on kalliita ja epäluotettavia käyttää muutenkin. Siirry 2 kg kaasupulloihin ja tasoretkikeittimiin.
Kiitos kommenteista, asia selvä. Niin kommenttina 23:30 miehelle miksi 2 kg pullo ei käy. Vaimo on niin epäilevä että voi vuotaa. Nämä 220 g pullot laitetaan veneen ulkopuolelle joka yö. Siellä saavat vuotaa minkä haluavat.
- Anonyymi
lihamylly1 kirjoitti:
Kiitos kommenteista, asia selvä. Niin kommenttina 23:30 miehelle miksi 2 kg pullo ei käy. Vaimo on niin epäilevä että voi vuotaa. Nämä 220 g pullot laitetaan veneen ulkopuolelle joka yö. Siellä saavat vuotaa minkä haluavat.
Pisteet vaimolle.
- Anonyymi
lihamylly1 kirjoitti:
Kiitos kommenteista, asia selvä. Niin kommenttina 23:30 miehelle miksi 2 kg pullo ei käy. Vaimo on niin epäilevä että voi vuotaa. Nämä 220 g pullot laitetaan veneen ulkopuolelle joka yö. Siellä saavat vuotaa minkä haluavat.
21:42 vastaaja tässä, sama meininki meillä. Keittimen kaasupullo viedään joka yöksi ulos säilytyslaatikkoon.
- Anonyymi
Montako venettä räjähtänyt viimeisen 10 vuoden aikana?
Kaikkea voi pelätä..."Montako venettä räjähtänyt viimeisen 10 vuoden aikana?" En ole kuullut yhdestäkään. Kerron miten meille kävi. Siihen aikaan oli kaasujääkaappi (UPO). Yhtenä keväänä kun tämä kaasujääkaappi otettiin käyttöön unohdin kiristää letkun kunnolla ja veneeseen vuoti propaanikaasua. Minä, muutaman jormapaukun jälkeen, totesin vaimolle että "ei täällä mikään kaasu haise".
Ei tarvinnut kuin mennä lähelle jääkaappia ja todeta "kyllä kaasu haisee". Kiristin liittimen, kaasuvuoto loppui siihen mutta seuraavana vuonna meille tuli sähköjääkaappi. Tästä taas seurasi se että sen jälkeen sähkö on ollut, enemmän tai vähemmän, kortilla ...
Asia on ratkaistu sillä että on hankittu lisää aurinkopaneeleita .Ensin 60 W ja kun se ei riittänyt niin samanlainen 60 W lisää, ja nyt muutama viikko sitten, kuin halvalla sai (120 W, 121 €) yksi tommonen lisää. Sitä en ole vielä kokeillut mutta ensi viikolla kokeillaan. Tässä oli noin 25 vuotta kaasu-ja ähkökaappijuttua, mitä mistäkin seuraa.lihamylly1 kirjoitti:
"Montako venettä räjähtänyt viimeisen 10 vuoden aikana?" En ole kuullut yhdestäkään. Kerron miten meille kävi. Siihen aikaan oli kaasujääkaappi (UPO). Yhtenä keväänä kun tämä kaasujääkaappi otettiin käyttöön unohdin kiristää letkun kunnolla ja veneeseen vuoti propaanikaasua. Minä, muutaman jormapaukun jälkeen, totesin vaimolle että "ei täällä mikään kaasu haise".
Ei tarvinnut kuin mennä lähelle jääkaappia ja todeta "kyllä kaasu haisee". Kiristin liittimen, kaasuvuoto loppui siihen mutta seuraavana vuonna meille tuli sähköjääkaappi. Tästä taas seurasi se että sen jälkeen sähkö on ollut, enemmän tai vähemmän, kortilla ...
Asia on ratkaistu sillä että on hankittu lisää aurinkopaneeleita .Ensin 60 W ja kun se ei riittänyt niin samanlainen 60 W lisää, ja nyt muutama viikko sitten, kuin halvalla sai (120 W, 121 €) yksi tommonen lisää. Sitä en ole vielä kokeillut mutta ensi viikolla kokeillaan. Tässä oli noin 25 vuotta kaasu-ja ähkökaappijuttua, mitä mistäkin seuraa.Panovirhepaholainen näköjään iskenyt otsikkoonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558