Miehen lapset

Anonyymi

Olen seurustellut miehen kanssa kohta 6v. jonka avioliito oli päättynyt ennen seurusteluamme. Asumme yhdessä. Miehen aikuiset lapset sekä 15 ja 16v. lapset eivät halua tavata minua enkä edes tiedä miksi. He tulevat kylään meille kun en ole kotona. Pitäisikö antaa olla ja muuttaa omaan kämppään?

5

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyydä miestäsi pitämään lastensa kesken vakava kokous, jossa keskustellaan asiasta ja hyljeksinnän syistä perusteellisesti vastauksia hakien, ei vaan emmätiedäkuemmätaho.

Sinä saatat olla exän toksisen käytöksen ja lapset aivopesun kohteina, mutta et voine asiaa auttaa, ellet saa miestäsi huomaamaan, että jokin on vakavasti vialla. Kaikki voi olla myös silkkaa väärinkäsitystä, joka selviää asiasta oikeasti keskusteltaessa.

Keskustele myös miehesi kanssa onko tämä oppinut mitään edellisessä suhteessa niin itsestään kuin nyt exästään. Suhteen hoitaminen olisi hyvä oppia, ettei tee samoja virheitä yhä uudelleen yhä uusien suhteiden kanssa.

• Anonyymi

Joo kakarat kuriin ja pakkosti tykkämään uusesta isän sutturasta. Exä kans pitää kouluttaa tykkää perheenrikojasta, se on hänen tehtävä. Lapse jos ei tykkää sutturasta niin lisää vaan pankosia, häntä pitää kumartaa ja niiata aina kun saapuu paikalle. Kyllä laspet oppii kun ei anneta muita vaihtoehtoja.

• Anonyymi

Sinussa on joku vika, hehän saavat itse päättää ketä haluavat tavata, jos olet niin vastenmielinen tyyppi, tarkastele itseesi missä vikaa.

• Anonyymi

Mitä välii, etkö ole avoliitossa tuon miehen kanssa, etkä hänen kakaroitten kanssa, minä olisin tyytyväinen tuossa tilanteessa, en haluais edes tutustuu moisiin pentuihin.

• Anonyymi

Todennäköisesti lasten toimintaan vaikuttavat vanhrmpuen keskinäiset ongelmat. Hyvinkin todennänöisdsti heitä on manipuloitu eli sotkettu aikuisten välisiin asioihin. Sinuna olisin niinkuin et asiaa huomaisikaan, koska kyllähän nämä lapsetkin aikukstuvat ja todennäköisesti joskus tajuavat kuinka lapsellisia ovat olleet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      78
      1386
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1325
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1100
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      996
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      863
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      858
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      17
      793
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      667
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      652
    Aihe