Olen seurustellut miehen kanssa kohta 6v. jonka avioliito oli päättynyt ennen seurusteluamme. Asumme yhdessä. Miehen aikuiset lapset sekä 15 ja 16v. lapset eivät halua tavata minua enkä edes tiedä miksi. He tulevat kylään meille kun en ole kotona. Pitäisikö antaa olla ja muuttaa omaan kämppään?
Miehen lapset
5
70
Vastaukset
Pyydä miestäsi pitämään lastensa kesken vakava kokous, jossa keskustellaan asiasta ja hyljeksinnän syistä perusteellisesti vastauksia hakien, ei vaan emmätiedäkuemmätaho.
Sinä saatat olla exän toksisen käytöksen ja lapset aivopesun kohteina, mutta et voine asiaa auttaa, ellet saa miestäsi huomaamaan, että jokin on vakavasti vialla. Kaikki voi olla myös silkkaa väärinkäsitystä, joka selviää asiasta oikeasti keskusteltaessa.
Keskustele myös miehesi kanssa onko tämä oppinut mitään edellisessä suhteessa niin itsestään kuin nyt exästään. Suhteen hoitaminen olisi hyvä oppia, ettei tee samoja virheitä yhä uudelleen yhä uusien suhteiden kanssa.- Anonyymi
Joo kakarat kuriin ja pakkosti tykkämään uusesta isän sutturasta. Exä kans pitää kouluttaa tykkää perheenrikojasta, se on hänen tehtävä. Lapse jos ei tykkää sutturasta niin lisää vaan pankosia, häntä pitää kumartaa ja niiata aina kun saapuu paikalle. Kyllä laspet oppii kun ei anneta muita vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Sinussa on joku vika, hehän saavat itse päättää ketä haluavat tavata, jos olet niin vastenmielinen tyyppi, tarkastele itseesi missä vikaa.
- Anonyymi
Mitä välii, etkö ole avoliitossa tuon miehen kanssa, etkä hänen kakaroitten kanssa, minä olisin tyytyväinen tuossa tilanteessa, en haluais edes tutustuu moisiin pentuihin.
- Anonyymi
Todennäköisesti lasten toimintaan vaikuttavat vanhrmpuen keskinäiset ongelmat. Hyvinkin todennänöisdsti heitä on manipuloitu eli sotkettu aikuisten välisiin asioihin. Sinuna olisin niinkuin et asiaa huomaisikaan, koska kyllähän nämä lapsetkin aikukstuvat ja todennäköisesti joskus tajuavat kuinka lapsellisia ovat olleet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102783
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252639En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761728Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2231284Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va611269- 471088
- 991001
- 107831
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823