Sini lähdössä kotiin?

Anonyymi

Viettänyt pk- huoneessa paljon aikaa, itkeskellyt jne. Liittyykö päivällä tupakkapaikalla puhumiinsa arkaluontoisiin yksityisasioihinsa. Puhui aika rohkeasti muiden asioista, ei ainoastaan omista.... kai joku raja on silläkin miten paljon saa repostella muiden ihmisten asioita? Julkisesti?

17

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ois syytä lähteä pois, nolaa täysin maineensa jo yrittäjänäkin. Ties vaikka puoliso ottanu yhteyttä tuotantoon. Firman sivut ainakin kiinnostaa nyt monia kun ovat jo jumissa.

      • Anonyymi

        Kyllä nolasi jo!! Ollut ärsyttävä tyrkky ihan alusta asti! Ilkeä ihminen!


    • Anonyymi

      Olisko itkuun syynä puolison jättämä avioerohakemus?
      Pientä arkidraamaa viety taloon.

      • Anonyymi

        Sinillä fiksu mies! Ei mun ymmärtääkseni Sin tuota tiedä, ennenkuin kotiutuu!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinillä fiksu mies! Ei mun ymmärtääkseni Sin tuota tiedä, ennenkuin kotiutuu!!?

        Luulis ett järjestäjien velvollisuus olis kertoa noin isosta yksityiselämän asiasta! Jotenkin sairasta ajatella ett nainen olis talossa viikkoja eikä tiedä erohakemuksesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinillä fiksu mies! Ei mun ymmärtääkseni Sin tuota tiedä, ennenkuin kotiutuu!!?

        On saatettu tietoon kertovat lehdet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinillä fiksu mies! Ei mun ymmärtääkseni Sin tuota tiedä, ennenkuin kotiutuu!!?

        Kotiutu jo.


    • Anonyymi

      Ja Sini uhkasi vetää oikeuteen kaikki jotka on kirjoittanut hänestä negatiivista .
      Ja varmaan mies ja sen exä haastaa Sinin oikeuteen herjaamisesta

    • Anonyymi

      Sini kotiin! Epävakaa tyyppi!!!!

    • Anonyymi

      Tähän mennessä 247:ssa!

      Sini pyydettiin kymmenen minuuttia sitten päiväkirjahuoneeseen, minuutti sitten pyydettiin lisäksi Sasa.

      Ilmeisesti Sasa on saanut ohjeet ilmoittaa, kerätä Sinin kamppeet ja Sini poistuu tulematta enää taloon

      • Anonyymi

        Juuri äsken ilmoitettiin että Sini on poistunut talosta henkilökohtaisten syiden vuoksi. Ei muuta ilmoitusta tai "draamaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri äsken ilmoitettiin että Sini on poistunut talosta henkilökohtaisten syiden vuoksi. Ei muuta ilmoitusta tai "draamaa"

        Nyt tekis mieli kysyä kiusaaja-Siniltä että kannattiko?!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri äsken ilmoitettiin että Sini on poistunut talosta henkilökohtaisten syiden vuoksi. Ei muuta ilmoitusta tai "draamaa"

        Voi tätä ilon päivää, Korkeimmat Voimat toimii 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tätä ilon päivää, Korkeimmat Voimat toimii 👌

        Jumala ei hylännyt vanhurskasta. Ajoi kiusatun asiaa.

        "Mitä ihminen kylvää, sitä hän niittää."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tätä ilon päivää, Korkeimmat Voimat toimii 👌

        Hyvä päästiin heti alkuun kiusaajasta eroon ,sitä saa mitä tilaa.


    • Anonyymi

      Sini käyttäytyi halveksivasti aviomiestään kohtaan. Nolasi näillä Artun kanssa lähentelyllä miehensä.
      Sini on tiennyt etukääteen, että mies katsoo ohjelmaa ja kuka mies sallii vaimoltaan pettämistä, mitä nyt ei ihan tainnut tapahtua, mutta melkein.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe