Sini lähdössä kotiin?

Anonyymi

Viettänyt pk- huoneessa paljon aikaa, itkeskellyt jne. Liittyykö päivällä tupakkapaikalla puhumiinsa arkaluontoisiin yksityisasioihinsa. Puhui aika rohkeasti muiden asioista, ei ainoastaan omista.... kai joku raja on silläkin miten paljon saa repostella muiden ihmisten asioita? Julkisesti?

17

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ois syytä lähteä pois, nolaa täysin maineensa jo yrittäjänäkin. Ties vaikka puoliso ottanu yhteyttä tuotantoon. Firman sivut ainakin kiinnostaa nyt monia kun ovat jo jumissa.

      • Anonyymi

        Kyllä nolasi jo!! Ollut ärsyttävä tyrkky ihan alusta asti! Ilkeä ihminen!


    • Anonyymi

      Olisko itkuun syynä puolison jättämä avioerohakemus?
      Pientä arkidraamaa viety taloon.

      • Anonyymi

        Sinillä fiksu mies! Ei mun ymmärtääkseni Sin tuota tiedä, ennenkuin kotiutuu!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinillä fiksu mies! Ei mun ymmärtääkseni Sin tuota tiedä, ennenkuin kotiutuu!!?

        Luulis ett järjestäjien velvollisuus olis kertoa noin isosta yksityiselämän asiasta! Jotenkin sairasta ajatella ett nainen olis talossa viikkoja eikä tiedä erohakemuksesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinillä fiksu mies! Ei mun ymmärtääkseni Sin tuota tiedä, ennenkuin kotiutuu!!?

        On saatettu tietoon kertovat lehdet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinillä fiksu mies! Ei mun ymmärtääkseni Sin tuota tiedä, ennenkuin kotiutuu!!?

        Kotiutu jo.


    • Anonyymi

      Ja Sini uhkasi vetää oikeuteen kaikki jotka on kirjoittanut hänestä negatiivista .
      Ja varmaan mies ja sen exä haastaa Sinin oikeuteen herjaamisesta

    • Anonyymi

      Sini kotiin! Epävakaa tyyppi!!!!

    • Anonyymi

      Tähän mennessä 247:ssa!

      Sini pyydettiin kymmenen minuuttia sitten päiväkirjahuoneeseen, minuutti sitten pyydettiin lisäksi Sasa.

      Ilmeisesti Sasa on saanut ohjeet ilmoittaa, kerätä Sinin kamppeet ja Sini poistuu tulematta enää taloon

      • Anonyymi

        Juuri äsken ilmoitettiin että Sini on poistunut talosta henkilökohtaisten syiden vuoksi. Ei muuta ilmoitusta tai "draamaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri äsken ilmoitettiin että Sini on poistunut talosta henkilökohtaisten syiden vuoksi. Ei muuta ilmoitusta tai "draamaa"

        Nyt tekis mieli kysyä kiusaaja-Siniltä että kannattiko?!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri äsken ilmoitettiin että Sini on poistunut talosta henkilökohtaisten syiden vuoksi. Ei muuta ilmoitusta tai "draamaa"

        Voi tätä ilon päivää, Korkeimmat Voimat toimii 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tätä ilon päivää, Korkeimmat Voimat toimii 👌

        Jumala ei hylännyt vanhurskasta. Ajoi kiusatun asiaa.

        "Mitä ihminen kylvää, sitä hän niittää."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tätä ilon päivää, Korkeimmat Voimat toimii 👌

        Hyvä päästiin heti alkuun kiusaajasta eroon ,sitä saa mitä tilaa.


    • Anonyymi

      Sini käyttäytyi halveksivasti aviomiestään kohtaan. Nolasi näillä Artun kanssa lähentelyllä miehensä.
      Sini on tiennyt etukääteen, että mies katsoo ohjelmaa ja kuka mies sallii vaimoltaan pettämistä, mitä nyt ei ihan tainnut tapahtua, mutta melkein.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe