"Sini on poistunut talosta...

Anonyymi

... henkilökohtaisten syiden vuoksi."

Juuri tule kirje mökkiläisille.

13

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä, Hyvä. Kun tuo tekopirteä sasa vielä lähtisi.

• Anonyymi

Sasa ja niko lähtee toivottavasti seuraavaksi.

• Anonyymi

Joo. On Nikokin jo mokannut. Aluksi pidin hänestä, uskoin hänestä enemmän.

• Anonyymi

Lehtijuttujen mukaan Sinin mies teki bänät. Siinä syy.

• Anonyymi

Aivan varmasti sovittu juttu, että saadaan superjärkkylööpit. Eihän nyt noin mitättömän asian takia aleta taloon sisään ilmoittelemaan ja sen balanssia järkyttelemään. Eri asia jos joku mummon kissan kaima on kuollut.

• Anonyymi

Sini kärsii nyt ihan itse käytöksestään ja on siitä vastuussa. Oli kai parempi näin, että nyt poistui. Ei yhden kilpailun takia kannata sössiä elämäänsä talon ulkopuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sini kärsii nyt ihan itse käytöksestään ja on siitä vastuussa. Oli kai parempi näin, että nyt poistui. Ei yhden kilpailun takia kannata sössiä elämäänsä talon ulkopuolella.

Avioliitto meni ja työpaikka. Ja maine meni. ihan jees :o)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioliitto meni ja työpaikka. Ja maine meni. ihan jees :o)

Kertokaas mikä toimisto kyseessä?

• Anonyymi

Itseasiassa lain mukaan henkilön on saatava tietää häntä koskevista lakiasioista mahdollisimman pian.

Tuotannon säännöt eivät voi ajaa tuon lain yli, joten oikeusasiat tulee saattaa tuotannon toimesta "työntekijän" tietoon mahdollisimman nopeasti.

Erossa on puolen vuoden harkinta-aika. Mieti jos Sini olisi ollut talossa 2 kuukautta, jolloin harkinta-ajasta hän olisi tuotannon itsekkyyden vuoksi menettänyt yhden kolmasosan. Tuotanto olisi samantien päätynyt oikeuteen selittämään tekoaan, ja "siitä tulee hyvää televisiota", ei siellä olisi riittänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa lain mukaan henkilön on saatava tietää häntä koskevista lakiasioista mahdollisimman pian.

Tuotannon säännöt eivät voi ajaa tuon lain yli, joten oikeusasiat tulee saattaa tuotannon toimesta "työntekijän" tietoon mahdollisimman nopeasti.

Erossa on puolen vuoden harkinta-aika. Mieti jos Sini olisi ollut talossa 2 kuukautta, jolloin harkinta-ajasta hän olisi tuotannon itsekkyyden vuoksi menettänyt yhden kolmasosan. Tuotanto olisi samantien päätynyt oikeuteen selittämään tekoaan, ja "siitä tulee hyvää televisiota", ei siellä olisi riittänyt.

Kyllä pystyi yksi nainen täyttämään koko huoneen! Ihme kiehnääjä, nolasi itsensä lisäksi miehensä. En ihmettele yhtään, että ero tuli. Sitä saa, mitä tilaa!!

• Anonyymi

Haloo, hiukan totuutta kehiin. Aviopari on yhdessä päättänyt ,että vaimo menee Bigbrotheriin. On taatusti keskusteltu, mitä saa tehdä ja mitä ei. Nehän on aikuisia ihmisiä! Muutaman päivän päästä mies saa hepulin ja laitaa eropaperit kehiin. Nainen kiehnää yhden ukon kanssa hiukan.
      Kovi on heikoissa kantimissa tuollaiset avioliitot. Taustalla on varmasti paljon sellaista pas,,, aa , jota emme tiedä.

• Anonyymi

BB-Sini selittelee somessa. ADHD-korttia vetelee joka väliin ja sitä, että Minnan kanssa sopu. Millä kuitenkaan selittää sen, että kiehnää vieraan miehen sylissä ja nukkuu lusikassa?

• Anonyymi

No eihän se järvikään soutamisesta kulu. Ja veti Artun käden sinne peiton alle alapäähänsä, koska sieltä kutitti. Ei muun takia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe