... henkilökohtaisten syiden vuoksi."
Juuri tule kirje mökkiläisille.
"Sini on poistunut talosta...
13
91
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, Hyvä. Kun tuo tekopirteä sasa vielä lähtisi.
- Anonyymi
Sasa ja niko lähtee toivottavasti seuraavaksi.
- Anonyymi
Joo. On Nikokin jo mokannut. Aluksi pidin hänestä, uskoin hänestä enemmän.
- Anonyymi
Lehtijuttujen mukaan Sinin mies teki bänät. Siinä syy.
- Anonyymi
Aivan varmasti sovittu juttu, että saadaan superjärkkylööpit. Eihän nyt noin mitättömän asian takia aleta taloon sisään ilmoittelemaan ja sen balanssia järkyttelemään. Eri asia jos joku mummon kissan kaima on kuollut.
- Anonyymi
Sini kärsii nyt ihan itse käytöksestään ja on siitä vastuussa. Oli kai parempi näin, että nyt poistui. Ei yhden kilpailun takia kannata sössiä elämäänsä talon ulkopuolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sini kärsii nyt ihan itse käytöksestään ja on siitä vastuussa. Oli kai parempi näin, että nyt poistui. Ei yhden kilpailun takia kannata sössiä elämäänsä talon ulkopuolella.
Avioliitto meni ja työpaikka. Ja maine meni. ihan jees :o)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avioliitto meni ja työpaikka. Ja maine meni. ihan jees :o)
Kertokaas mikä toimisto kyseessä?
- Anonyymi
Itseasiassa lain mukaan henkilön on saatava tietää häntä koskevista lakiasioista mahdollisimman pian.
Tuotannon säännöt eivät voi ajaa tuon lain yli, joten oikeusasiat tulee saattaa tuotannon toimesta "työntekijän" tietoon mahdollisimman nopeasti.
Erossa on puolen vuoden harkinta-aika. Mieti jos Sini olisi ollut talossa 2 kuukautta, jolloin harkinta-ajasta hän olisi tuotannon itsekkyyden vuoksi menettänyt yhden kolmasosan. Tuotanto olisi samantien päätynyt oikeuteen selittämään tekoaan, ja "siitä tulee hyvää televisiota", ei siellä olisi riittänyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa lain mukaan henkilön on saatava tietää häntä koskevista lakiasioista mahdollisimman pian.
Tuotannon säännöt eivät voi ajaa tuon lain yli, joten oikeusasiat tulee saattaa tuotannon toimesta "työntekijän" tietoon mahdollisimman nopeasti.
Erossa on puolen vuoden harkinta-aika. Mieti jos Sini olisi ollut talossa 2 kuukautta, jolloin harkinta-ajasta hän olisi tuotannon itsekkyyden vuoksi menettänyt yhden kolmasosan. Tuotanto olisi samantien päätynyt oikeuteen selittämään tekoaan, ja "siitä tulee hyvää televisiota", ei siellä olisi riittänyt.Kyllä pystyi yksi nainen täyttämään koko huoneen! Ihme kiehnääjä, nolasi itsensä lisäksi miehensä. En ihmettele yhtään, että ero tuli. Sitä saa, mitä tilaa!!
- Anonyymi
Haloo, hiukan totuutta kehiin. Aviopari on yhdessä päättänyt ,että vaimo menee Bigbrotheriin. On taatusti keskusteltu, mitä saa tehdä ja mitä ei. Nehän on aikuisia ihmisiä! Muutaman päivän päästä mies saa hepulin ja laitaa eropaperit kehiin. Nainen kiehnää yhden ukon kanssa hiukan.
Kovi on heikoissa kantimissa tuollaiset avioliitot. Taustalla on varmasti paljon sellaista pas,,, aa , jota emme tiedä. - Anonyymi
BB-Sini selittelee somessa. ADHD-korttia vetelee joka väliin ja sitä, että Minnan kanssa sopu. Millä kuitenkaan selittää sen, että kiehnää vieraan miehen sylissä ja nukkuu lusikassa?
- Anonyymi
No eihän se järvikään soutamisesta kulu. Ja veti Artun käden sinne peiton alle alapäähänsä, koska sieltä kutitti. Ei muun takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569