Hei,
onko kellään hyviä/halpoja polttarisaunakokemuksia pääkaupunkiseudulla? Noin 10 hengen porukalle.
Polttarisauna
5
5111
Vastaukset
- piu_pau_
Töölön urheilutalon sauna on tosi siistikuntoinen ja iso sauna&pukuhuone ja hinta esim. 3h 77 euroa. Parhas mahdollinen hintalaatusuhteeltaan ja olen noita saunoja aika paljon nähnyt. Lisäksi sinne saa viedä omat jumomat ja eväät ja uimaankin pääsee jos haluaa. suosittelen lämpimästi!
- saunoja
Damn, Töölön urheilutalo oli varattu, kuin myös uusi pasilan palloiluhalli jossa myös hyvä sauna. Onko kellään muita ehdotuksia.
- kerran kokeillut
Hanasaaren kongressikeskuksen (länärin varrella) sauna on hyvä, iso ja suht edullinen. Nimim. yksissä polttareissa siellä ollut..
- olisi tällainen
www.soderkullankartano.fi
- Elina
Viime vuonna polttareitani juhlineena voin suositella Rastilan leirintäaluetta. Oma "porukkani" oli sieltä vuokrannut tosi kivan saunamökin, eikä ollut kovin kallis kuulemma. Hyvä ja rauhallinen sijainti ja mökki tosiaan toudella mukava, terassi ja kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294