Sims 4 MITEN SAAN HAAMUSTA IHMISEN!!

Anonyymi

Hei, mulla on ongelma.
Mulla on yks sim joka joo sitä noituuksia game packin kuolemattomuus juomaa ja sen seurauksena sai "karmivan kohtalon" eli siitä tuli haamu. Siihen tuli sellainen uus piirre ja sen lopussa lukee että haamuna olo on väliaikaista, mutta oon pelannut joku sim vuoden ja on vieläkin haamu!! Oon kokeillut resetoimista, nollaamista, kuoleman esto loitsua ja jumalten ruokaa mutta niistä ei oo tapahtunut mitään... APUA!!

3

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joi"*

    • Kelpaisiko tuo:
      https://modthesims.info/d/544474/resurrect-cheat-easily-resurrect-your-sims.html

      (Mulla on ollut Deaderpoolin MCCC, joten en ole muistaakseni tuota edellistä paljoa tarvinnut. En myöskään ole pelannut TS 4:ää tänä vuonna, joten en osaa sanoa toiminnasta mitään varmaa.)

      Kerro ellei toimi, niin etsitään jotain muuta. Niin kauan kuin haamu (ja mielellään uurna) on pelissä, on simi saatavissa takaisin. Jos (tai kun) ne ovat kadonneet, lienee tarpeen kopioida simi edellisestä tallennuksesta - jolloin se ei onneton enää yleensä muista tuttavuuksiaan tai perhettäänkään - tai luotava uusi. Työlästä, mutta mahdollista.

      • Anteeksi edellinen. Ei yksinkertaisesti voi toimia tuo edellä linkattu juttu.
        Jos hakee esim: Sims 4 MCCC (tai MC Command Center yms.) löytänee toimivan modin jolla tekee yhtä ja toista muutakin kuin palauttaa haamuja simeiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe