Sims 4 MITEN SAAN HAAMUSTA IHMISEN!!

Anonyymi

Hei, mulla on ongelma.
Mulla on yks sim joka joo sitä noituuksia game packin kuolemattomuus juomaa ja sen seurauksena sai "karmivan kohtalon" eli siitä tuli haamu. Siihen tuli sellainen uus piirre ja sen lopussa lukee että haamuna olo on väliaikaista, mutta oon pelannut joku sim vuoden ja on vieläkin haamu!! Oon kokeillut resetoimista, nollaamista, kuoleman esto loitsua ja jumalten ruokaa mutta niistä ei oo tapahtunut mitään... APUA!!

5

964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joi"*

• Kelpaisiko tuo:
      https://modthesims.info/d/544474/resurrect-cheat-easily-resurrect-your-sims.html

(Mulla on ollut Deaderpoolin MCCC, joten en ole muistaakseni tuota edellistä paljoa tarvinnut. En myöskään ole pelannut TS 4:ää tänä vuonna, joten en osaa sanoa toiminnasta mitään varmaa.)

Kerro ellei toimi, niin etsitään jotain muuta. Niin kauan kuin haamu (ja mielellään uurna) on pelissä, on simi saatavissa takaisin. Jos (tai kun) ne ovat kadonneet, lienee tarpeen kopioida simi edellisestä tallennuksesta - jolloin se ei onneton enää yleensä muista tuttavuuksiaan tai perhettäänkään - tai luotava uusi. Työlästä, mutta mahdollista.

• Anteeksi edellinen. Ei yksinkertaisesti voi toimia tuo edellä linkattu juttu.
        Jos hakee esim: Sims 4 MCCC (tai MC Command Center yms.) löytänee toimivan modin jolla tekee yhtä ja toista muutakin kuin palauttaa haamuja simeiksi.

• Anonyymi

joo tota mulla on vähän sama ongelma että kun menin unelmasaaret game pack jutussa saaren elementaalinkaa naimisiin ja lisäsin perheeseen. mutta se elementaali ON HAAMU ja hitto en osaa laittaa sitä ihmiseks ja mul on noi noituus game packit ja vrm 7 muuta mut ku minkin APUA.... KIITOS!!

• Anonyymi

Haamun saa takaisin näin.

1. keino.
        Paina CTRL + SHIFT + C Eli yhtäaikaa noita näppäimiä.

Sen jälkeen kirjoita muistaakseni "testingcheats true". Tietenkin ilman noita "" merkkejä!

Sen jälkeen valitse ghost simi ja mene siihen ikkunaan missä on simin traitsit ja muut ominaisuudet (kuten huippuvauva, simin elinpäivien määrä jne jne). En muista sen nimeä, mutta se on siellä oikeassa alakulmassa ja muistaakseni siinä on pään kuva.

Tee ensiksi tämä.

Paina OIKEALLA hiiren näppäimellä sitä kuoleman syytä kuvaavaa traits kuvaketta. Jos se poistuu ja simi palautuu normaaliksi, on kaikki ok ja nyt voit sitten painaa jälleen CTRL SHIFT C ja kirjoittaa siihen yläkulman ikkunaan että testingcheats false ettet vahingossa poista jotain muuta tärkeää!

Jos tuo ei jostain syystä toimi, niin sitten kokeile tätä, mutta tämä on radikaalimpi versio.

Eli jälleen siellä on se kuoleman syy. Paina siihen SHIFT näppäin pohjassa OIKEALLA hiiren näppäimellä! ja valitse remove trait. En tiedä mikä sieltä shift näppäin pohjassa tulevasta valikosta tulee, joten joudut sitä itse testaamaan.

HUOMAA!!!

Muista kuitenkin tallentaa se peli ennenkuin yrität tehdä tuon, koska en takaa 100% varmasti että tuo toimii! Jos se traitsi poistuu ja simi on edelleen haamu, silloin lataa se peli uudelleen (ja älä vahingossakaan seivaa sen tallennuksen päälle!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      311
      2784
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2604
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1410
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70