Moi kuinka paljon teidän honda monkey 125 kevyt moottori kuluttaa voiko sitä jotenkin pienentää esimerkiksi laittamalla pienemmän pakoputken tai jotain muuta kertokaa te kellä on vähän enemmän kokemusta
BENSAN KULUTUS
7
2708
Vastaukset
- Anonyymi
Hitsaat m6 prikan putkeen ja laitat 10 kokoa pienemmän suuttimen. Niin kyllä alkaa höyryillä kulkemaan.
- Anonyymi
Ei Monkey 125cc paljoa bensaa kuluta. 1,5 litraa satasella vie.
- Anonyymi
Ennen kuin alkaa negatiivistä viritystä tuumaamaan, kannattaa muistaa, monkey 125 kuluttaa todella vähän, jos ajonopeus pysyy alle 60 km/h, sen jälkeen alkaa polttoainetta kulua runsaammin, kun ilmanvastuksen kasvu alkaa vaikuttaa kulkuneuvossa, jonka ilmanvastuskerroin kuljettajineenlähentelee linja-auton kerrointa. Polttoaineen kulutus taitaa olla alle 2 litraa sadalla jos nopeus on 60 km/h yli tuplat tähän 100 km/h
- Anonyymi
Kuluttaa matkaajossa noin 1.7 ja enimmillään 2.1 yksinkertaista
- Anonyymi
kulutus on 1.6-2.1 sadalla. Jos ei ole varaa siihen pyydä iskältä rahaa.
- Anonyymi
Laihduta. Pippa Laukka katsomaan jääkaappiin.
- Anonyymi
Monkeyt syö kyllä reippaasti yli 2 litraa, vaikka miten sievästi ajaa. 3-4 litran lukematkaan ei ole harvinaisia, vaan jopa aika tavanomaisia.
Ei näihin ole mitään hyvää selitystä edes, joillakin vaan sattuu olemaan parempi yksilö ja joillakin huonompi. Uudet monkeyt ovat laadultaan vaan todella heikkoja vanhempiin hondiin verrattuna.
Näissä on maailmalla ollut paljon vikoja ja konerikkoja, eli mikään isältä pojalle laitteita nämä eivät ole. Mainio laite muuten ja meidän perheeseen tuli tänä keväänä jo toinen uutena ostettu. Ensimmäisellä ajettiin 15tkm. Tuona aikana takuuseen vaihdettu jakoketjun kiristin ja 2 ecua. Muutakin pienempää vikaa oli kohtuu paljon, eikä niihin löytynyt ratkaisua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50828
- 70796
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15589Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492
