verikorva

noutajan mami

haittaako jos verta ei käy imuttamassa pois? verikorva ei näytä vaivaavan koiraani mitenkään joten olen antanut asian olla.

6

3203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • issu56

siitä, miten isosta veripatista on kyse. Jos se on kovinkin iso, niin kyllä se koiraa siinämielessä vaivaa, että yrittää päätään ravistamalla päästä siitä eroon. Jos pattia ei tyhjää tai leikkaa, niin korvanlehti vetäytyy suppuun, rustottuu. Voit sitä kyllä ihan itsekin tyhjentää, ei se ole vaikeaa!

• auts

kyllä eläinlääkäri on se joka verikorvan tyhjentää..rauhotukses...korva on todella arka paikka koiralle...ite en kyl menisi sorkkimaan, mun kahdella koiralla on tällänen ollut ja olen nähnyt kuinka kipeä se korva on......ei tullut kyllä mileenkään alata ite tohtoriksi...voi koira raukkoja jonka om.ite leikkii tohtoria.....................................................................................

• issu56
        auts kirjoitti:

kyllä eläinlääkäri on se joka verikorvan tyhjentää..rauhotukses...korva on todella arka paikka koiralle...ite en kyl menisi sorkkimaan, mun kahdella koiralla on tällänen ollut ja olen nähnyt kuinka kipeä se korva on......ei tullut kyllä mileenkään alata ite tohtoriksi...voi koira raukkoja jonka om.ite leikkii tohtoria.....................................................................................

kun verikorva vain tyhjennetään, niin silloin ei todellakaan nukuteta/rauhoiteta, leikkaus onkin aivan eri asia ja silloin rauhoitetaan, koska leikkauksen jälkeen korvaan laitetaan aikamoinen määrä tikkejä.
        Älähän nyt liioittele, sillä ei se korva kipeä ole, vaikka koiraa veripatin koosta riippuen vaivaakin jonkin verran. Eivätkä ne koirat mitään raukkoja todellakaan ole, vaikka sen patin omistaja itse tyhjentääkin. Olen sen varsin monta kertaa tehnyt ell. ohjeen mukaisesti, eikä yksikään ole mitenkään kärsinyt!!

• auts
        issu56 kirjoitti:

kun verikorva vain tyhjennetään, niin silloin ei todellakaan nukuteta/rauhoiteta, leikkaus onkin aivan eri asia ja silloin rauhoitetaan, koska leikkauksen jälkeen korvaan laitetaan aikamoinen määrä tikkejä.
        Älähän nyt liioittele, sillä ei se korva kipeä ole, vaikka koiraa veripatin koosta riippuen vaivaakin jonkin verran. Eivätkä ne koirat mitään raukkoja todellakaan ole, vaikka sen patin omistaja itse tyhjentääkin. Olen sen varsin monta kertaa tehnyt ell. ohjeen mukaisesti, eikä yksikään ole mitenkään kärsinyt!!

omaan korvaan laittaa piikki...en ainakaan omia viittisi kidutta turhalla kivulla...mutta jos haluaa omalle koiralle tuottaa tuskaa nii en voi muuta kun olla todella surullinen koiran takia..
        jos muuten ylikiltti koira purasee,kun tähän verikorvaan sattuu...joka on 9v..eikä missään tilantees ole epäillyt kosketusta..mites sen selität..silläkö että joillakin on erilainen kipukynnys...ei siihen tarvita kun kevyt rauhotus..ei nukutus...en antaisi issu sinun hoivaasi ainuttakaan koiraa jos verikorvat ihan ite tyhjennät....paikkakunta missä asun, täälä on yksi parhaimmasta klinikoista missä on osaavat tohtorit,,(ei koni tohtoreita) minulle on kerottu kuinka paljon hermoija koiran korvan läpykät sis....kerroppa mielipiteesi gr keskustelu sivuilla...niin katotaan kuin moni puhkoo verikorvat itse..sellaiset ketkä asiasta tietävät..

• issu56
        auts kirjoitti:

omaan korvaan laittaa piikki...en ainakaan omia viittisi kidutta turhalla kivulla...mutta jos haluaa omalle koiralle tuottaa tuskaa nii en voi muuta kun olla todella surullinen koiran takia..
        jos muuten ylikiltti koira purasee,kun tähän verikorvaan sattuu...joka on 9v..eikä missään tilantees ole epäillyt kosketusta..mites sen selität..silläkö että joillakin on erilainen kipukynnys...ei siihen tarvita kun kevyt rauhotus..ei nukutus...en antaisi issu sinun hoivaasi ainuttakaan koiraa jos verikorvat ihan ite tyhjennät....paikkakunta missä asun, täälä on yksi parhaimmasta klinikoista missä on osaavat tohtorit,,(ei koni tohtoreita) minulle on kerottu kuinka paljon hermoija koiran korvan läpykät sis....kerroppa mielipiteesi gr keskustelu sivuilla...niin katotaan kuin moni puhkoo verikorvat itse..sellaiset ketkä asiasta tietävät..

sillä milloin olet ihmisellä nähnyt verikorvan?
        Sillä selitän, että sinähän et antaisi aiemman kirjoituksesi mukaisesti sitä tyhjennystä tehdä kuin rauhoituksessa, eikö niin? Ja kun koira on rauhoitettu, niin sehän ei tosiaankaan yritä purra ketään missään tilanteessa, koska nukkuu. Vai ymmärsinkö jotenkin väärin kirjoituksesi, vai etkö itse ymmärrä mitä kirjoitit??

• ^^^dragon

kultsullani on ollut verikorvat pari kertaa. lopulta ne on pakko käydä imuttamassa, koska ne ovat kipeät. kivun huomaa varsinkin kultsun piehtaroidessa jolloin se aina vingahtaa. kannattaa käyttää lääkärissä, se on nopea ja helpo homma eikä pitäisi olla hirveän kalliskaan

Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3164
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2097
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2092
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1849
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1735
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1643
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1526
    9. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1224
    10. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      44
      1222
    Aihe