Olen ryhtymässä uudeksi äidiksi

Anonyymi

Mitä tulee ottaa huomioon kun alkaa kasvattamaan toisten lapsia? Mitä oikeuksia ja velvollisuuksia mulla on? Ei kai mun tarvi mitään ostaa näille, eiks miehen eksä kuitenkin maksa ruuat ja vaatteet kun lapst tulee meille kylään?
Jos jään yksin miehenlasten kanssa niin olenko se pomo niille että on pakko totella ja tehdä kuin sanon vai miten pitää toimia.
En oo vielä nähny näitä pentuja, mutta huomenna kun muutan niin ylihuomenna tutustun näihin. Olen tuleva äitipuoli ja olisi kiva jos sanoisivat äidiksi, sillä se on luontevaa lapsilta. Saanko määrätä ja vahtia heitä ettei riko mitään. Miten toimin jos alkavat kiukutteleen, itse olen kiltti ihminen etten haasta riiaa mutta nämämiehen lapset varmasti kiukkuaa. Äidille en haluisi soittaa vaan hoitaa omalla tavalla koska osaan hoitaa asioita.
Emma 67 v

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko muuta., 👎

      • Anonyymi

        Joo, miten tuo auton käyttö, jos mulla on aioita niin onko miehen jeeppi mun käytössä koska mä haluun? Kun olen kiireinen äitipuoli niin tarviin auton, omaa en pysty ostaa mutta jos hoitelen lasten asioita ja kauppareissuja niin onko auto munkin? Meinaan vaan et jos koko pävän vahtaa ja oopettaa miehen lapisia käytöstavoille niin olisi kiva sitten asoioida rauhassa ilman kiirettä. Kuka maksaa benssat, mies varmaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, miten tuo auton käyttö, jos mulla on aioita niin onko miehen jeeppi mun käytössä koska mä haluun? Kun olen kiireinen äitipuoli niin tarviin auton, omaa en pysty ostaa mutta jos hoitelen lasten asioita ja kauppareissuja niin onko auto munkin? Meinaan vaan et jos koko pävän vahtaa ja oopettaa miehen lapisia käytöstavoille niin olisi kiva sitten asoioida rauhassa ilman kiirettä. Kuka maksaa benssat, mies varmaan?

        👎👎👎👎👎🖕


      • Anonyymi

        Voiko mistää saada äitipuolen avustuksia? Jos hoitelee meihen lapsia kuin omiaan niin eikä kuulu siitä saada jotain rahaa? Meinaan vaan kun omat äidit saa lapsilisät ym kodinhoitotukee, asumistukeaa ja sijoituslapsista saa kolmetonnii lapista rahaa, niin jääkö äitipuoli väliinputoojaksi, ettei hälle kovata mitään? Vois tehdä kansalaisaloitteen että äitipuolelle korvattaisiin raadanta ja oman ajan menetys.ei kukan ilmasesksin ketään hoida.


    • Anonyymi

      Onko uudella äidillä kolme työtä? Oma työ, kotityöt ja miehen lasten kasvatus? Herranen aika sentään, eikä palkkaa saa mistään! Voisko lasten entinen äiti maksaa palkkaa kun vieras nainen hoitaa hänen lapsiaan? Vaikka lapsilisät uuden äidin tilille?

      Minusta on kauheeta et joutuu kasvattamaa n toisten löapsia, eikö mitään laikia ole, että uusi äiti ei rasita itseään?

      • Anonyymi

        Olet työtön haaveilija, taivaanrannan maalari, buhaahaaa, voi, voi, noita sun tarinoitasi.


      • Anonyymi

        Onko uudella isällä kolme työtä? Oma työ, remppatyöt ja naisen lasten kasvatus? Herranen aika sentään, eikä palkkaa saa , kun päätyöstä ! Voisko lasten entinen ISÄ maksaa palkkaa kun vieras mies siis minä , hoitaa hänen lapsiaan? Vaikka lapsilisät tulis uuden isän tilille?Omia lapsia näkee jokatoinen viikonloppu.

        Minusta on kauheeta et joutuu kasvattamaan toisten pentuja , eikö mitään laikia ole, että uusi ISÄ ei rasita itseään?


    • Anonyymi

      Mitä tulee ottaa homion kun alkaa kasattaan toisten llapejs? Mitä oikeuksia ja valvulisyykia mulla on? Ei kai mun tavi mitään ostaa näille, eiks eukon eksä kuitenkin maksa ruuat ja vaatteet kun lapst tulee meille käymä.
      Jos jään yksin eukonlapen kanssa niin olenko se homo niille että on pakko totella ja tehdä kuin sanonm vai miten pitää toimiattaa
      En ovielä nähny näitä pentuja, mutta huanema kun muutan niin ylihuomenna tutustun näihin. Olen tuleva isipull ja olisi kiva jos sanoisivat isikseksi , sillä se on luontevaa lapsilta. Saanko märehtiä ja vahtia heitä ettei riko mitään. Miten toimin jos alkavat kiukutteleen, itse olen kiitti ihminen etten haasta riiaa mutta nääeukon lapset varmasti kiukkuaa. Isikselle en haluisi soittaa vaan hoitaa omalla tavalla koska osaan hoitaa asioita.
      Esko 76v

    • Anonyymi

      Oikeuksia on kasvattaa, m'ärätä ja vaatia miehen lapsia tekemään ja toimimaan. Ei voi olettaa että he tuelvat kuin hotelliin, luuttu käteen ja siivoomaan, muutahan ne ei osaakkaan. Jos sitäkään.

      Kovaa kuria ja vaatimuksia ja pitää antaa ymmärtää kuka määrää ja keltä kysellään kun tulee ongelmia, ja niitähän tulee. Yleensä miehen lapset ei osaa mitään on lellittyjä pullamössökakaroita jotka vaativat muttei tee mitään.

      Kotityöstä 10 senttiä kun jotain tekee niin se vois vähän autttaa tekemään kotitöitä.

      uusi äiti on velvollinen sitten katsomaan että työt tehdään ja kotia tullaan viimeistään kello kuusi illalla, ja pyykit pestään ja opetellaan kohteliausuutta ja kunnioutusta äitipuoltakohtaan. Se on tärientä, kyllä ne joskus kiittää että olet hyvä tyyppi kun olet auttanut heitä ongelmissa ja kavamisessa, mutta sitä saa odottaa.

      • Anonyymi

        Oikeuksia on kasvattaa, m'ärätä ja vaatia eukon lapsia tekemään ja toimimaan. Ei voi olettaa että he tuelvat kuin hotelliin, luuttu käteen ja imuri viereen siivoomaan, muutahan ne ei osaakkaan. Jos sitäkään.

        Kovaa kuria ja vaatimuksia ja pitää antaa ymmärtää kuka määrää ja ketä käskeee ja keltä kysellään kun tulee ongelmia, ja niitähän tulee. Yleensä eukon lapet ei osaa mitään on lellittyjä pullamössökakaroita jotka vaativat kaikkea muttei tee mitään.

        Kotityöstä euro , kun jotain tekee niin se vois vähän autttaa tekemään kotitöitä.

        uusi isi on velvollinen sitten katsomaan että työt tehdään ja kotia tullaan viimeistään kello kuusi illalla, ja pyykit pestään ja opetellaan kohteliausuutta ja kunnioutusta Isipuolta kohtaan . Se on tärientä, kyllä ne joskus kiittää että olet hyvä tyyppi kun olen auttanut heitä ongelmissa ja kavamisessa, mutta sitä saa viel odottaa. Jos tämä ei käy niin omalle isälle asumaan.


    • Anonyymi

      Olis ihana oll auusi äiti. Tyksää kun ei ole lapsia, en välitä vauvoista mutta tollaia pikkulapsia olisi kiva määrätä ja hoitaa. Mun miehellä on kakaroita, mutta ne on aika ikäviä, en oikein tuu juttuun niiden nillittäjien kanssa, minä kyl tulisin mutta n ne ovat aika hankalia ja itsepäisiä. Olen muutaman kerran nähny mutta kauhee kiljuminen ja haukkuminen alkoi heit. Mieskään ei komenna vaan nauraa, luulee että se on hauskaa. Ei kunnioita mua yhtään, vaikka oon heidän äitipuoli. Olen tiukka varmaan ja sanon suoraan asioita, niin äidin pitääkin.
      Lapset taas huutaa joka asiasta ja sanoo kaiken mitä ajattelee ja pahastikin, haluu loukata mua, mä en koskaan heitä pikku hirviöitä hauku, vaikka mielessä aattelne. Nää sen sijaan ei tottele mua eikä tee kun sanon , outoja häiriköitä.
      Onneks ei oo meillä paljoo, yleensä meen vkes, tai sitte ne on ulkona eikä tuu sisälle. Kattelen ikkunasta kun siellä kiusaa muita.

      • Anonyymi

        Olis ihana oll auusi isä . Tyksää kun ei ole lapsia, en välitä vauvoista mutta tollaia pikkulapsia olisi kiva määrätä ja hoitaa. Mun eukolla on kakaroita, mutta ne on aika ikäviä, en oikein tuu juttuun niiden nillittäjien kanssa, minä kyl tulisin mutta n ne ovat aika hankalia ja itsepäisiä. Olen muutaman kerran nähny mutta kauhee kiljuminen ja haukkuminen alkoi heit. Eukkokaan ei komenna vaan nauraa, luulee että se on hauskaa. Ei kunnioita mua yhtään, vaikka oon heidän isipuoli Olen tiukka varmaan ja sanon suoraan asioita, niin isin pitääkin.
        Lapset taas huutaa joka asiasta ja sanoo kaiken mitä ajattelee ja pahastikin, haluu loukata mua, mä en koskaan heitä pikku hirviöitä hauku, vaikka mielessä aattelne. Nää sen sijaan ei tottele mua eikä tee kun sanon , outoja häiriköitä.
        Onneks ei oo meillä paljoo, yleensä meen vkes, tai sitte ne on ulkona eikä tuu sisälle. Kattelen ikkunasta kun siellä kiusaa muita.


    • Anonyymi

      HETI ALKUUN TEET SELVÄKSI ETTÄ KUKA ON POMO JA ETTÄ NYT VAIHTUI KOMENTAJA KERTAKAIKKIAAN!

      • Anonyymi

        Älä huuda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huuda.

        EN! MUL ON VAA KOVA ÄÄNI KUN SUTTURA VEI MUN MIEHEN!


    • Anonyymi

      Minusta tulee äitipuoli huomenna. Aivan ihanaa pääsee eroon siitä miehen exästä ettei se ole joka päivä näkökentässä. Se kun ei jätä meitä rauhaan varmaan koskaan mutta nytpä laitan sille porttikiellon tähän miehen taloon. Tuolla se hiippailee tiellä kun haluu miehen takasin. Miehen ja lapset, mutta häh, nyt olen minä hänen entisen talon emäntä, ihana emäntä.

      • Anonyymi

        SINÄ OLET SE SUTTURA JOKA VEI MUN MIEHEN HÄPEÄ NAIKKONEN.


      • Anonyymi

        Minusta tulee isäpuoli huomenna. Aivan ihanaa pääsee eroon siitä naisen exästä ettei se ole joka päivä tuossa norkoilemassa. Se kun ei jätä meitä rauhaan varmaan koskaan mutta nytpä laitan sille porttikiellon tähän naiseni taloon. Tuolla se hiippailee tiellä kun haluu naisensa takasin. Naisen ja lapset, mutta häh, nyt olen minä hänen tämän talon isäntä komee isäntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tulee isäpuoli huomenna. Aivan ihanaa pääsee eroon siitä naisen exästä ettei se ole joka päivä tuossa norkoilemassa. Se kun ei jätä meitä rauhaan varmaan koskaan mutta nytpä laitan sille porttikiellon tähän naiseni taloon. Tuolla se hiippailee tiellä kun haluu naisensa takasin. Naisen ja lapset, mutta häh, nyt olen minä hänen tämän talon isäntä komee isäntä.

        Eikä!! Onnee kovasti sitä tarviit. Musta olla kova ja älä keksustele vaan sano mitä haluat. Lapset kyllä tottuu kun ei anna periksi. On hyvä et osaat järkkää exäsi tekemiset, kaikki ei siihen pytys. Vau


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä!! Onnee kovasti sitä tarviit. Musta olla kova ja älä keksustele vaan sano mitä haluat. Lapset kyllä tottuu kun ei anna periksi. On hyvä et osaat järkkää exäsi tekemiset, kaikki ei siihen pytys. Vau

        Joo, muuten hyvä mutta mulla ei ole exää, vaan minun naisellani on exä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe