Millanen on vaellusleiri?

Anonyymi

Aion hakea tänä vuonna appariks ja vaellusleiri kiinnostais, mutta en käyny vaellusleiriä itse eikä kukaan lähipiiristä oo myöskään. Nii mun kymysykset on lähinnä:
-Miten paljon siellä vaelletaan?
-Miten ne keskustelut on onnistunut jos siellä vaelletaan paljon?

7

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

Vaellusleirejä on varmasti yhtä monenlaisia kuin ryhmiäkin, mutta päivämatka on yleensä noin 10 km. Vaelluksella kuljetaan ryhmissä, ja niissä on mahdollista keskustella isoistakin asioista. Lähde rohkeasti mukaan.

t. Janne

• Anonyymi

Kirkon työntekijä taisi erehtyä keskustelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirkon työntekijä taisi erehtyä keskustelusta.

Hän ei spotannut tuota merkitsevää "appariks"-sanaa. Riparilla on isosia, protulla appareita. Tekevälle sattuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Hän ei spotannut tuota merkitsevää "appariks"-sanaa. Riparilla on isosia, protulla appareita. Tekevälle sattuu.

Saattaa hyvinkin olla. Toisaalta meissä kirkon tyypeissä on myös paljon niitä, jotka arvostamme protutoimintaa. Minä ainakin.
        Jokatapauksessa vaellusleiri, olis se sitten protu tai ripari, on kyllä upea juttu ja mahdolisuus myös uuden harrastuksen löytämiseen. Iloa vaellusretkiin ja -hetkiin.

Matti, Joensuun Nettisaappaasta

• Anonyymi
        netti.saapas kirjoitti:

Saattaa hyvinkin olla. Toisaalta meissä kirkon tyypeissä on myös paljon niitä, jotka arvostamme protutoimintaa. Minä ainakin.
        Jokatapauksessa vaellusleiri, olis se sitten protu tai ripari, on kyllä upea juttu ja mahdolisuus myös uuden harrastuksen löytämiseen. Iloa vaellusretkiin ja -hetkiin.

Hei! En tiedä saatteko tätä viestiä, mutta voisitteko välillä kirkon työntekjöinä asiallisesti huomauttaa tai ilmoittaa jos nuorten puolella näette hieman turhan fanaattisia uskovaisia aloituksia?
        Muutenkin olisi hyvä pitää uskonto, politiikka ja rasismi pois tlasten/nuorten tilasta niin kaikki uskaltaa pyytää apua ongelmiinsa.
        Tänne välillä eksyy turhankin fanaattista ja saarnaavaa porukkaa puhumaan sellaisista aiheista, jotka olisi hyvä pitää aikuisten puolella.

Tiedän, että tiiliseinä varmaan auttaisi asiassa enemmän kuin kirkon työntekijät kun pyytää uskonnon tarkkailemista, mutta aina voi yrittää.. Ehkä kirkko olisi viimein alkanut kehittyä?
        Tietenkin epäilen, että koska aloituksesta oli pidetty niin se oli joku teidän kaveri joka sen aloitta ja te kävitte saarnasta tykkäämässä sen sijaan, että ilmoititte ongelmasta.
        Ainakin ajoitus osuu sillä tavalla nappii tällä hetkellä täällä olevan uuden aloituksen kanssa, kun sitä on harvinaisesti vielä nimimerkillinen äänestänyt.

• Anonyymi
        netti.saapas kirjoitti:

Kristillistä opetusta kirkossa ei arvosteta.

• Anonyymi

Vaellusprotuilla vaelletaan enemmän kuin tavallisilla protuilla. Päivät eivät kuitenkaan mene seuraavaan yöpymispaikkaan vaeltamisessa, vaan on yksi selkeä tukikohta, josta retkeillään ympäristöön. Päiväteemojen käsittely ei siis ole vaarassa, vaan vaellusprotuleiri on nimenomaan protuleiri eikä vaellusleiri.

Tervetuloa mukaan Protun toimintaan! Siitä se lähtee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      51
      10103
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      118
      5862
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      68
      4525
    4. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      6
      3374
    5. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      141
      3117
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      273
      2956
    7. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      147
      2800
    8. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      58
      2727
    9. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      31
      2087
    10. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1757
    Aihe