Aion hakea tänä vuonna appariks ja vaellusleiri kiinnostais, mutta en käyny vaellusleiriä itse eikä kukaan lähipiiristä oo myöskään. Nii mun kymysykset on lähinnä:
-Miten paljon siellä vaelletaan?
-Miten ne keskustelut on onnistunut jos siellä vaelletaan paljon?
Millanen on vaellusleiri?
7
129
Vastaukset
Hei
Vaellusleirejä on varmasti yhtä monenlaisia kuin ryhmiäkin, mutta päivämatka on yleensä noin 10 km. Vaelluksella kuljetaan ryhmissä, ja niissä on mahdollista keskustella isoistakin asioista. Lähde rohkeasti mukaan.
t. Janne- Anonyymi
Kirkon työntekijä taisi erehtyä keskustelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkon työntekijä taisi erehtyä keskustelusta.
Hän ei spotannut tuota merkitsevää "appariks"-sanaa. Riparilla on isosia, protulla appareita. Tekevälle sattuu.
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei spotannut tuota merkitsevää "appariks"-sanaa. Riparilla on isosia, protulla appareita. Tekevälle sattuu.
Saattaa hyvinkin olla. Toisaalta meissä kirkon tyypeissä on myös paljon niitä, jotka arvostamme protutoimintaa. Minä ainakin.
Jokatapauksessa vaellusleiri, olis se sitten protu tai ripari, on kyllä upea juttu ja mahdolisuus myös uuden harrastuksen löytämiseen. Iloa vaellusretkiin ja -hetkiin.
Matti, Joensuun Nettisaappaasta- Anonyymi
netti.saapas kirjoitti:
Saattaa hyvinkin olla. Toisaalta meissä kirkon tyypeissä on myös paljon niitä, jotka arvostamme protutoimintaa. Minä ainakin.
Jokatapauksessa vaellusleiri, olis se sitten protu tai ripari, on kyllä upea juttu ja mahdolisuus myös uuden harrastuksen löytämiseen. Iloa vaellusretkiin ja -hetkiin.
Matti, Joensuun NettisaappaastaHei! En tiedä saatteko tätä viestiä, mutta voisitteko välillä kirkon työntekjöinä asiallisesti huomauttaa tai ilmoittaa jos nuorten puolella näette hieman turhan fanaattisia uskovaisia aloituksia?
Muutenkin olisi hyvä pitää uskonto, politiikka ja rasismi pois tlasten/nuorten tilasta niin kaikki uskaltaa pyytää apua ongelmiinsa.
Tänne välillä eksyy turhankin fanaattista ja saarnaavaa porukkaa puhumaan sellaisista aiheista, jotka olisi hyvä pitää aikuisten puolella.
Tiedän, että tiiliseinä varmaan auttaisi asiassa enemmän kuin kirkon työntekijät kun pyytää uskonnon tarkkailemista, mutta aina voi yrittää.. Ehkä kirkko olisi viimein alkanut kehittyä?
Tietenkin epäilen, että koska aloituksesta oli pidetty niin se oli joku teidän kaveri joka sen aloitta ja te kävitte saarnasta tykkäämässä sen sijaan, että ilmoititte ongelmasta.
Ainakin ajoitus osuu sillä tavalla nappii tällä hetkellä täällä olevan uuden aloituksen kanssa, kun sitä on harvinaisesti vielä nimimerkillinen äänestänyt. - Anonyymi
netti.saapas kirjoitti:
Matti, Joensuun NettisaappaastaKristillistä opetusta kirkossa ei arvosteta.
- Anonyymi
Vaellusprotuilla vaelletaan enemmän kuin tavallisilla protuilla. Päivät eivät kuitenkaan mene seuraavaan yöpymispaikkaan vaeltamisessa, vaan on yksi selkeä tukikohta, josta retkeillään ympäristöön. Päiväteemojen käsittely ei siis ole vaarassa, vaan vaellusprotuleiri on nimenomaan protuleiri eikä vaellusleiri.
Tervetuloa mukaan Protun toimintaan! Siitä se lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204219Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692715Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932411- 472343
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua381597Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350- 571320
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 761291
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186