Miten saada marsu juoman ja tulemaan ulos piilosta

Anonyymi

Mun ihan uudet marsut ei juo juama pullosta tai tule piilosta en ole antanut kurkkua kun eivät ota sitä en ole löytänyt pissaa van ulostetta marsut tulivat vasta eilen

4

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tavoin apua nopeestiuiiiiii

• Anonyymi

Anna niiden sopeutua ensin, niille on suuri järkytys muuttaa uuteen kotiin tuo käytös on ihan normaalia. Varmasti käyvät juomassa sillä aikaa kun nukut yöllä/olet päivällä ollut koulussa/töissä/käynyt kaupassa tjst. Ei ne itseään janoon tapa, marsuilla on itsesuojeluvaisto sitä varten.

• Anonyymi

Marsusi tarvitsevat aikaa tottua uuteen ympäristöön, voi mennä hetki ennen kuin ne juovat ja syövät normaalisti. Voi mennä pitkä aika ennen kuin ne uskaltavat tulla lähellesi, ottaa kädestäsi herkkuja, antavat silittää tai ottaa syliin. Teille tulee sitä parempi suhde, mitä enemmän annat heille aikaa etkä hötkyile. Anna heidän rauhassa tutustua ympäristöön, anna heidän itse tulla luoksesi. Voit antaa kädestä herkkuja, esim kurkkua sitten kun uskaltavat tulla ja se on ok jos he haluavat nauttia herkkunsa piilossa. Voit silittää kun marsut eivät enää säiky lähelläsi. Alkakaa heti harjoitella kynsien leikkuuta kun marsut ovat tottuneet uuteen kotiinsa.

En tiedä juovatko marsut myös vesikupista vai pelkästään pullosta.. omat kanini nauttivat vetensä mieluummin vesikiposta. Se on myös omistajalle mieluisampi sillä se on hiljaisempi!

• Anonyymi

Anna niiden sopeutua uuteen kotiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4592
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      178
      1825
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1520
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1006
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      961
    6. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      873
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      85
      856
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      832
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      797
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4