Kuka tietää tästä
Huumekuolema koskella
19
3159
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän mutta ei kuulu sinulle eikä muillekaan!
- Anonyymi
Onhan niitä vuosien saatossa tapahtunu
- Anonyymi
Mut tää ihan lähiaikoina
- Anonyymi
Tiedetään tiedetään......mutta ei kerrota uteliaalle😂
- Anonyymi
99 syntynyt nisti.
- Anonyymi
Aivan. Melko nuori. Mitähän veti
- Anonyymi
Ja tuskin jää viimeiseksi kun televisiossa glorifioidaan rikollisia (katiska keissi) ja poliisi ei pidätä näitä pikkitekijöitä jotka sitä paskaa myy vaikka tietävät ketkä sitä kauppaa odottavat vissiin sitä isoa tekijää jota ei saada kiinni kun homma on laitettu niin monen tekijän taakse ettei niitä kiinni saa tämä huumehomma on vasta alkutekijöissään täällä menee vaan pahemmaksi tulee kuolemia vielä lisää!!
- Anonyymi
Oli siinä pitkä lause ja vailla ainuttakaan välimerkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on virke, ei lause :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on virke, ei lause :)
Ahaa. Että oikein virke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Että oikein virke.
Juu. En virka mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku virkansa menettänyt haluu päteä. Piste pitää olla oikeassa paikassa. Oisko ent opettaja? :P
- Anonyymi
Mua rasauttelee sun kaltaiset kirjottelijat, joilla ei ole tekstissään ainuttakaan pilkkua tai pistettä. Kauheeta luettavaa. :D En mä itsekään mikään äidinkielen mestarioppilas ole, mutta mä nyt sentään saan johonkin väliin ängettyä välimerkkejä. Piste.
- Anonyymi
Niin että niistä välimerkeistäkö vasta ymmärrät mitä siinä lukee???
- Anonyymi
Noh, kyllä ne vaan tuo siihen tekstiin selkeyttä ja rytmiä.
- Anonyymi
Jokainen huumeisiin kuollut on yhteiskunnalle hyväksi jos ei lasketa vanhempien kärsimyksiä ja tuskaa.
- Anonyymi
Voi, itkut, mikä määrä potentiaalia menetetään huumeisiin kuolleitten nuorten mukana. Ja Kuoleman kauppiaat lihovat, nuo lastemme verenimijät. Olen tosi pahoillani omaisten ja ystävien puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, itkut, mikä määrä potentiaalia menetetään huumeisiin kuolleitten nuorten mukana. Ja Kuoleman kauppiaat lihovat, nuo lastemme verenimijät. Olen tosi pahoillani omaisten ja ystävien puolesta.
Otan osaa myös suruun. Suomi on oikea huumeitten suosija maa. Kaikki loppuisi jos tahtoa olisi. Kaikki ne jotka tuo niitä aineita. Elinikäiseen vankeuteen. Ei ulos vasta ku arkussa. Lisää valvontaa rajoille. (tuo työtä muille veroja) Jos rajoilla ne pysäytetään. Miten niitä voi olla käytössä???. On noita hamppukasvattajia aina ollut. Mut nyt on tosi rajut aineet.
- Anonyymi
Hyvä että kuoli. Toivottavasti kuolee loputkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057