Kun naisvanki saapuu itse tai tuodaan Hämeenlinnan naisvankilaan ,niin tehdäänkö hänelle melkein ensiksi niinsanottu ruumiintarkastus.Riisutaan täysin alastomaksi.Tämän jälkeen naisvankinvartija (lesbo) ottaa käteensä muovihansikkaan ,ja työntää sormensa vangin emättimeen ja peräaukkoon
sillä tekosyyllä esm.huumeet.todellinen syy lesbous.Tapahtuuko todella tällaista.
Vastauksia odottava
Naisvankila
7
10263
Vastaukset
- Kyllä vaan
Mutta ei ne naisvartijat mitään lesboja ole. Ja sitäpaitsi, ruumiintarkastuksen saattaa tehdä myös miesvartija.
- ovat
lesboja.Tiedän ,koska olen minäkin ja töissä ...
- Sisso
ovat kirjoitti:
lesboja.Tiedän ,koska olen minäkin ja töissä ...
tiedätkö että kerran lesbo ei tarkoita että pitäisi aina olla lesbo. Moni on ajautunut lesboksi traumaattisten kokemusten vuoksi. Olen tavannut niin homo kuin lesboksi itsensä luokittelevia jotka ovat kuitenkin vapautuneet heteroiksi. Toki matka on pitkä ja vaikeakin mutta ei mahdoston.
- Silja
Tapahtuu ja se on ihanaa. Nautin aikoinaan siitä paljon.
- Entinen H-linnalainen
ruumiintarkastuksen teki miesvartija
- Annika23v
Ensinnäkin: Ruumiintarkastusta ei saa tehdä vartija. Sen tekee ainoastaan lääkäri jos on syytä epäillä huumeiden/lääkkeiden salakuljetusta. Toiseksi: Vankilaan saapuessa tulotarkastukseen kuuluu kyllä alastomaksi riisuminen ja sitten annetaan virtsanäyte. Sitten vaan vankilan kuteet päälle ja osastolle! Terv. H-linnaan menevä:(
- Sisso
Niin eikö tässä näy kysyjän sairas mielikuvitus.
Liekö mies vai nainen joka tälläista kysyy.
Tässä paljastuu kysyjän mielikuva maailma ja se kuinka hän haluaisi käyttää toisen hädän alaista tilaa hyväksi. Pidä omana tietonasi omat seksuaaliset mileikuvasi, kaikki eivät ole yhtä addikteja seksuaalisuudessaan vaikka itse oletkin. Osta vaikka kirja Salattu synti, siinä kerrotaan seksi riipuvuudestasi lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2744694Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442867Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292851Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761801Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180