Toiveena oma lapsi

Anonyymi

Olen 19vuotias Nainen ja ajattelimme kumppanini kanssa yrittää lapsen hankintaa.
Olen käyttänyt normaalisti Yaz-merkkisiä e-pillereitä ja lopetin niiden oton kesken liuskan puolessa välissä 11pv kohdalla. Menkkojen pitäisi alkaa vasta 25pv tätä kuuta, mutta jostain syystä ne ovat alkaneet etuajassa. Olemme harrastaneet tässä välissä seksiä lapsen toivossa. Voiko menkat tulla nyt pillereiden lopettamisen takia etujassa ja onko se normaalia vai voiko se johtua jostain pahemmasta. Olin ajatellut tehdä raskaustestin kuun lopussa, jos menkat jäisivät pois.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkäisypillereiden lopettamisen jälkeen ovulatoriset kierrot palautuvat heti ja on todettu, että uusien munarakkuloiden kehitys palautuu jo seitsemän vuorokauden kuluttua pillereiden lopettamisen jälkeen. Näin ollen raskautta voi yrittää heti pillereiden lopettamisen jälkeen ilman mitään pitempiä taukoja. Kuinka kauan pillereitä on käyttänyt, ei vaikuta palautumiseen.
      Voitte siis rauhassa jatkaa raskauden yrittämistä.
      Miksi kuukautiset alkoivat etuajassa voi hyvinkin johtua pillereitten lopettamisesta. Mistään pahemmasta ei varmasti ole kyse.

    • Anonyymi

      Miten olette ajatelleet lapsen hoidon ja elatuksen? Kuka koko lystin maksaa? Oletko sinä tai ainakin tuleva isä jo työssä ja siten ansiotulot riittävät koko perheen elatukseen? Vai ajatteletteko hankkia lapsen kokonaan yhteiskunnan kustannettavaksi? Pystyttekö tuossa iässä elättämään edes itsenne omilla ansioillanne?

      Tiedän, et kysynyt näitä. Mutta minä kysyn.

      • Anonyymi

        Puolisoni on 30vuotias(ikäero välillämme ei ole haitta, molemmat rakastamme toisiamme ja tuemme kaikessa mitä vastaan tulee) ja vakinaisessa työssä ja tulot ovat hyvät, itse olen vielä työttömänä, mutta koko ajan olen hakenut töitä, odottaen että jostain vaan paikka napsahtaisi.
        Vanhemmat molempien puolelta eivät toimi tukiverkkona mutta molemmilla on todella läheisiä ja auttavia ystäviä jotka ovat tukena monessa asiassa ja puolisoni sukulaisia asuu melkein naapurissa. Olemme molemmat suunnitelleet laittavamme saastöön joka kuukausi rahaa jolla saamme hankittua tarvittavat tavarat lasta varten.

        Tiedän että haluat kysyä ja varmistaa, että asia on suunniteltu varmasti lapsen parhaan mukaan ja sitä haluamme tulevina vanhempina myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolisoni on 30vuotias(ikäero välillämme ei ole haitta, molemmat rakastamme toisiamme ja tuemme kaikessa mitä vastaan tulee) ja vakinaisessa työssä ja tulot ovat hyvät, itse olen vielä työttömänä, mutta koko ajan olen hakenut töitä, odottaen että jostain vaan paikka napsahtaisi.
        Vanhemmat molempien puolelta eivät toimi tukiverkkona mutta molemmilla on todella läheisiä ja auttavia ystäviä jotka ovat tukena monessa asiassa ja puolisoni sukulaisia asuu melkein naapurissa. Olemme molemmat suunnitelleet laittavamme saastöön joka kuukausi rahaa jolla saamme hankittua tarvittavat tavarat lasta varten.

        Tiedän että haluat kysyä ja varmistaa, että asia on suunniteltu varmasti lapsen parhaan mukaan ja sitä haluamme tulevina vanhempina myös.

        Kyllähän se lapsi kannaataa tossa iässä hankkia koska tuleva isä kuitenkin sua huomattavasti vanhempi.


      • Anonyymi

        On hyvä hankkia lapsi ajoissa. Raskaaksi tulo on helpompaa, elimistö hyväkuntoisempi.
        Tärkeintä on halu ja kyky hoitaa ja rakastaa lasta. Toivottavasti pian "tärppää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä hankkia lapsi ajoissa. Raskaaksi tulo on helpompaa, elimistö hyväkuntoisempi.
        Tärkeintä on halu ja kyky hoitaa ja rakastaa lasta. Toivottavasti pian "tärppää".

        Se on molempien suurena toiveena, mutta aika näyttää kuinka käy (toivottavasti pian)


      • Anonyymi

        Voi hyvää päivää, eihän 19v mikään lapsi enää ole. Toiset kasvatetaan fiksummin. Suomessa on alhainen syntyvyys ja se että nuorena haluaa lapsia, pitäisi olla vain positiivinen asia!

        Aloittajalle tsemppiä ja toivottavasti tärppää pian! :)


    • Anonyymi

      "Miten olette ajatelleet lapsen hoidon ja elatuksen? Kuka koko lystin maksaa? Oletko sinä tai ainakin tuleva isä jo työssä ja siten ansiotulot riittävät koko perheen elatukseen? Vai ajatteletteko hankkia lapsen kokonaan yhteiskunnan kustannettavaksi? Pystyttekö tuossa iässä elättämään edes itsenne omilla ansioillanne?

      Tiedän, et kysynyt näitä. Mutta minä kysyn"

      Kukkahattu-täti heti elementissään :D :D "et kysynyt näitä. Mutta minä kysyn"
      Kerropa arvoisa Sipulinuttura millä oikeudella tunget punaisen nenäsi kenenkään toisen asioihin?
      Sinä aloittaja, tästä saatte hyvät naurut! Näihin välillä törmää. Itsenimettyjä moraalinvartijoita joilla oma elämä tyhjää ja tarkoituksetonta. Onnea ja iloa elämään, olette minkä ikäisiä tahansa ja muista ettet ole selitystä velkaa kenellekään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4365
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2428
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2126
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      112
      1763
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1402
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      334
      1363
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe