Miksi Minna on suosikki

Anonyymi

En ihan ymmärrä miksi Minna on suosikki. Musta siinä on jotain tosi outoa. Tarkkailee koko ajan ja joka väliin sanoo jotain. Jos ei muuten erotu niin nyt pitää sadehattua päässä. Jotenkin vähän reppana

6

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taidat olla niitä ihmisiä jotka eivät tarkkaile ja kuuntele muita, vaan joka paasaa ja selittää omiaan muista välittämättä.

Muiden mielestä Minnassa ei ole mitään outoa. Oletko miettinyt että sinussa on jotain outoa, koska selkeästi olet erilainen kuin muut? Taitaa ärsyttää että mMinna tekee itse asioita, kun sinä itse haluaisit olla koko ajan framilla?

• Anonyymi

Ei ole enää, tuuotanton ei enää hyödy Minnasta enää niin hän saa lähteä. Mökistä vain Roope ja Sami ovat tuotannon mielestä hyödyllisiä esim. voivat ärsyttää talon asukkaita kun porukat yhteen liitetään. Muut mökkiläiset heitetään ulos "äänestysten" kautta.

• Anonyymi

Minulle tulee tunne Minnan sanoessa jotain tuolla mökillä, että ympärille leviää kiusallinen hiljaisuus??? Paulasta näkee ettei siedä koko ihmistä, samoin Nikosta. Roope nyt taitaa olla sellanen hyvän tahtoinen hösäri että sietää mitä vaan. En kyllä itsekkään ymmärrä miksi toi Minna on jotenki jalustalle nostettu.

• Anonyymi

Roope meni ihan vaikeaksi kun minna pyysi sitä jotain ainetta leivän päälle. Pikkasen on Minnalla nyt liikaa yritystä. Olen myös huomannut, että Paula ei ota mitäön kontaktia

• Anonyymi

Olisko siksi että minna on fiksu ja asiallinen. Yleensähän nämä toiset heppelit ovat heti suosittuja vaikka olisivat täysiä seinätapetteja koska erilaisuutta pitää arvostaa. Arvosta sinäkin nyt minnaa koska hän on erilainen eikä heppeli.

• Anonyymi

Erilainen,heh. Melko yksinkertainen. Yrittää niin kovasti hakea huomiota. Uskon,että on kohta jo taas äänestyksessä. Ei sillä, että suellä nyt ketään olusi yksi yli muiden. Melko tylsiä kaikki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      151
      11426
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8102
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5904
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      164
      4830
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      16
      4687
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      36
      4345
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      84
      4213
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3497
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80