Norwegian lennon maksun palautus

Anonyymi

Onko kukaan saanut rahojaan takaisin Norwegianin lennon peruuntumisesta?
Suomenkielisen palvelun saaminen puhelimitse mahdotonta.

16

4278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Norwegianin omien sivujen kautta reklamaatio, lennon tiedot, omat tiedot yms. Palautus tuli meille parissa päivässä.

• Anonyymi

En ole saanut valittavat ruuhkaa.

• Anonyymi

Meilläkin sisässä Hki-Teneriffa -lentoja koko porukalle eli lälhes 1300 euroa eikä senttiäkään ole vielä tullut, vaikka monta viikkoa sitten on peruttu. Saapa nähdä jäävätkö porukan lomaunelmat Norskin käsiin. Aikaisemmin palautus toimi hyvin.

• Anonyymi

Olen tosi kiitollinen siitä, että Norwegian on toiminut asiakasystävällisesti ja vastuullisesti tässä taloudellisesti hankalassa tilanteessa ja palauttanut kaikki lentoni hinnat täysimääräisinä niistä lennoista, jotka ovat koronan vuoksi jättäneet/jättämässä lentämättä. Kuulin, että monet yhtiöt eivät palauta, mutta Noregian siis palauttaa.
      Heidän toimintansa lentoyhtiönä oli samanlaista eli vastuullista ja asiakasystävällistä. Tulisipa taas Norwegian takaisin Suomen lentomarkkinoille !

• Anonyymi

Suomenkielistä palvelua ei ole ollut pitkään aikaan. Yritin ruotsinkieliseen, mutta sekin meni englanninkieliseen. Paska homma!

• Anonyymi

Minulla oli paljon lentoja varattuna ja alkuaikoina sainkin palautukset Norskin perumista lennoista, mutta nyt ei ole enää palautukset toimineet. Lisäksi peruivat lennon Malagaan mutta ei paluumatkaa. Rahoja ei ole kuulunut!!!!

• Anonyymi

Norvegian lopettaa lennot ja vain norjan sisäisiä lentää tästälähtien oli juuti uutisissa NRK:n sivuilla.Konkassa on.

• Anonyymi

Totta se on! Ja silti myy koko ajan lentoja Helsingistä! Aikoo palauttaa rahat, mutta ainakin minulla on sisällä kolmen Helsinki-Malaga välin 2 hengen matkojen rahat eli sievoinen summa. Olen kysellyt rahojeni perään heidän sivustonsa kautta, mutta hehän ovatkin siellä ovelia, kun lomakkeessa kerrotaan, että kyselyn tekeminen hidastaa käsittelyä! Just niin!

Lisäksi olen kysellyt korvauksia Bank Norwegianilta, koska se on rahalaitos, jonka VISA-kortilla olen matkani maksanut. Mutta siellähän lukee jo etusivulla, että he eivät voi vastata Norwegianin matkoja koskeviin kyselyihin/asioihin. Mistä sen VISA-korvauksen sitten voi saada kun ei Bank Norwegianilta???

Olen ollut ahkera Norwegianin ja Bank Norwegianin käyttäjä, mutta palaan kotimaisiin palveluihin molemmilla saroilla. Niissä saa vastauksen kysymyksiinsä - suomeksi ja nopeasti!

• Anonyymi

On luvattu maksaa rahat takaisin kesä-heinäkuun vaihteessa 2020.Ei ole näkynyt ja nyt eletään jo huhtikuun loppua 2021.Reklamaatiot tehty asian mukaisesti .Lennot kolmelle henkilölle Roomaan piti olla 3.s olla päivä Toukokuuta 2020.Ei enää Norveigenin lentoja tulevaisuudessa j.

• Anonyymi

Onko muille tullut sähköpostia (englanniksi tietenkin) peruuntuneiden lentojen korvauksiin liittyen ?

• Anonyymi

Kyllä tuli kahdesta varauksesta. Hemmetin pitkä sposti. En tarkalleen päässyt perille miten toimitaan. Spostissa ollut ohje kirjautua websivusto dnb:lle ei tuottanut tulosta. Siellä käsittääjseni piti olla vaatimuslomake, johon pitää laittaa spostissa ollut koodinumero valituksista. Summat kyllä pitivät paikkansa, mutta sivustolta ei löytynyt pääsyä millekään lomakkeelle. Laitoin kyselyn Euroopan kuluttajakeskukselle Suomessa, josko osaisivat neuvoa.
        Kuuntelin velkojien kokousta joku aika sitten ja sain käsityksen, että palauttavat 5% rahoista. 4% osakkeina ja prosentti rahana! Tuosta spostista sai kyllä eri käsityksen.

• Anonyymi

Iltalehdessä oli maaliskuussa tieto, että yrityssaneeraiuksen takia Norski ei saa maksaa mitään enää takaisin. 98% kuulemma maksettu. Tuskin. Itse koko viime syksyn tein vaatimuksia. Ihmettelen tätä viime viikon spostia jos ei voida mitään maksaa. Jos Norski olisi asialinjalla, niin tarjoaisi edes ilmaista tai puolihintaista lentoa jatkossa jos kerran lentävät edelleen.

• Anonyymi

Sain Euroopan kuluttajalautakunnalta selvityksen tuosta viestistä. Jos ei halua mitään osakkeita, niin ei tarvitse tehdä mitään ja rahapalautus tulee joskus myöhemmin. Tosi pieni osuus, varmaan muutama prosentti saatavasta.

• Anonyymi

1200 euroa saatavia ja "dividend amount" -lomakkeella saisi n. 65 euroa takaisin. V.... Mitä touhua. Kannattaakohan lomaketta alkaa täyttämään? Rahat siis jäävät ainakin meiltä suomalaisilta saamatta. Varmasti norjalaisille ovat maksaneet.

• Anonyymi

Mietin samaa, mutta siinä se toinekin vaihtoehto, en vaan ymmärrä täysin, mitä se meinaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2805
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2645
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      269
      1582
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1184
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      889
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe