Norwegian lennon maksun palautus

Anonyymi

Onko kukaan saanut rahojaan takaisin Norwegianin lennon peruuntumisesta?
Suomenkielisen palvelun saaminen puhelimitse mahdotonta.

16

4373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Norwegianin omien sivujen kautta reklamaatio, lennon tiedot, omat tiedot yms. Palautus tuli meille parissa päivässä.

• Anonyymi

En ole saanut valittavat ruuhkaa.

• Anonyymi

Meilläkin sisässä Hki-Teneriffa -lentoja koko porukalle eli lälhes 1300 euroa eikä senttiäkään ole vielä tullut, vaikka monta viikkoa sitten on peruttu. Saapa nähdä jäävätkö porukan lomaunelmat Norskin käsiin. Aikaisemmin palautus toimi hyvin.

• Anonyymi

Olen tosi kiitollinen siitä, että Norwegian on toiminut asiakasystävällisesti ja vastuullisesti tässä taloudellisesti hankalassa tilanteessa ja palauttanut kaikki lentoni hinnat täysimääräisinä niistä lennoista, jotka ovat koronan vuoksi jättäneet/jättämässä lentämättä. Kuulin, että monet yhtiöt eivät palauta, mutta Noregian siis palauttaa.
      Heidän toimintansa lentoyhtiönä oli samanlaista eli vastuullista ja asiakasystävällistä. Tulisipa taas Norwegian takaisin Suomen lentomarkkinoille !

• Anonyymi

Suomenkielistä palvelua ei ole ollut pitkään aikaan. Yritin ruotsinkieliseen, mutta sekin meni englanninkieliseen. Paska homma!

• Anonyymi

Minulla oli paljon lentoja varattuna ja alkuaikoina sainkin palautukset Norskin perumista lennoista, mutta nyt ei ole enää palautukset toimineet. Lisäksi peruivat lennon Malagaan mutta ei paluumatkaa. Rahoja ei ole kuulunut!!!!

• Anonyymi

Norvegian lopettaa lennot ja vain norjan sisäisiä lentää tästälähtien oli juuti uutisissa NRK:n sivuilla.Konkassa on.

• Anonyymi

Totta se on! Ja silti myy koko ajan lentoja Helsingistä! Aikoo palauttaa rahat, mutta ainakin minulla on sisällä kolmen Helsinki-Malaga välin 2 hengen matkojen rahat eli sievoinen summa. Olen kysellyt rahojeni perään heidän sivustonsa kautta, mutta hehän ovatkin siellä ovelia, kun lomakkeessa kerrotaan, että kyselyn tekeminen hidastaa käsittelyä! Just niin!

Lisäksi olen kysellyt korvauksia Bank Norwegianilta, koska se on rahalaitos, jonka VISA-kortilla olen matkani maksanut. Mutta siellähän lukee jo etusivulla, että he eivät voi vastata Norwegianin matkoja koskeviin kyselyihin/asioihin. Mistä sen VISA-korvauksen sitten voi saada kun ei Bank Norwegianilta???

Olen ollut ahkera Norwegianin ja Bank Norwegianin käyttäjä, mutta palaan kotimaisiin palveluihin molemmilla saroilla. Niissä saa vastauksen kysymyksiinsä - suomeksi ja nopeasti!

• Anonyymi

On luvattu maksaa rahat takaisin kesä-heinäkuun vaihteessa 2020.Ei ole näkynyt ja nyt eletään jo huhtikuun loppua 2021.Reklamaatiot tehty asian mukaisesti .Lennot kolmelle henkilölle Roomaan piti olla 3.s olla päivä Toukokuuta 2020.Ei enää Norveigenin lentoja tulevaisuudessa j.

• Anonyymi

Onko muille tullut sähköpostia (englanniksi tietenkin) peruuntuneiden lentojen korvauksiin liittyen ?

• Anonyymi

Kyllä tuli kahdesta varauksesta. Hemmetin pitkä sposti. En tarkalleen päässyt perille miten toimitaan. Spostissa ollut ohje kirjautua websivusto dnb:lle ei tuottanut tulosta. Siellä käsittääjseni piti olla vaatimuslomake, johon pitää laittaa spostissa ollut koodinumero valituksista. Summat kyllä pitivät paikkansa, mutta sivustolta ei löytynyt pääsyä millekään lomakkeelle. Laitoin kyselyn Euroopan kuluttajakeskukselle Suomessa, josko osaisivat neuvoa.
        Kuuntelin velkojien kokousta joku aika sitten ja sain käsityksen, että palauttavat 5% rahoista. 4% osakkeina ja prosentti rahana! Tuosta spostista sai kyllä eri käsityksen.

• Anonyymi

Iltalehdessä oli maaliskuussa tieto, että yrityssaneeraiuksen takia Norski ei saa maksaa mitään enää takaisin. 98% kuulemma maksettu. Tuskin. Itse koko viime syksyn tein vaatimuksia. Ihmettelen tätä viime viikon spostia jos ei voida mitään maksaa. Jos Norski olisi asialinjalla, niin tarjoaisi edes ilmaista tai puolihintaista lentoa jatkossa jos kerran lentävät edelleen.

• Anonyymi

Sain Euroopan kuluttajalautakunnalta selvityksen tuosta viestistä. Jos ei halua mitään osakkeita, niin ei tarvitse tehdä mitään ja rahapalautus tulee joskus myöhemmin. Tosi pieni osuus, varmaan muutama prosentti saatavasta.

• Anonyymi

1200 euroa saatavia ja "dividend amount" -lomakkeella saisi n. 65 euroa takaisin. V.... Mitä touhua. Kannattaakohan lomaketta alkaa täyttämään? Rahat siis jäävät ainakin meiltä suomalaisilta saamatta. Varmasti norjalaisille ovat maksaneet.

• Anonyymi

Mietin samaa, mutta siinä se toinekin vaihtoehto, en vaan ymmärrä täysin, mitä se meinaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59