Bassoradio ei lopetakkaan

Anonyymi

Bassoradio ei lopetakaan - palaa valtakunnallisena kanavana
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/60c6f1f2-0438-439b-81e5-ff64520c1e8c

Jos tänään olisi aprilli päivä nauraisin koomisesti tälle kommentille.

"Uskon, että uudesta Bassosta tulee kiinnostava kokonaisuus. Näihin valittuihin musiikkigenreihin keskittyminen ja niiden monipuolinen yhdistäminen edesauttaa sitä, että entistä useammat kuuntelijat löytävät kanavan ja viihtyvät sen parissa, sanoo Bauer Median toimitusjohtaja Sami Tenkanen."

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas yksi suppearadiokanava. Bauerilla Rap kanava ja sitten Bassosta uusi Rap Hiphop R&B kanava. Vitsi sä oot nero Pelle Peloton Sami Tenkanen.

      Minä pysyn jatkossakin todistetusti suomen monipuolisimman kanavan SEA FM:n kuulijana. Jo siitäkin syystä ettei Basso tuskin ala kuulua asuin alueellani.

      • Anonyymi

        Basso on kuulunut Oulussa jo vuodesta 2012 ja tulee kuulumaan jatkossakin :-))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Basso on kuulunut Oulussa jo vuodesta 2012 ja tulee kuulumaan jatkossakin :-))

        Sea FM kuuluu muuallakin kuin Oulussa ja tulee kuulumaan jatkossakin. Kaikki kuuntelu ei ole yhden kaupungin varassa, vaikka etelästä päin kaikki näyttää yhdeltä ja samalta pohjoisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Basso on kuulunut Oulussa jo vuodesta 2012 ja tulee kuulumaan jatkossakin :-))

        Sea FM kuuluu muuallakin Pohjois-Suomessa Basso ei. Etelän lintutornissa ilmeisesti luullaan kaikkien pohjois-suomalaisten asuvan Oulussa. Sea FM tai oikeastaan saman yhtiön sama kanava aloitti C-Music nimellä jo 2011 Oulussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sea FM kuuluu muuallakin Pohjois-Suomessa Basso ei. Etelän lintutornissa ilmeisesti luullaan kaikkien pohjois-suomalaisten asuvan Oulussa. Sea FM tai oikeastaan saman yhtiön sama kanava aloitti C-Music nimellä jo 2011 Oulussa.

        Bassohan lopetti eli ei kuulu jatkossa. Joku halpisversio on kohta tulossa Bauerin suunnalta. Radio Citykin kehtaa mainostaa olevansa vanhin paikallisradio. Ainakaan 6 vuoteen ei ollut toimilupaa 2000 luvulla. Se siitäkin.


      • Anonyymi

        SEAFM monipuolinen? HAH HAH HAH HAH HAH, ANNA MUN NAURAA SULLE PÄIN NAAMAA! LOL :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sea FM kuuluu muuallakin Pohjois-Suomessa Basso ei. Etelän lintutornissa ilmeisesti luullaan kaikkien pohjois-suomalaisten asuvan Oulussa. Sea FM tai oikeastaan saman yhtiön sama kanava aloitti C-Music nimellä jo 2011 Oulussa.

        Basso tulee kissin tilalle eli tulee kuulumaan kaikkialla missä sea fm ja vielä vahvempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SEAFM monipuolinen? HAH HAH HAH HAH HAH, ANNA MUN NAURAA SULLE PÄIN NAAMAA! LOL :D

        RAMPPAAKO SORMET? SULLA JÄI CAPSLOCK PÄÄLLE. NAURU TEKEE HYVÄÄ. NAURA MENEMÄÄN. KUUNTELE SINÄ MONIPUOLISTA SUOMIROKKIA REILUN SADAN KAPPALEEN SOITTOLISTALLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sea FM kuuluu muuallakin Pohjois-Suomessa Basso ei. Etelän lintutornissa ilmeisesti luullaan kaikkien pohjois-suomalaisten asuvan Oulussa. Sea FM tai oikeastaan saman yhtiön sama kanava aloitti C-Music nimellä jo 2011 Oulussa.

        Ja onhan tämä päivänselvää mistä nämä, vai voisiko sanoa "tämä" sea fm mainostaja tulee :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RAMPPAAKO SORMET? SULLA JÄI CAPSLOCK PÄÄLLE. NAURU TEKEE HYVÄÄ. NAURA MENEMÄÄN. KUUNTELE SINÄ MONIPUOLISTA SUOMIROKKIA REILUN SADAN KAPPALEEN SOITTOLISTALLA.

        Bauer median trolliarmeija taas herännyt. Parhaat saa työnantajaltaan pinssin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onhan tämä päivänselvää mistä nämä, vai voisiko sanoa "tämä" sea fm mainostaja tulee :-)

        Ja samalla myös selvää mistä nää Bauerin ja Tenkasen kehujat tulee ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onhan tämä päivänselvää mistä nämä, vai voisiko sanoa "tämä" sea fm mainostaja tulee :-)

        Niinpä. Se tulee Bauerin trolliarmeijan omasta mielikuvituksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onhan tämä päivänselvää mistä nämä, vai voisiko sanoa "tämä" sea fm mainostaja tulee :-)

        Espoosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Basso tulee kissin tilalle eli tulee kuulumaan kaikkialla missä sea fm ja vielä vahvempana.

        Kertoo vain kuinka surkea Bsuer media on. Jatkuvasti korvataan kanavia ja uusia kanavia. Kun tehdään kökköä, tehdään uusi kökkö tilalle ja saadaan hetkeksi enemmän kuulijoita, kunnes sama kierre alkaa.

        Sea FM:n erottaa bassosta ja kissistä myös se että kanava on kokoajan kasvattanut kuulijamääriä vuosi vuodelta. Basso Ja Kiss eivät ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo vain kuinka surkea Bsuer media on. Jatkuvasti korvataan kanavia ja uusia kanavia. Kun tehdään kökköä, tehdään uusi kökkö tilalle ja saadaan hetkeksi enemmän kuulijoita, kunnes sama kierre alkaa.

        Sea FM:n erottaa bassosta ja kissistä myös se että kanava on kokoajan kasvattanut kuulijamääriä vuosi vuodelta. Basso Ja Kiss eivät ole.

        Sea FM ei ole myöskään mikään pössyhippien hiphop kanava. Sama missä basso kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RAMPPAAKO SORMET? SULLA JÄI CAPSLOCK PÄÄLLE. NAURU TEKEE HYVÄÄ. NAURA MENEMÄÄN. KUUNTELE SINÄ MONIPUOLISTA SUOMIROKKIA REILUN SADAN KAPPALEEN SOITTOLISTALLA.

        Ei kramppaa sormet eikä jäänyt capslock päälle vaan ihan tahallani kirjoitin isolla! Tehostekeino nimittäin! :D
        Enkä todellakaan kuuntele Suomirokkia vaan ihan muita asemia, en rokista edes tykkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo vain kuinka surkea Bsuer media on. Jatkuvasti korvataan kanavia ja uusia kanavia. Kun tehdään kökköä, tehdään uusi kökkö tilalle ja saadaan hetkeksi enemmän kuulijoita, kunnes sama kierre alkaa.

        Sea FM:n erottaa bassosta ja kissistä myös se että kanava on kokoajan kasvattanut kuulijamääriä vuosi vuodelta. Basso Ja Kiss eivät ole.

        Jaahas, mistä tiedät että Sea fm on kuulijamäärää nostanut kun mitään tutkimuksia ei ole saatavilla, hyvähän se on päästä keksiä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, mistä tiedät että Sea fm on kuulijamäärää nostanut kun mitään tutkimuksia ei ole saatavilla, hyvähän se on päästä keksiä asioita.

        Sea FM ei tilaa tutkimuksia. Vuositasolla voi jokainen katsoa muut kategorian. Siellä ei ole muita asemia. Kuuntelua enemmän alueella kuin bassolla, nrjllä ja loopilla yhteensä. Muitakin mahtuu vielä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bassohan lopetti eli ei kuulu jatkossa. Joku halpisversio on kohta tulossa Bauerin suunnalta. Radio Citykin kehtaa mainostaa olevansa vanhin paikallisradio. Ainakaan 6 vuoteen ei ollut toimilupaa 2000 luvulla. Se siitäkin.

        Basso tulee kuulumaan jatkossakin Oulussa, Rovaniemellä, Torniossa ja Kemissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, mistä tiedät että Sea fm on kuulijamäärää nostanut kun mitään tutkimuksia ei ole saatavilla, hyvähän se on päästä keksiä asioita.

        60000 viikossa! Revi siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espoosta.

        Tenkanen oot väärässä ;)


    • Anonyymi

      Kyllä on surkeeta kun ihmiset hehkuttaa joitain kuppaisia bassoa ja sea fm kanavia. Kuunnelkaa Yle radio ykköstä ja sivistäkää putkiaivojanne. Sieltä tulee kunnon musaa

      • Anonyymi

        Mikä on "kunnon musaa"? Uskallan olla kanssasi täysin eri mieltä.


      • Anonyymi

        "Kyllä on surkeeta kun ihmiset hehkuttaa joitain kuppaisia bassoa ja sea fm kanavia. Kuunnelkaa Yle radio ykköstä ja sivistäkää putkiaivojanne. Sieltä tulee kunnon musaa"

        Siellä taas joku kommunisti vinkuu. Helppoahan se on hurvitella ja tehdä kalliilla radiota, kun ne ryöstetään muiden veroista. Taidat itsekin olla valtion leivissä. Palkka tulee, kun yksityisellä puolella joku tekee tuottavaa työtä ja maksaa sinunkin palkkasi.. tai eläkkeesi.. vai olisiko kuitenkin työttömyysturva tässä tapauksessa.


      • Anonyymi

        Kunnon musaa on muutama sama biisi kierrätyksellä Yle radio yksi. Sanoppa miksi vaihtaisin streemauspalvelun ja Sea FM kamavan yksitoikkoiseen vuodesta toiseen samoja soittavaan YLE:n kanavaan?

        Teet mainostamalla ilman mitään järkevää perustelua vain hallaa YLE 1 kanavalle, mutta eihän se haittaa. Se on olemassa, vaikka sitä kuuntelisi 10 ihmistä tai vastaavasti YLE voi lakkauttaa sen halutessaan välittämättä siitä vaikka olisi 2 miljoonaa viikkokuulijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on "kunnon musaa"? Uskallan olla kanssasi täysin eri mieltä.

        Klassinen ja jazz on kunnon musaa, vahinko ettet ymmärrä hyvän päälle yhtikäs mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon musaa on muutama sama biisi kierrätyksellä Yle radio yksi. Sanoppa miksi vaihtaisin streemauspalvelun ja Sea FM kamavan yksitoikkoiseen vuodesta toiseen samoja soittavaan YLE:n kanavaan?

        Teet mainostamalla ilman mitään järkevää perustelua vain hallaa YLE 1 kanavalle, mutta eihän se haittaa. Se on olemassa, vaikka sitä kuuntelisi 10 ihmistä tai vastaavasti YLE voi lakkauttaa sen halutessaan välittämättä siitä vaikka olisi 2 miljoonaa viikkokuulijaa.

        Eli et edes tiedä mitä Yle Radio 1 soittaa kun moisia väität ettei kuule muuta kuin samoja biisejä! KUUNTELE joskus oikeasti Yle Radio 1:stä, niin olisit hiljaa moisten väitteidesi kanssa, siellä ei todellakaan soi samat mitä soi Radio Suomessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klassinen ja jazz on kunnon musaa, vahinko ettet ymmärrä hyvän päälle yhtikäs mitään!

        En ole sama kuin tuo edellinen kommentoija, mutta koska vastasit kysymykseeni kunnon musiikista, niin olet osoittanut ilmeisesti minulle tuon kommenttisi.

        Mistä päättelet, etten "ymmärrä" hyvän päälle? Sinä et tietääkseni minusta mitään, joten älä nolaa itseäsi tuommoisilla irtoheitoilla. Luuletko oikeasti, että jos joku kuuntelee mieluiten jotakin tiettyä genreä, niin se sulkee kokonaan toisen kuuntelun pois.. ja voi päätellä ettei ole mitään käsitystä musiikista?Tuommoinen yleistys kertoo lähinnä sinun omasta rajallisuudesta. Minulla on mm. vuosien musiikin koulutus, joten olen todellakin kuluttanut kaikenlaisia genrejä. Olen luultavasti paljon musikaalisempi kuin sinä. Olen käynyt lukuisissa klassisen/Jazz/folk musiikin konserteissa ulkomaita myöten. Oletko sinä koskaan? Silti suosin radiokanavissa niitä, jotka selvästi ymmärtävät mitä tekevät ja tarjoavat monipuolisen tarjonnan. Niihin ei lukeudu Nelosen ja Bauerin radiot. Hyvää musiikkia ei ole vain yksi genre tai yksi vuosikymmen 80- tai 90-luvuilla. Hyvää musiikkia tehdään jatkuvasti lisää erilaisiin kulutustarpeisiin. Vähän sivistyneemmät sen kyllä sisäistävät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sama kuin tuo edellinen kommentoija, mutta koska vastasit kysymykseeni kunnon musiikista, niin olet osoittanut ilmeisesti minulle tuon kommenttisi.

        Mistä päättelet, etten "ymmärrä" hyvän päälle? Sinä et tietääkseni minusta mitään, joten älä nolaa itseäsi tuommoisilla irtoheitoilla. Luuletko oikeasti, että jos joku kuuntelee mieluiten jotakin tiettyä genreä, niin se sulkee kokonaan toisen kuuntelun pois.. ja voi päätellä ettei ole mitään käsitystä musiikista?Tuommoinen yleistys kertoo lähinnä sinun omasta rajallisuudesta. Minulla on mm. vuosien musiikin koulutus, joten olen todellakin kuluttanut kaikenlaisia genrejä. Olen luultavasti paljon musikaalisempi kuin sinä. Olen käynyt lukuisissa klassisen/Jazz/folk musiikin konserteissa ulkomaita myöten. Oletko sinä koskaan? Silti suosin radiokanavissa niitä, jotka selvästi ymmärtävät mitä tekevät ja tarjoavat monipuolisen tarjonnan. Niihin ei lukeudu Nelosen ja Bauerin radiot. Hyvää musiikkia ei ole vain yksi genre tai yksi vuosikymmen 80- tai 90-luvuilla. Hyvää musiikkia tehdään jatkuvasti lisää erilaisiin kulutustarpeisiin. Vähän sivistyneemmät sen kyllä sisäistävät

        Lisäys, että klassinen ei ole vain yksi "genre", jonka sisään voit sisällyttää kaikki klassisen musiikin tyylisuunnat. Siellä on erittäin paljon huonoa ja yksinkertaista tuotantoa. Sama koskee Jazzia. Yhtä likinäköistä väittää kaikkea jazzia ja klassista hyväksi musiikiksi, kun väittäisi, että kaikki populäärimusiikki on "kunnon musaa". Sekin tyylisuuntana kattaa virallisesti esim. kotimaisen iskelmän, rockin sekä ulkomaisen musiikin useissa erityylisuunnissa. Sielläkin on erittäin paljon jaskaa seassa. Eli kaikki musiikki ei ole hyvää genrestä riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole sama kuin tuo edellinen kommentoija, mutta koska vastasit kysymykseeni kunnon musiikista, niin olet osoittanut ilmeisesti minulle tuon kommenttisi.

        Mistä päättelet, etten "ymmärrä" hyvän päälle? Sinä et tietääkseni minusta mitään, joten älä nolaa itseäsi tuommoisilla irtoheitoilla. Luuletko oikeasti, että jos joku kuuntelee mieluiten jotakin tiettyä genreä, niin se sulkee kokonaan toisen kuuntelun pois.. ja voi päätellä ettei ole mitään käsitystä musiikista?Tuommoinen yleistys kertoo lähinnä sinun omasta rajallisuudesta. Minulla on mm. vuosien musiikin koulutus, joten olen todellakin kuluttanut kaikenlaisia genrejä. Olen luultavasti paljon musikaalisempi kuin sinä. Olen käynyt lukuisissa klassisen/Jazz/folk musiikin konserteissa ulkomaita myöten. Oletko sinä koskaan? Silti suosin radiokanavissa niitä, jotka selvästi ymmärtävät mitä tekevät ja tarjoavat monipuolisen tarjonnan. Niihin ei lukeudu Nelosen ja Bauerin radiot. Hyvää musiikkia ei ole vain yksi genre tai yksi vuosikymmen 80- tai 90-luvuilla. Hyvää musiikkia tehdään jatkuvasti lisää erilaisiin kulutustarpeisiin. Vähän sivistyneemmät sen kyllä sisäistävät

        "Hyvää musiikkia ei ole vain yksi genre" Tästä olen ja en ole samaa mieltä. Olen siinä samaa mieltä, että monissa erigenreissä on hyvää musiikkia ja joissain enemmän riippuen minkä tyylisestä tykkää minkäkin verran. Sitten tapaus yhden genren radiot esim Rock radiot. Jos mennään rock määritelmällä niin sehän on erittäin laaja. Kevyestä - pop-rockista - country rockista- raskaaseen- speedmetallit, black metallit ynnä muut. Se mit Suomessa Rock, City ja Suomirock näistä tarjoavat on aika kapea-alainen genrellisestikin. Suomirokilla toki osittain rajoittaa se tarjonta mitä Suomessa julkaistaan, mutta Rockilla ja Cityllä olisi koko maailman eri rock genrejen tarjonta käytössään. Genre radionkin pystyy tekemään hyvin ja mahdollisimman monipuolisesti jos haluaa, joskaan se ei tietenkään voi vetää vertoja monipuolisuudessa samalla tyylillä viimeisenpäälle tehdylle aidosti genrerajattomalle kanavalle.


    • Anonyymi

      Takkaan takkaan, minä laitan puita takkaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe