Hullut Päivät

Olel

Tietääkö kukaan onko Stockkan Hulluilla päivillä keskiviikkona tarjouksessa olevat 585 kelta- ja valkokulta 0,25ct timanttirivisormukset kuinka hyvälaatuiset?

17

5951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Desingia

      Teetä sormukset itse.
      Jos on tiukka budjetti saat vanhoista koruista
      materiaalin.
      Mikään ei ole kamalampaa, kuin sormus joita
      on sarjatuotantona tehty satoja ja myydään ikuisella ale-hinnalla.

      • laikku

        Mitä vikaa halvoissa sormuksissa on? Et kai ole taas niitä "kyllä pitää olla 5000 euron sormus, muuten ei rakasta tarpeeksi"-idiootteja???


      • Desingia
        laikku kirjoitti:

        Mitä vikaa halvoissa sormuksissa on? Et kai ole taas niitä "kyllä pitää olla 5000 euron sormus, muuten ei rakasta tarpeeksi"-idiootteja???

        Mikäli huomasit mainitsin, että romukultaa voi
        viedä mukanaan ja kiviä voi irroittaa esim.
        mummin perintösormuksesta.
        Kyse ei ole hinnasta vaan yksilöllisyydestä.
        Halusta luoda itse esim.oma suunnitelma, hääparin
        "oma juttu"
        En pidä mistään valmistuotteesta, mielestäni
        ne ovat "halpoja" mutta en puhu hinnasta. Esim.
        valmisvaatteiden tai valmisruuan hinta on monesti
        korkeampi kuin itse tehdyn, hinta riippuu missä teetät ja miten paljon pystyt itse vaikuttamaan ja toimittamaan materiaaleja.
        Yksilöllisyys on ehkä juuri se oikea sana.


      • Handu
        Desingia kirjoitti:

        Mikäli huomasit mainitsin, että romukultaa voi
        viedä mukanaan ja kiviä voi irroittaa esim.
        mummin perintösormuksesta.
        Kyse ei ole hinnasta vaan yksilöllisyydestä.
        Halusta luoda itse esim.oma suunnitelma, hääparin
        "oma juttu"
        En pidä mistään valmistuotteesta, mielestäni
        ne ovat "halpoja" mutta en puhu hinnasta. Esim.
        valmisvaatteiden tai valmisruuan hinta on monesti
        korkeampi kuin itse tehdyn, hinta riippuu missä teetät ja miten paljon pystyt itse vaikuttamaan ja toimittamaan materiaaleja.
        Yksilöllisyys on ehkä juuri se oikea sana.

        Noh, se on vaan sun mielipide. Ei kaikkien tarvitse haluta sitä designia ja voi ihan todellakin pitää tusinatuotannosta.


      • Miten olisi design'ia..? Kandeis opetella ennen Stockalle menoa kirjoittaan ja/tai ylipäätään opetella ns. vierasperäiset sivistyssanat..! Ettei mokaa itteänsä Stockan yo-merkantin silmissä, kun ei osaa sanoa kauniisti Mei ai... aid laik tu... isit paassipul tu... osv. Ok samma po svenska. Juu. de ee jette kiva de... Ja tiukalla budjetilla ei kannata ajatella itse elämääkään huomista pidemmälle... On se sen verran kallista; elämä. Kuud lak!


      • Minä
        laikku kirjoitti:

        Mitä vikaa halvoissa sormuksissa on? Et kai ole taas niitä "kyllä pitää olla 5000 euron sormus, muuten ei rakasta tarpeeksi"-idiootteja???

        Ja mitä vikaa kalliissa sormuksissa on?? Eiköhän jokainen saa ostaa ihan niin kalliin sormuksen kuin haluaa välittämättä siitä mitä mieltä sinä asiasta olet! Vai oletko kenties niitä kateellisen katkeria "kyllä pitää olla halpa sormus kun mullakin on"-idiootteja??? Mielestäni sormuksen hinta ei missään nimessä mittaa rakkauden määrää tai liiton kestävyyttä, jokainen siis ostakoon tyyliinsä ja varoihinsa sopivan sormuksen, muiden mielipiteitä on turha asiasta kysellä. Ni.


      • on out
        Desingia kirjoitti:

        Mikäli huomasit mainitsin, että romukultaa voi
        viedä mukanaan ja kiviä voi irroittaa esim.
        mummin perintösormuksesta.
        Kyse ei ole hinnasta vaan yksilöllisyydestä.
        Halusta luoda itse esim.oma suunnitelma, hääparin
        "oma juttu"
        En pidä mistään valmistuotteesta, mielestäni
        ne ovat "halpoja" mutta en puhu hinnasta. Esim.
        valmisvaatteiden tai valmisruuan hinta on monesti
        korkeampi kuin itse tehdyn, hinta riippuu missä teetät ja miten paljon pystyt itse vaikuttamaan ja toimittamaan materiaaleja.
        Yksilöllisyys on ehkä juuri se oikea sana.

        Kaikki on nykyään niin yksilöllisiä, että se alkaa lähestyä massojen toimintaa ja hui hui sitä. Ei kaikilla ole vanhoja timanttisormuksia, joista voisi kiviä näihin ihaniin ja yksilöllisiin sormuksiin irrotella. Ja vaikka olisikin ei niin tarvitse tehdä, voi ostaa uudenkin ja vieläpä halvalla ja olla kuin huomaamattaan yksilöllinen.


      • kamalampaakin

        esim. yksilöllisyydessään kieriskelevät massadesign hienostelijat.


      • Rouva Huu
        J-P.Sartre kirjoitti:

        Miten olisi design'ia..? Kandeis opetella ennen Stockalle menoa kirjoittaan ja/tai ylipäätään opetella ns. vierasperäiset sivistyssanat..! Ettei mokaa itteänsä Stockan yo-merkantin silmissä, kun ei osaa sanoa kauniisti Mei ai... aid laik tu... isit paassipul tu... osv. Ok samma po svenska. Juu. de ee jette kiva de... Ja tiukalla budjetilla ei kannata ajatella itse elämääkään huomista pidemmälle... On se sen verran kallista; elämä. Kuud lak!

        MIksi käyt täällä kirjoittelemassa tuollaisia? Halvennat ihmisiä etkä itse edes osaa kirjoittaa oikein!!!!! Mene muualle höpisemään outoja.


      • Laikku
        Minä kirjoitti:

        Ja mitä vikaa kalliissa sormuksissa on?? Eiköhän jokainen saa ostaa ihan niin kalliin sormuksen kuin haluaa välittämättä siitä mitä mieltä sinä asiasta olet! Vai oletko kenties niitä kateellisen katkeria "kyllä pitää olla halpa sormus kun mullakin on"-idiootteja??? Mielestäni sormuksen hinta ei missään nimessä mittaa rakkauden määrää tai liiton kestävyyttä, jokainen siis ostakoon tyyliinsä ja varoihinsa sopivan sormuksen, muiden mielipiteitä on turha asiasta kysellä. Ni.

        Tottakai voi ostaa vaikka kuinka kalliin sormuksen! Kirjoitukseni oli vastaus henkilölle jonka mielestä tusinatuotteet ei kelpaa. Halusin vain painottaa juuri samaa asiaa kuin sinä, eli että "sormuksen hinta ei missään nimessä mittaa rakkauden määrää tai liiton kestävyyttä, jokainen siis ostakoon tyyliinsä ja varoihinsa sopivan sormuksen". Oli sormus sitten halpa tai kallis. Että silleen. Mutta pakkohan sinun oli keksiä kirjoitukselleni väkisin uusi tarkoitus. Idiootti.


      • Rouva Huu kirjoitti:

        MIksi käyt täällä kirjoittelemassa tuollaisia? Halvennat ihmisiä etkä itse edes osaa kirjoittaa oikein!!!!! Mene muualle höpisemään outoja.

        Vastailen/otan kantaa sinunlaistesi pikkuääliöiden juttuihin. Simple, but it is true..!


    • Rouva Huu

      Hei,

      minä tein aika perusteellisen sormusten juoksemis-rumban ensin kihlojen kanssa ja sitten vihkisormuksen kanssa. Suomalaiset (mainostavat laatua tottakai ja varmaan onkin) mutta se maksaa.
      Ostin lopulta englannissa tehdyn sormuksen, istutettu valkokultaan 3 timanttia, yhteensä 0,60 karaattia (ei paras laatu mutta lähes paras), hinta 600e. Ole tarkkana ja kysele timanttien luokituksia!

      • löysit?

        Mistä löytyi noinkin suuret kivet noin edullisesti?


      • Rouva Huu
        löysit? kirjoitti:

        Mistä löytyi noinkin suuret kivet noin edullisesti?

        Niin...korjaan vielä edellistä viestiäni, sormusten yhteismäärä onkin 50 karaattia, toinen vaihtoehto oli se 60 mutta päädyin pienempään.
        Sormus on englantilaista tekoa, Tikkurilan Korukaivos oli löytöpaikka. Se 60 karaattinen maksoi alle tonnin sekin.
        Kannattaa kysellä siis muitakin kuin suomalaisia. Näiden timanttien laatu on ihan samaa tasoa kuitenkin kuin monissa suomalaisissa, kimaltelee kirkkaasti;=))

        Onnea etsintään. (Helsingin Citykäytävässäkin oleva liikkeessä oli myös aika hyvä hinta-laatusuhde.)


      • Rouva Huu kirjoitti:

        Niin...korjaan vielä edellistä viestiäni, sormusten yhteismäärä onkin 50 karaattia, toinen vaihtoehto oli se 60 mutta päädyin pienempään.
        Sormus on englantilaista tekoa, Tikkurilan Korukaivos oli löytöpaikka. Se 60 karaattinen maksoi alle tonnin sekin.
        Kannattaa kysellä siis muitakin kuin suomalaisia. Näiden timanttien laatu on ihan samaa tasoa kuitenkin kuin monissa suomalaisissa, kimaltelee kirkkaasti;=))

        Onnea etsintään. (Helsingin Citykäytävässäkin oleva liikkeessä oli myös aika hyvä hinta-laatusuhde.)

        Isällesi, kun sut siitti..!


    • Joo, on ne..! Ei se laatu, vaan se määrä... Pujottakaa joka ulokkeeseen rinkula, niin rakkaus kukoistaa for ever... Ja lapsille loput.

    • sormus

      Onko tietoa mitä vastaav sormus oikeasti maksaa ilman hullujen päivien alennuksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      83
      685
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe