Tietääkö kukaan onko Stockkan Hulluilla päivillä keskiviikkona tarjouksessa olevat 585 kelta- ja valkokulta 0,25ct timanttirivisormukset kuinka hyvälaatuiset?
Hullut Päivät
17
5880
Vastaukset
- Desingia
Teetä sormukset itse.
Jos on tiukka budjetti saat vanhoista koruista
materiaalin.
Mikään ei ole kamalampaa, kuin sormus joita
on sarjatuotantona tehty satoja ja myydään ikuisella ale-hinnalla.- laikku
Mitä vikaa halvoissa sormuksissa on? Et kai ole taas niitä "kyllä pitää olla 5000 euron sormus, muuten ei rakasta tarpeeksi"-idiootteja???
- Desingia
laikku kirjoitti:
Mitä vikaa halvoissa sormuksissa on? Et kai ole taas niitä "kyllä pitää olla 5000 euron sormus, muuten ei rakasta tarpeeksi"-idiootteja???
Mikäli huomasit mainitsin, että romukultaa voi
viedä mukanaan ja kiviä voi irroittaa esim.
mummin perintösormuksesta.
Kyse ei ole hinnasta vaan yksilöllisyydestä.
Halusta luoda itse esim.oma suunnitelma, hääparin
"oma juttu"
En pidä mistään valmistuotteesta, mielestäni
ne ovat "halpoja" mutta en puhu hinnasta. Esim.
valmisvaatteiden tai valmisruuan hinta on monesti
korkeampi kuin itse tehdyn, hinta riippuu missä teetät ja miten paljon pystyt itse vaikuttamaan ja toimittamaan materiaaleja.
Yksilöllisyys on ehkä juuri se oikea sana. - Handu
Desingia kirjoitti:
"oma juttu"
korkeampi kuin itse tehdyn, hinta riippuu missä teetät ja miten paljon pystyt itse vaikuttamaan ja toimittamaan materiaaleja.
Yksilöllisyys on ehkä juuri se oikea sana.Noh, se on vaan sun mielipide. Ei kaikkien tarvitse haluta sitä designia ja voi ihan todellakin pitää tusinatuotannosta.
Miten olisi design'ia..? Kandeis opetella ennen Stockalle menoa kirjoittaan ja/tai ylipäätään opetella ns. vierasperäiset sivistyssanat..! Ettei mokaa itteänsä Stockan yo-merkantin silmissä, kun ei osaa sanoa kauniisti Mei ai... aid laik tu... isit paassipul tu... osv. Ok samma po svenska. Juu. de ee jette kiva de... Ja tiukalla budjetilla ei kannata ajatella itse elämääkään huomista pidemmälle... On se sen verran kallista; elämä. Kuud lak!
- Minä
laikku kirjoitti:
Ja mitä vikaa kalliissa sormuksissa on?? Eiköhän jokainen saa ostaa ihan niin kalliin sormuksen kuin haluaa välittämättä siitä mitä mieltä sinä asiasta olet! Vai oletko kenties niitä kateellisen katkeria "kyllä pitää olla halpa sormus kun mullakin on"-idiootteja??? Mielestäni sormuksen hinta ei missään nimessä mittaa rakkauden määrää tai liiton kestävyyttä, jokainen siis ostakoon tyyliinsä ja varoihinsa sopivan sormuksen, muiden mielipiteitä on turha asiasta kysellä. Ni.
- on out
Desingia kirjoitti:
"oma juttu"
Yksilöllisyys on ehkä juuri se oikea sana.Kaikki on nykyään niin yksilöllisiä, että se alkaa lähestyä massojen toimintaa ja hui hui sitä. Ei kaikilla ole vanhoja timanttisormuksia, joista voisi kiviä näihin ihaniin ja yksilöllisiin sormuksiin irrotella. Ja vaikka olisikin ei niin tarvitse tehdä, voi ostaa uudenkin ja vieläpä halvalla ja olla kuin huomaamattaan yksilöllinen.
- kamalampaakin
esim. yksilöllisyydessään kieriskelevät massadesign hienostelijat.
- Rouva Huu
J-P.Sartre kirjoitti:
Miten olisi design'ia..? Kandeis opetella ennen Stockalle menoa kirjoittaan ja/tai ylipäätään opetella ns. vierasperäiset sivistyssanat..! Ettei mokaa itteänsä Stockan yo-merkantin silmissä, kun ei osaa sanoa kauniisti Mei ai... aid laik tu... isit paassipul tu... osv. Ok samma po svenska. Juu. de ee jette kiva de... Ja tiukalla budjetilla ei kannata ajatella itse elämääkään huomista pidemmälle... On se sen verran kallista; elämä. Kuud lak!
MIksi käyt täällä kirjoittelemassa tuollaisia? Halvennat ihmisiä etkä itse edes osaa kirjoittaa oikein!!!!! Mene muualle höpisemään outoja.
- Laikku
Minä kirjoitti:
Ja mitä vikaa kalliissa sormuksissa on?? Eiköhän jokainen saa ostaa ihan niin kalliin sormuksen kuin haluaa välittämättä siitä mitä mieltä sinä asiasta olet! Vai oletko kenties niitä kateellisen katkeria "kyllä pitää olla halpa sormus kun mullakin on"-idiootteja??? Mielestäni sormuksen hinta ei missään nimessä mittaa rakkauden määrää tai liiton kestävyyttä, jokainen siis ostakoon tyyliinsä ja varoihinsa sopivan sormuksen, muiden mielipiteitä on turha asiasta kysellä. Ni.
Tottakai voi ostaa vaikka kuinka kalliin sormuksen! Kirjoitukseni oli vastaus henkilölle jonka mielestä tusinatuotteet ei kelpaa. Halusin vain painottaa juuri samaa asiaa kuin sinä, eli että "sormuksen hinta ei missään nimessä mittaa rakkauden määrää tai liiton kestävyyttä, jokainen siis ostakoon tyyliinsä ja varoihinsa sopivan sormuksen". Oli sormus sitten halpa tai kallis. Että silleen. Mutta pakkohan sinun oli keksiä kirjoitukselleni väkisin uusi tarkoitus. Idiootti.
Rouva Huu kirjoitti:
MIksi käyt täällä kirjoittelemassa tuollaisia? Halvennat ihmisiä etkä itse edes osaa kirjoittaa oikein!!!!! Mene muualle höpisemään outoja.
Vastailen/otan kantaa sinunlaistesi pikkuääliöiden juttuihin. Simple, but it is true..!
- Rouva Huu
Hei,
minä tein aika perusteellisen sormusten juoksemis-rumban ensin kihlojen kanssa ja sitten vihkisormuksen kanssa. Suomalaiset (mainostavat laatua tottakai ja varmaan onkin) mutta se maksaa.
Ostin lopulta englannissa tehdyn sormuksen, istutettu valkokultaan 3 timanttia, yhteensä 0,60 karaattia (ei paras laatu mutta lähes paras), hinta 600e. Ole tarkkana ja kysele timanttien luokituksia!- löysit?
Mistä löytyi noinkin suuret kivet noin edullisesti?
- Rouva Huu
löysit? kirjoitti:
Mistä löytyi noinkin suuret kivet noin edullisesti?
Niin...korjaan vielä edellistä viestiäni, sormusten yhteismäärä onkin 50 karaattia, toinen vaihtoehto oli se 60 mutta päädyin pienempään.
Sormus on englantilaista tekoa, Tikkurilan Korukaivos oli löytöpaikka. Se 60 karaattinen maksoi alle tonnin sekin.
Kannattaa kysellä siis muitakin kuin suomalaisia. Näiden timanttien laatu on ihan samaa tasoa kuitenkin kuin monissa suomalaisissa, kimaltelee kirkkaasti;=))
Onnea etsintään. (Helsingin Citykäytävässäkin oleva liikkeessä oli myös aika hyvä hinta-laatusuhde.) Rouva Huu kirjoitti:
Niin...korjaan vielä edellistä viestiäni, sormusten yhteismäärä onkin 50 karaattia, toinen vaihtoehto oli se 60 mutta päädyin pienempään.
Sormus on englantilaista tekoa, Tikkurilan Korukaivos oli löytöpaikka. Se 60 karaattinen maksoi alle tonnin sekin.
Kannattaa kysellä siis muitakin kuin suomalaisia. Näiden timanttien laatu on ihan samaa tasoa kuitenkin kuin monissa suomalaisissa, kimaltelee kirkkaasti;=))
Onnea etsintään. (Helsingin Citykäytävässäkin oleva liikkeessä oli myös aika hyvä hinta-laatusuhde.)Isällesi, kun sut siitti..!
Joo, on ne..! Ei se laatu, vaan se määrä... Pujottakaa joka ulokkeeseen rinkula, niin rakkaus kukoistaa for ever... Ja lapsille loput.
- sormus
Onko tietoa mitä vastaav sormus oikeasti maksaa ilman hullujen päivien alennuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456