Suosikki-inhokkejani tällä hetkellä on yhden hälytysjärjestelmä-firman teennäiset mainokset. Äijä soittaa firmaan että nyt täytyy heti saada teidän laitteet kun tähän meitin kämppään on murtauduttu. No voivoi, laitetaan heti meidän setä käymään. Mikä kiire, eikö se nyt ole vähän myöhäistä kun sinne on jo murtauduttu, tuskin ne vorot heti tulee uudestaan? Ja toisessa pätkässä naapuruston naiset juttelee niin "luontevasti" kuinka mahtava firma tämä on ja sillä on ne kätevät nettisivutkin.
Äyh.
Typerimmät tv-mainokset?
Anonyymi
2
73
Vastaukset
Minusta maailman typerin mainos on Vaasan Sähkön rakkauslaboratorio ja sen tunteiden mittaukset. Ällöttävää lepertelyä imelällä äänellä rakkaudesta koiriin tai muihin tuntemuksiin.
Onneksi ei tarvii sähköstään niille maksaa.- Anonyymi
Joo tuo on kans "helmi".
Ja se Lidlin tiedotustilaisuus, siinä vielä yks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä alussa sua pitänyt kauniina
Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas1752022Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa
Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.631808Voisitko mies kirjoittaa
Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..481010Kirjoitan sulle sydämestäni
Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s53721uskallatkohan laittaa
Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.36710Meillä on vain telepaattinen suhde
Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.61655Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?
Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik253654Ei tiemme enää kohtaa
Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa69627Body count
Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva238603