La-Su 19-20.09 klo 10 kokoontuminen Kuninkaanportin rekkaparkkiin Loviisan
ABC:lä. Nyt on mahdollisuus hyvään.
Kadonnutta Riina Mäkistä etsitään tänä viikonloppuna
5
140
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kukaan vaivautunut tutkimaan ABCn lähistöä kuten se kartassa näkyvä kukkula tai piharakennukset?
- Anonyymi
Katsokaapa Aavedatan tuore video " Yhä löytämättä Riina Mäkinen", missä vastataan mm.ruumiin olinpaikaksi "auton alla", "tuttava tappoi", ja jotkut "kamerat pitäisi vielä tarkistaa" ym. Vähänkö oli huippu video.
- Anonyymi
En usko hetkeäkään tuohon Aavedatan keskusteluihin henkien kanssa mutta ohjelmana aivan huippu. Pesee ainakin töllön viihdeohjelmat 100-0. Aion katsoa myös muut Aavedatan jutut. Itse katoamiseen toivon sydämeni pohjasta jotain ratkaisua ja omaisille voimia.
- Anonyymi
Eikö noista Amerikan ohjelmista voi päätellä että katoamiset on ihan pienestä kiinni?
Pysähtyy vain auttamaan jotakuta tienlaidassa ja katoaa. Tai eksyneenä kysyy neuvoa väärältä henkilöltä ja katoaa. Ja se yksi videokooste oli aika hyvä kun stalkkaaja seurasi kaupassa uhria ja syöksyi kimppuun parkkipaikalla.
Kuten ministerimme sanoi : "on oltava valppaana".
Kerran Hesassa eräs nuori nainen kysyi kuskilta "missä on oulunkylän juna-asema". Oulunkylään ajava kuljettaja (mamu) lupasi sanoa oikean pysäkin. Ryhtyi niin "mukavia" juttelemaan kauniin tytön kanssa eikä kertonut pysäkkiä.
Olin jäämässä pois bussin kyydistä ja koin ettei ole turvallista jättää nuorta yksin bussiin kuskin kanssa ja sanoin tytölle "jäädään tässä niin näytän suunnan". Kun poistuimme bussista huomasin että autoon olisi tytön kanssa jäänyt myös kaksi minua hyvin vihaisesti tuijottavaa matua kuljettajan lisäksi.
Koen vieläkin vuosien jälkeen, että sain napata saaliin petojen kynsistä.- Anonyymi
Mulle kävi melkein sama, silloin vain oli nahkapäitä stalkkereina ja kiinnostuksen kohteena nuori selkeästi alaikäinen tyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4285759Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1922010Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3691895- 1231110
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51034- 28961
- 76858
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60854- 37734
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733