Onko kellään kokemusta Jyväskylän kesähotelli Rentukasta,voiko sinne mennä lasten kanssa?
RENTUKKA
3
526
Vastaukset
- Opiskelija
Rentukan huoneet ovat Kortepohjan ylioppilaskylän huoneita, pari kilsaa keskustasta.
Tarvittaessa kyllä löytyy lisävuoteita tai junnupatjoja. - viime kesänä
Viime kesänä yövyimme siellä kaksi yötä, 2 aikuista ja 3 lasta (4, 6, 7 vuotiaat). "Kämppä" oli tavallinen soluasunto, kaksi huonetta, keittokomero ja vessa suihkulla. Olin aivan tyytyväinen asumiseen. Sain laitettua (=lämmitettyä) ruokaa keittiössä ja tilaa oli riittävästi. No ei siellä tietenkään ollut telkkua, mutta eihän sinne tulla huoneessa olemaan.
Lähellä oli päiväkoti, jonka pihalla kävimme illalla leikkimässä, ja kauppojakin oli aivan vieressä. Aamiainen oli hyvä.
Huonoja puolia oli se, että auto piti ensin jättää kauas, kun meidän talo sattui olemaan aika perällä. Mutta löysimme sitten lähempää parkkipaikan ja ajoimme lähtiessä auton aivan oven eteen, että saimme kamppeet näpsäkästi autoon.
Suosittelen. - SepeSusi
Viime elokuussa Neste rallin aikaan, meillä oli huone varattuna "kesähotellista" sikamaisen kallis niinkuin kaikki majoitus siihenaikaan kyseisessä kaupungissa. No huone oli itseasiassa solukämppä 2 huonetta keittokomero ja pieni kylppäri, huoneet siivottomia, keittiössä ei mitään välineitä, huonekalut 70-luvulta laverisängyt matala pöytä ja kaksi paskaista tuolia, ei ilmanvaihtoa, muutenkin lähiympäristö siivotonta ja paskaista. Ja tietty samassa U-muotoisessa talossa asui muitakin rallia seuraavia. Pari pentulaumaa terrorisoi koko taloa soittamalla stereoita ikkunoissa, että kukaan ei nukkunut. Henkilökunta vähätteli asiaa ja vasta uhkaus soittaa poliisit itse paikalle sai respan tyttöihin vauhtia. Aamupala oli ihan hyvä se oli ainoa positiivinen asia.
Ehkä muuhunaikaan se on rauhallinen, mutta harkitkaa vakavasti muita vaihtoehtoja. Tosiaankin nimitys hotelliksi on kaukaa haettu, pareminkin murju vastaa tätä tasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849