Tietääkö ketään siittä uudesta kauko-ohjattavasta uistimen kuljettimesta?
Kuulin radiosta siitä.
Hinta?
Merkki?
UUTUUSKÖ?
11
861
Vastaukset
- kalamies-68
Kalastuslinkit.com sivulta löytyi linkki valmistajan sivuille; www.vilco.fi.
Näin laitteen kalastusesityksen vene messuilla. Mielenkiintoista olisi päästä kokeilemaan.- bilte
tarkoitin just sitä!
mihinköhän hintaan tom sais?
en tiä oliskohan kannattava ostos..
juu olis hyvä päästä kokeileen - kalakaveri kaupungista
bilte kirjoitti:
tarkoitin just sitä!
mihinköhän hintaan tom sais?
en tiä oliskohan kannattava ostos..
juu olis hyvä päästä kokeileenNäyttää ennakkotilaushinta olevan tuossa yli kuudensadan e:n paikkeilla. Itse en ole nähnyt, muutenkun lehdessä juttuja. Mutta jos huhut pitävät paikkaansa tämä voisi toimia tälläisen kaupunkilaiskalastajan kalaveneenä. Säästyy ainakin laituripaikka...
- Nimetön
kalakaveri kaupungista kirjoitti:
Näyttää ennakkotilaushinta olevan tuossa yli kuudensadan e:n paikkeilla. Itse en ole nähnyt, muutenkun lehdessä juttuja. Mutta jos huhut pitävät paikkaansa tämä voisi toimia tälläisen kaupunkilaiskalastajan kalaveneenä. Säästyy ainakin laituripaikka...
Mieletön uutuus! Ei tarvitse enää lähteä veneellä vastarantoja koluamaan, voi kalastaa laiturilta ja vaikka ottaa oluen siinä samalla!
Kyllähän tällä sais kaverit kateellisiksi...
- vaappu
Mä en ollut uskoa koko idea kun eka kertaa näin sen. Mutta kun tarkemmin rupesin ideaa pohdiskelemaan niin se kyllä vei meikä mannin mennessään, jopa niin paljon että tilasin tuotteen. Eihän sen hinta kyllä mikään hirveän halpakaan ollut, tosin ei kalliskaan. Eihän sillä rahalla saa kuin vavan ja kelan. En ole sitä vielä saanut, toivottavasti tulee pikaisesti. En malttasi odottaa... Kerron kyllä kommentteja kun olen päässyt laitetta testaamaan. Mua Kyllä kyseisessä laitteessa ihmetytttää että laite on suomalainen. Vaikutti aluksi niin niin ameriikalaiselta. Positiivasta!
- epäilevätuomas1
laita ihmeessä kommentteja kun saat laitteen. Mä en kyllä oikein usko kyseiseen tuotteeseen. Näin laitteen esityksen erämessuilla. Aikamonen vekotin. Tosin kyllä siinä jotain ideaa voisi ollakkin. Mutta en usko että on hyvä... Kommentteja ja kokemuksia odotellen!!!!
- pelle peloton
Idea ei varmaankaan ole mikään uusi, joku on vain ennakkoluulottomastilähtenyt kehittämään "huulesta" tuotetta. Luulen että moni kalastaja on painiskellut kysesten ongelmien kanssa aikaisemmin, mitä tämä vilco ratkaisee. Vaikuttaa mielenkiintoiselta laitteelta. Tietääkö kukaan missä pääsisi hypistelemään laitetta livenä. Onko kellään kokemuksia/ millaista saalista on saatu? Kuka laitetta myy? saako sitä muualta kuin niiden netti sivulta? Mä en ainakaan uskalla ostaa suoraan verkosta! onhan sillä kuitenkin hintaa jonkin verran!
- petteri1
Huomasin otsikon ja kävin katsomassa vilcon webbi sivut. En ollut kuullut koko laitteesta yhtään mitään. Aika hyvältä vaikuttava juttu. Pitäisi päästä testaamaan. Onko kellään kokemuksia laitteesta? Laite näyttää aika makeelta. En kyllä uskaltasi ihan sokkona ostaa on se sen verran kallis. Mutta jos toimii niin silloin varmasti rahan arvoinen. Kokemuksia odotellen...
- erkki
niin. Huomasin tuossa selaillessa että yritys näyttää järjestävän kokeilumahdollisuuden...
Jos vaan pääsen niin taidan piipahtaa varmaan tuolla hämeenlinnan näytöksessä. Voin sitten kertoa kokemuksistani... - erkki
erkki kirjoitti:
niin. Huomasin tuossa selaillessa että yritys näyttää järjestävän kokeilumahdollisuuden...
Jos vaan pääsen niin taidan piipahtaa varmaan tuolla hämeenlinnan näytöksessä. Voin sitten kertoa kokemuksistani...Pääsinpä ajamaan Vilcoa Hämeenlinnassa. Oikein pätevältä peliltä vaikutti. Käytön opettelu oli helppoa ja saipa siinä viereinen kaveri hauenkin kyseisellä kuljettimella. Vielä en osto päätöstä tehnyt, mutta enemmän siihen vaikutti tuotteen hinta kuin usko sen toimintaan. Suosittelen kaikille testaamista ennen kuin teilaa tuotteen sillä käytännön kokemus kertoo kaikista eniten. Ja koukuttaa helposti vanhemmankin kalamiehen, kuten minut...
- perhekalastaja
erkki kirjoitti:
Pääsinpä ajamaan Vilcoa Hämeenlinnassa. Oikein pätevältä peliltä vaikutti. Käytön opettelu oli helppoa ja saipa siinä viereinen kaveri hauenkin kyseisellä kuljettimella. Vielä en osto päätöstä tehnyt, mutta enemmän siihen vaikutti tuotteen hinta kuin usko sen toimintaan. Suosittelen kaikille testaamista ennen kuin teilaa tuotteen sillä käytännön kokemus kertoo kaikista eniten. Ja koukuttaa helposti vanhemmankin kalamiehen, kuten minut...
Pienoisista epäilyksistä huolimatta tilasin tuotteen ja ajattelin, et kyllä sitä tuo summa turhempaankin on mennyt. Sain tuotteen, ja pienen testailun jälkeen täytyy myöntää, että kyse on juuri siitä mitä vilco sivuillansa mainostaa, uusi tapa kalastaa. Kivaa on koko rahan edestä ja kohta joutuu tilaan toisen tai useamman aparaatin, kun perheen kalareissulla tulee kädenvääntöä kuka kalastaa vilcolla... saakohan alennusta jos tilaa koko perheelle???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735