Halvin Thaimaa SIM card?

Anonyymi

Minulla on ollut pari vuotta AIS SIM kortti mutta nyt muuttivat kalliiksi ja hankalaksi. Ennen oli voimassa 6kk 50B latauksella, ei enää.
Suosituksia minkä ostan nyt että on 6 tai 12kk voimassa minimi maksulla. Kiitos!

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monellako keräyspullolla kortti irtoaa?

      • Paikallisessa operaattoriliikkessä aloittajalle esitellään auliisti erilaisia vaihtoehtoja; turhaa niitä on täällä pohtia. Ei meillä kenelläkään ole näihin mitään päiväkohtaista tietoa.

        Pullonpalautuksista sen verran että taannoin amerikkalainen kaveri oli onnesta mykkänä marketin pullonpalautusautomaatin luona. Ihasteli kovin sitä kun pulloista saa vielä rahaakin.
        Heillä kaikki pullot menivät jätteisiin.


      • Anonyymi

        Khiai sano s-amalia.


    • Anonyymi

      Khiai.

      • Anonyymi

        Vex vex vaan senssukalla kiireitäkö nyt ollen...


    • Anonyymi

      Tosi vaikea auttaa, mulla ja vaimolla on laskua vastaan maksettavat liittymät, mutta tuskin näitä saa turistit, kannattaa varmaan toimia kuten nasu ehdotti... meillä on tarpeisiimme fiksattu paketti, soittoaika ja nettiyhteydet vaimolla paljon soittoaikaa ja vähän nettiä, mulla päinvastoin, kumpaakin tarpeeseen löytyi sopiva paketti dtacista.
      By NumBall HHN

      • Anonyymi

        "vaimolla paljon soittoaikaa ja vähän nettiä, mulla päinvastoin"

        Nyt puhut prepaidista kun samassa kirjoituksessa kuitenkin sanot että on laskua vastaan maksettavat liittymät. Laskutettavassa liittymässä on rajaton puheaika ja rajaton netti. Lasku tulee sitten sen perusteella.

        Nyt on höpösedän lauantai alkanut. Eilen et tiennyt sanomalehdistä mitään ja tänään et tiedä millainen puhelinliittymä "teillä" on ja miten ne toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaimolla paljon soittoaikaa ja vähän nettiä, mulla päinvastoin"

        Nyt puhut prepaidista kun samassa kirjoituksessa kuitenkin sanot että on laskua vastaan maksettavat liittymät. Laskutettavassa liittymässä on rajaton puheaika ja rajaton netti. Lasku tulee sitten sen perusteella.

        Nyt on höpösedän lauantai alkanut. Eilen et tiennyt sanomalehdistä mitään ja tänään et tiedä millainen puhelinliittymä "teillä" on ja miten ne toimii.

        Saanen lausua sinulle ikikiukku joka joka asiasta osoitat asenteesi miksi olet ilman puolisoa, että on olemassa liittymiä myös siellä junttilassa, joissa määritetään niin netit kuin puhelut kiinteään kuukaishintaan ja mikäli ne ylittyy, niin niistä lisäveloitusta, tervetuloa nykyaikaan, mutta et tänne thaimaahan, mutta sellaista huoltahan ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanen lausua sinulle ikikiukku joka joka asiasta osoitat asenteesi miksi olet ilman puolisoa, että on olemassa liittymiä myös siellä junttilassa, joissa määritetään niin netit kuin puhelut kiinteään kuukaishintaan ja mikäli ne ylittyy, niin niistä lisäveloitusta, tervetuloa nykyaikaan, mutta et tänne thaimaahan, mutta sellaista huoltahan ei ole.

        Numba vaihtui Bumbaksi ja tarinat muuttaa muotoaan lauantai-illan huumaa kohti mentäessä, mutta ei vaan näy vieläkään sitä kuksaa päivän lehden päällä. Onko se isäukkosi vai joku muu sukulainen vanhus joka on Hua Hinissa mökkihöperönä ja laittelee joskus kuvia suomalaisesta koivukuksasta jota kutsuu thaimaalaiseksi kumipuuksi? Oliko se näppis samalta kirppikseltä? Erikoinen miljonääri olet, kun tavarat on kirpputorilta ja puhelinliittymät prepaidia. Kellään faranki-asukkaalla ole rajattuja puhe ja nettiaikoja Thaimaassa, ellei ole totaali pa. Halvimmat rajattomat netit maksaa alle 400 patia kuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "vaimolla paljon soittoaikaa ja vähän nettiä, mulla päinvastoin"

        Nyt puhut prepaidista kun samassa kirjoituksessa kuitenkin sanot että on laskua vastaan maksettavat liittymät. Laskutettavassa liittymässä on rajaton puheaika ja rajaton netti. Lasku tulee sitten sen perusteella.

        Nyt on höpösedän lauantai alkanut. Eilen et tiennyt sanomalehdistä mitään ja tänään et tiedä millainen puhelinliittymä "teillä" on ja miten ne toimii.

        Taidan kyllä itse tietää mitä maksan ja milloin, olet sinä aika resupeppu, mutta kertaan vielä minulla on vähän puheaikaa, ja paljon nettiyhteysaikaa, muistaakseni puheaikaa on pari tuntia, ja 20 gt nettiyhteyttä, vaimolla on päinvastoin käytämme dtacia...

        Täällä mobiililiittymät on hieman erilaisia kuin suomessa, sopimus tehdään vuodeksi tai kahdeksi , tuo ns. rajaton on varsin kallis, olisko ollut 1900 bahtia kuukaudessa, kun tämä paketti maksaa veroineen 350 bahtia kuukaudessa.

        Prepaid toimii taas niin että siinä ei ole kuukausimaksua, ja ostat soitto tai nettiaikaa tarpeen mukaan joko netissä tai seiskalta, tämä tulee vaan huomattavasti kalliimmaksi kuin laskutettava liityntä.

        Älä poju pahoita mieltäsi, pääset kyllä vielä joskus tänne paratiisiisi, kunhan tämä korona hömpötys helpottaa, mutta varaa kuitenkin aikaa, se voi tapahtua vasta vuonna 2025.

        Joten Kuopio Rulez
        ps. jos tuota nettiaikaa jää käyttämättä se käyttämätön osa siirtyy seuraavalle kuukaudelle, eli jo käytät 8 gt nettiaikaa seuraavassa kuussa sinulla on 12 20 gt nettiaikaa, 100mt nopeudella, jos tuo 32 tulisi täyteen nopeus putoaa 384 kt, kunnes kuu vaihtuu tai ostat sitä nopeampaa... maksaa noin 8gt 100mt nopeudella parisen sataa bahtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan kyllä itse tietää mitä maksan ja milloin, olet sinä aika resupeppu, mutta kertaan vielä minulla on vähän puheaikaa, ja paljon nettiyhteysaikaa, muistaakseni puheaikaa on pari tuntia, ja 20 gt nettiyhteyttä, vaimolla on päinvastoin käytämme dtacia...

        Täällä mobiililiittymät on hieman erilaisia kuin suomessa, sopimus tehdään vuodeksi tai kahdeksi , tuo ns. rajaton on varsin kallis, olisko ollut 1900 bahtia kuukaudessa, kun tämä paketti maksaa veroineen 350 bahtia kuukaudessa.

        Prepaid toimii taas niin että siinä ei ole kuukausimaksua, ja ostat soitto tai nettiaikaa tarpeen mukaan joko netissä tai seiskalta, tämä tulee vaan huomattavasti kalliimmaksi kuin laskutettava liityntä.

        Älä poju pahoita mieltäsi, pääset kyllä vielä joskus tänne paratiisiisi, kunhan tämä korona hömpötys helpottaa, mutta varaa kuitenkin aikaa, se voi tapahtua vasta vuonna 2025.

        Joten Kuopio Rulez
        ps. jos tuota nettiaikaa jää käyttämättä se käyttämätön osa siirtyy seuraavalle kuukaudelle, eli jo käytät 8 gt nettiaikaa seuraavassa kuussa sinulla on 12 20 gt nettiaikaa, 100mt nopeudella, jos tuo 32 tulisi täyteen nopeus putoaa 384 kt, kunnes kuu vaihtuu tai ostat sitä nopeampaa... maksaa noin 8gt 100mt nopeudella parisen sataa bahtia.

        Rajatonta nettiä saa myös dtacin prepaidiin alkaen n.600 kuukaudessa. Lopeta höpöjen puhuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan kyllä itse tietää mitä maksan ja milloin, olet sinä aika resupeppu, mutta kertaan vielä minulla on vähän puheaikaa, ja paljon nettiyhteysaikaa, muistaakseni puheaikaa on pari tuntia, ja 20 gt nettiyhteyttä, vaimolla on päinvastoin käytämme dtacia...

        Täällä mobiililiittymät on hieman erilaisia kuin suomessa, sopimus tehdään vuodeksi tai kahdeksi , tuo ns. rajaton on varsin kallis, olisko ollut 1900 bahtia kuukaudessa, kun tämä paketti maksaa veroineen 350 bahtia kuukaudessa.

        Prepaid toimii taas niin että siinä ei ole kuukausimaksua, ja ostat soitto tai nettiaikaa tarpeen mukaan joko netissä tai seiskalta, tämä tulee vaan huomattavasti kalliimmaksi kuin laskutettava liityntä.

        Älä poju pahoita mieltäsi, pääset kyllä vielä joskus tänne paratiisiisi, kunhan tämä korona hömpötys helpottaa, mutta varaa kuitenkin aikaa, se voi tapahtua vasta vuonna 2025.

        Joten Kuopio Rulez
        ps. jos tuota nettiaikaa jää käyttämättä se käyttämätön osa siirtyy seuraavalle kuukaudelle, eli jo käytät 8 gt nettiaikaa seuraavassa kuussa sinulla on 12 20 gt nettiaikaa, 100mt nopeudella, jos tuo 32 tulisi täyteen nopeus putoaa 384 kt, kunnes kuu vaihtuu tai ostat sitä nopeampaa... maksaa noin 8gt 100mt nopeudella parisen sataa bahtia.

        Liityntä on dtac go 699 josta saa 50% alennuksen kahden vuoden sopimuksella, dataa on 20gt, 300 minuuttia puheaikaa, kannattaa tehdä aina pitkä sopimus jos täällä on pidempään, se tulee paljon halvemmaksi,
        By NumBall HHN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liityntä on dtac go 699 josta saa 50% alennuksen kahden vuoden sopimuksella, dataa on 20gt, 300 minuuttia puheaikaa, kannattaa tehdä aina pitkä sopimus jos täällä on pidempään, se tulee paljon halvemmaksi,
        By NumBall HHN

        Soittoaika ei ole missään paketissa rajaton, kallein paketti dtac go 1999 maksaaa siis 1999 bahtia, siinä on 2500 minuuttia puheaikaa ja rajaton netti, mutta maksaakin paljon, tosin tuostakin saa 50% alennusta jos tekee pitkän sopimuksen.. .
        Paketit löytyy tuolta, hintoineen repsupeppu valehteli taas, retonkihameineen.
        https://www.dtac.co.th/en/postpaid/products/package.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan kyllä itse tietää mitä maksan ja milloin, olet sinä aika resupeppu, mutta kertaan vielä minulla on vähän puheaikaa, ja paljon nettiyhteysaikaa, muistaakseni puheaikaa on pari tuntia, ja 20 gt nettiyhteyttä, vaimolla on päinvastoin käytämme dtacia...

        Täällä mobiililiittymät on hieman erilaisia kuin suomessa, sopimus tehdään vuodeksi tai kahdeksi , tuo ns. rajaton on varsin kallis, olisko ollut 1900 bahtia kuukaudessa, kun tämä paketti maksaa veroineen 350 bahtia kuukaudessa.

        Prepaid toimii taas niin että siinä ei ole kuukausimaksua, ja ostat soitto tai nettiaikaa tarpeen mukaan joko netissä tai seiskalta, tämä tulee vaan huomattavasti kalliimmaksi kuin laskutettava liityntä.

        Älä poju pahoita mieltäsi, pääset kyllä vielä joskus tänne paratiisiisi, kunhan tämä korona hömpötys helpottaa, mutta varaa kuitenkin aikaa, se voi tapahtua vasta vuonna 2025.

        Joten Kuopio Rulez
        ps. jos tuota nettiaikaa jää käyttämättä se käyttämätön osa siirtyy seuraavalle kuukaudelle, eli jo käytät 8 gt nettiaikaa seuraavassa kuussa sinulla on 12 20 gt nettiaikaa, 100mt nopeudella, jos tuo 32 tulisi täyteen nopeus putoaa 384 kt, kunnes kuu vaihtuu tai ostat sitä nopeampaa... maksaa noin 8gt 100mt nopeudella parisen sataa bahtia.

        Tällainen keskusteluketju. Ensinnäkin rajaton netti on asukkaalle aivan ehdoton. Toiseksi sen saa turistikin vaikka DTACilta 2 x 15 päivää alle tuhannella THB. Thaimaassa soitellaan nykyään liki kaikki kaveripuhelut ja työpuhelut what appi puheluina tai muina nettipuheluina. Puheaikaa mobiilin puolella ja perinteisiä tekstareita ei käytä kuin fossiilit.
        20 gigaa nettiä ei riitä mihinkään, ellei taloudessa ole sitten erikseen kiinteää liittymää. Netflixiä, Ruutua tms kun katsot muutaman pitkän illan niin siinä meni 20 gigaa.
        Kun on rajaton, ei tarvi miettiä paljonko tulee laskua ja voinko katsoa vielä loput jostakin sarjasta järkihintaan vai ei.

        SS, Pattaya


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittoaika ei ole missään paketissa rajaton, kallein paketti dtac go 1999 maksaaa siis 1999 bahtia, siinä on 2500 minuuttia puheaikaa ja rajaton netti, mutta maksaakin paljon, tosin tuostakin saa 50% alennusta jos tekee pitkän sopimuksen.. .
        Paketit löytyy tuolta, hintoineen repsupeppu valehteli taas, retonkihameineen.
        https://www.dtac.co.th/en/postpaid/products/package.html

        Onko 1999 bahtia sinulle kallis.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan kyllä itse tietää mitä maksan ja milloin, olet sinä aika resupeppu, mutta kertaan vielä minulla on vähän puheaikaa, ja paljon nettiyhteysaikaa, muistaakseni puheaikaa on pari tuntia, ja 20 gt nettiyhteyttä, vaimolla on päinvastoin käytämme dtacia...

        Täällä mobiililiittymät on hieman erilaisia kuin suomessa, sopimus tehdään vuodeksi tai kahdeksi , tuo ns. rajaton on varsin kallis, olisko ollut 1900 bahtia kuukaudessa, kun tämä paketti maksaa veroineen 350 bahtia kuukaudessa.

        Prepaid toimii taas niin että siinä ei ole kuukausimaksua, ja ostat soitto tai nettiaikaa tarpeen mukaan joko netissä tai seiskalta, tämä tulee vaan huomattavasti kalliimmaksi kuin laskutettava liityntä.

        Älä poju pahoita mieltäsi, pääset kyllä vielä joskus tänne paratiisiisi, kunhan tämä korona hömpötys helpottaa, mutta varaa kuitenkin aikaa, se voi tapahtua vasta vuonna 2025.

        Joten Kuopio Rulez
        ps. jos tuota nettiaikaa jää käyttämättä se käyttämätön osa siirtyy seuraavalle kuukaudelle, eli jo käytät 8 gt nettiaikaa seuraavassa kuussa sinulla on 12 20 gt nettiaikaa, 100mt nopeudella, jos tuo 32 tulisi täyteen nopeus putoaa 384 kt, kunnes kuu vaihtuu tai ostat sitä nopeampaa... maksaa noin 8gt 100mt nopeudella parisen sataa bahtia.

        Sekavaa stooria numeromies. Siis kotiisi tulee peruslasku laskutettavasta liittymästä ja sitten maksat lisäajasta erikseen ja sitten vielä kolmanneksi hankit prepaid-aikaa lisää sekä netin että puheajan puolelle... Joo ja Hessu Hopolla on silinterihattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko 1999 bahtia sinulle kallis.?

        Toyota maksaa miljoona phatia Thaimaassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekavaa stooria numeromies. Siis kotiisi tulee peruslasku laskutettavasta liittymästä ja sitten maksat lisäajasta erikseen ja sitten vielä kolmanneksi hankit prepaid-aikaa lisää sekä netin että puheajan puolelle... Joo ja Hessu Hopolla on silinterihattu.

        Tuo ukkeli on kertonut ettei raaski käyttää ilmastointia koska säästää sähköä, ei raaski käyttää vettä, pitää verhot kiinni ettei kuumuus tule sisään, hakee vaimon avustuspäivänä säkin riisiä, käyttää halvinta prepaid-liittymää ja kertoo sen silti olevan kiinteä liittymä, pitää excelillä kirjaa kuukauden ruokabudjetista vaikka kertoo syövänsä vain ravintoloissa, elää makkaralla, vedellä ja nuudeleilla samaan aikaan.

        Omaisuutensa ja pörssisalkkujensa arvo on kuulema lähemmäs satamiljoonaa euroa ja eläkkeensä sekä royaltinsa päälle 4000 e kuukaudessa. Hyvin omalaatuinen multimiljonääri siis kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekavaa stooria numeromies. Siis kotiisi tulee peruslasku laskutettavasta liittymästä ja sitten maksat lisäajasta erikseen ja sitten vielä kolmanneksi hankit prepaid-aikaa lisää sekä netin että puheajan puolelle... Joo ja Hessu Hopolla on silinterihattu.

        juuri noin kerrankin ymmärsit täysin oikein, kotiin ei tule mitään laskuja, vaan ne on suomalaista suoraveloitusta vastaava palvelu kaksikornista, netistä voi helposti tarkastaa laskutilanteen, joko pankkitilitä, tai dtacin siteltä, jos puheaika tai nettiaika on finaalissa sitä voi helposti ostaa puhelimella lisää tai sitten hakea kuponki seiskasta.

        Kotona en tarvitse mobiilinettiä, täällä on truen 1gt optinen kuitu...

        By NumBall HHN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ukkeli on kertonut ettei raaski käyttää ilmastointia koska säästää sähköä, ei raaski käyttää vettä, pitää verhot kiinni ettei kuumuus tule sisään, hakee vaimon avustuspäivänä säkin riisiä, käyttää halvinta prepaid-liittymää ja kertoo sen silti olevan kiinteä liittymä, pitää excelillä kirjaa kuukauden ruokabudjetista vaikka kertoo syövänsä vain ravintoloissa, elää makkaralla, vedellä ja nuudeleilla samaan aikaan.

        Omaisuutensa ja pörssisalkkujensa arvo on kuulema lähemmäs satamiljoonaa euroa ja eläkkeensä sekä royaltinsa päälle 4000 e kuukaudessa. Hyvin omalaatuinen multimiljonääri siis kyseessä.

        Eläkkeen taso on suunnilleen oikein muut on reppanan mielikuvitusta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko 1999 bahtia sinulle kallis.?

        Kyllä olisi järjetön hankinta vaikka saisin siitä vielä 50 % alennusta, meillä ei mene vaimon kanssa yhteensä edes 1000 bahtia kuukaudessa näihin kännyköihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olisi järjetön hankinta vaikka saisin siitä vielä 50 % alennusta, meillä ei mene vaimon kanssa yhteensä edes 1000 bahtia kuukaudessa näihin kännyköihin.

        Neljän tonnin eläke euroissa, eukollasi reilu tonni siihen päälle, vuokrakämppä 300 euroa kuussa, ei raaski ilmastointia käyttää ja syö halvimmissa ravintoloissa sekä makkaraa himassa. Mutta ei ole varaa rajattomaan nettiin. Mihin sitä rahaa oikein säästät? Sulla oli aiemmin kaksi vespaa. Autoja ei ole ollut koskaan ja et uskalla ajaa vasemmanpuoleisessa liikenteessä muutenkaan. Aivan höpöjä juttelet ja olet tässä ketjussa jutellut kolmesta eri liittymätyypistä hintoineen. Koetahan palata siihen todellisuuteen että olet Suomessa. Maitojuna on tullut Suomeen jo kauan aikaa sitten, mutta rahju jaksaa vääntää aina vaan päivästä toiseen tällä palstalla. Ei tuo nettielämä ole elämää muutenkaan, mutta kiva sinun kannaltasi että sulla on lapsekkaan vilkast mielikuvitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljän tonnin eläke euroissa, eukollasi reilu tonni siihen päälle, vuokrakämppä 300 euroa kuussa, ei raaski ilmastointia käyttää ja syö halvimmissa ravintoloissa sekä makkaraa himassa. Mutta ei ole varaa rajattomaan nettiin. Mihin sitä rahaa oikein säästät? Sulla oli aiemmin kaksi vespaa. Autoja ei ole ollut koskaan ja et uskalla ajaa vasemmanpuoleisessa liikenteessä muutenkaan. Aivan höpöjä juttelet ja olet tässä ketjussa jutellut kolmesta eri liittymätyypistä hintoineen. Koetahan palata siihen todellisuuteen että olet Suomessa. Maitojuna on tullut Suomeen jo kauan aikaa sitten, mutta rahju jaksaa vääntää aina vaan päivästä toiseen tällä palstalla. Ei tuo nettielämä ole elämää muutenkaan, mutta kiva sinun kannaltasi että sulla on lapsekkaan vilkast mielikuvitus.

        Se on Hiekkaharjun alkoholistin isäukko, joka siellä Hua Hinissa on vuokralla.
        Tämä sensei-numeromies on yksi ja sama denso Hiekkaharjusta ja saa silloin tällöin tuhatvuotiaalta isäukoltaan kuvan Huan vuokrakämpästä. Kela-vaimonsa jätti tuon rähjän joskus 10 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljän tonnin eläke euroissa, eukollasi reilu tonni siihen päälle, vuokrakämppä 300 euroa kuussa, ei raaski ilmastointia käyttää ja syö halvimmissa ravintoloissa sekä makkaraa himassa. Mutta ei ole varaa rajattomaan nettiin. Mihin sitä rahaa oikein säästät? Sulla oli aiemmin kaksi vespaa. Autoja ei ole ollut koskaan ja et uskalla ajaa vasemmanpuoleisessa liikenteessä muutenkaan. Aivan höpöjä juttelet ja olet tässä ketjussa jutellut kolmesta eri liittymätyypistä hintoineen. Koetahan palata siihen todellisuuteen että olet Suomessa. Maitojuna on tullut Suomeen jo kauan aikaa sitten, mutta rahju jaksaa vääntää aina vaan päivästä toiseen tällä palstalla. Ei tuo nettielämä ole elämää muutenkaan, mutta kiva sinun kannaltasi että sulla on lapsekkaan vilkast mielikuvitus.

        Mitä jos kuitenkin kertoisit omasta elämästäsi etkä jauha keksimisiäsi juttuja minusta, mielestäsi minulla on hyvä mielikuvitus, minulla ei ole mielikuvitusta lainkaan ainakaan sinuun verrattuna, en vain oikein ymmärrä miksi kohdistat sen mielikuvituksen minuun, luulisi sinulla olevan kerrottavaa itsestäsikin sitä olemme saanut odottaa...

        enkä ole kertonut mitään kolmesta eri liittymä tyypistä minulla on yhdenlainen vaimolla toisenlainen mutta saman hintaisia.

        Suosittelet minua palaamaan todellisuuteen, minä olen todellisuudessa, sinä et ole minun etkä edes itsesi osalta, ymmärrät joka sairautesi tai tyhmyytesi takia kaiken väärin käännät mielikuvituksellasi kaikki jutttuni päälaelleen.

        Etkä sinä voi sille mitään missä minä asun, paljonko minulla on tuloja, eikä ne edes pätkääkään kuulu sinulle, kirjoituksistasi on helppo tehdä ainoastaan yksi johtopäätös elämäsi ei ole ollut kovinkaan helppoa, ja sen sinusta näkee, mutta jos tälläistä tarvitset voit minun puolestani panetteluani jatkaa, minun itsetunto sen kestää, kun tiedän että todellisuudessa kerrot itsestäsi... Joten jatka vaan jos tätä tunnet tarvitsevasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numba vaihtui Bumbaksi ja tarinat muuttaa muotoaan lauantai-illan huumaa kohti mentäessä, mutta ei vaan näy vieläkään sitä kuksaa päivän lehden päällä. Onko se isäukkosi vai joku muu sukulainen vanhus joka on Hua Hinissa mökkihöperönä ja laittelee joskus kuvia suomalaisesta koivukuksasta jota kutsuu thaimaalaiseksi kumipuuksi? Oliko se näppis samalta kirppikseltä? Erikoinen miljonääri olet, kun tavarat on kirpputorilta ja puhelinliittymät prepaidia. Kellään faranki-asukkaalla ole rajattuja puhe ja nettiaikoja Thaimaassa, ellei ole totaali pa. Halvimmat rajattomat netit maksaa alle 400 patia kuussa.

        Resuperse ne rykii kellä on rahaa ota hanuriin poju.


    • Anonyymi

      Viisikymmentä kierrätyspulloa ja saat halvimman SIM-kortin.

    • Aloittajalle haluaisin vastata, mutta kukaan tuskin osaa tuohon oikeaa vastausta antaa. Oman kokemuksen voin kertoa josta toivottavasti on jotain apua. Osta dtac prepaid, sitten lataat puhelimeesi tuon dtac sovelluksen. Pystyt helposti hallinnoimaan liittymääsi, vaihtelemaan nettiä ja paljon muuta.Suomeen lähtiessä pystyt sulkemaan netin helposti ja näin netin kuukausimaksut ei juokse suomessa ollessasi. Thaimaahan saapuessa saat netin taas helposti auki sovelluksella, valitset vain vaihtoehdoista sinulle sopivimman ja otat sen käyttöön. Sovelluksella saat myös ladattua rahaa liittymällesi luottokortilta, debitkin käy. Sovelluksen kautta saat hyviä tarjouksia netistä ja puheluista.
      Terveisiä Rayongista, hyvää yötä.

      • Anonyymi

        En ole aloittaja mutta kiitos taas travellille erinomaisesta vinkistä, joskus kun pääsee thaikkulaan niin täytyykin ladata tuo appi, niin saa pidettyä tuon saman simmin ja numeron eikä tarvi aina jonotella noissa operaattoreiden shopeissa. Onnistuuko rahan lataaminen liittymälle myös suomen päässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja mutta kiitos taas travellille erinomaisesta vinkistä, joskus kun pääsee thaikkulaan niin täytyykin ladata tuo appi, niin saa pidettyä tuon saman simmin ja numeron eikä tarvi aina jonotella noissa operaattoreiden shopeissa. Onnistuuko rahan lataaminen liittymälle myös suomen päässä?

        En ole asiantravel mutta onnistuu toki tietenkin. Tässä maailmassa voit maksaa verkossa mitä vaan mistä vaan kunhan on vaan netti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole asiantravel mutta onnistuu toki tietenkin. Tässä maailmassa voit maksaa verkossa mitä vaan mistä vaan kunhan on vaan netti.

        En ole aloittaja, enkä asiantraveli, enkä mitään muuta kuin anonyymi, mutta toki tietenkin kannattaa olla jokin liittymä puhelimessa, jos täytyy jollekin soittaa tai joku pirauttaa takaisin.
        Priipeidit on satunnaisille piipahtajille hyviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja mutta kiitos taas travellille erinomaisesta vinkistä, joskus kun pääsee thaikkulaan niin täytyykin ladata tuo appi, niin saa pidettyä tuon saman simmin ja numeron eikä tarvi aina jonotella noissa operaattoreiden shopeissa. Onnistuuko rahan lataaminen liittymälle myös suomen päässä?

        Rahanlataaminen tuon sovelluksen kautta onnistuu, kuten ympärivuorokautista palstamatkailua harrastava ajokortiton vähä-älyinen on jo pariin kertaan vastannutkin.
        Terveiset Rayongista, hyvää yötä.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Rahanlataaminen tuon sovelluksen kautta onnistuu, kuten ympärivuorokautista palstamatkailua harrastava ajokortiton vähä-älyinen on jo pariin kertaan vastannutkin.
        Terveiset Rayongista, hyvää yötä.

        Miksi Senssu ja Asiantravel sanoo hyvää yötä samoilla minuuteilla, ettei vain olisi kyse samasta hörhelöntistä?


    • Anonyymi

      Aloittaja; tarvitsen Thai puh nron >ainoastaan< Thai pankkitiliin! Vaativat sen... En muuhun.
      Kaikki kommunikointi tietysti nykyaikana nettisoittoina ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3193
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3026
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2295
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1992
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1805
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1592
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      102
      1302
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe