Onko teillä kauhutarinoita kerrottavaksi tänne?

Anonyymi

En tiedä onko tämä oikea paikka tälle keskustelulle, mutta onko teillä kauhutarinoita kerrottavaksi? Itselläni on yksi joka on tosi. Asun isäni, äitini, pikkusiskoni ja kahden kissamme kanssa 2005 valmistuneessa 1kerroksisessa talossa jossa on 4huonetta ja keittiö. Samalla tontilla noin 200metrin päässä sijaitsee vuonna 1905 valmistunut huopakattoinen päärakennus jossa isäni vanhemmat asuivat. Kyseessä on siis isäni lapsuudenkoti joka on jäänyt tyhjilleen isäni vanhempien kuoltua. Myös tässä vanhassa talossa on 4huonetta ja keittiö romahtanut navetta, huussi, pihasauna ja aitta, mutta ei niistä sen enempää. Isäni ja äitini mentyä naimisiin vuonna 2000 he asuivat isäni vanhempien luona. Sen hirsitalon yläkerrassa, mutta, kun äitini alkoi odottaa minua vuonna 2004 he alkoivat rakentaa omaa taloa samalle tontille. Nykyinen tiilitalomme valmistui tosiaan 2005 ja siinä oli kuulemma monet sukulaiset auttamassa sen rakentamisessa. Mutta itse tarinaan. Olin jo pitkään haaveillut uudesta puhelimesta entisen Galaxy S3 puhelimen tilalle. Rahaa ei kuitenkaan helposti saanut. Isäni sanoi ja sanoo nykyäänkin, että ei saa rahaa ellei tee töitä. Kysyin isältä töitä ja hän antoi minulle maailman tylsimmän tehtävän. Imuroinnin! Äitini ei tästä tiennyt ja hän oli imuroinut koulupäiväni aikana. Ensin petyin sillä nyt luulin etten saisi rahaa, mutta isä keksi lohdutukseksi uuden työn. Saisin hakea pöytiä ja tuoleja siitä tontillamme olevasta hirsitalosta pihalle sillä pikkusiskoni syntymäpäiväjuhlat lähestyi. Talon avaimia piti etsiä kauan, mutta lopulta isäni muisti niiden olevan sen hirsitalon aitassa. Oli kuitenkin jo ilta ja päätimme, että työ jää huomiselle. Yöllä satuin vilkaisemaan lukujärjestystä ja huomasin, että koulupäiväni alkaisi kahta tuntia myöhemmin kuin olin luullut. Ajattelin, että ehdin siis aamulla jo tehdä työn. Isäni ei kuitenkaan ollut varma missä kohtaa avain tarkalleen on joten päätin etsiä sen jo nyt ennen nukkumaan menoa ettei aamulla tarvitsisi sitä etsiä. Nousin hiljaa sängystä, laitoin bokserit ja paidan päälle ja hiivin ulos. Avain löytyi aitasta ison kokonsa ansiosta hyvin ja ajattelin, että kävisin jo nyt hirsitalon sisällä. Pienen voimankäytön jälkeen ovi aukesi pitäen samalla kovaa narinaa. Huomasin, että yksi ikkuna oli auki. Suljin sen enkä osannut epäillä mitään. Löysin Ilkan joka oli vuodelta 2019. Tuolloin oli vuosi 2019 joten ihmettelin tilannetta sillä ovi oli ollut niin juuttunut ettei kukaan ollut ainakaan sen kautta taloon tullut 10vuoteen. Menin narisevat ja lahot portaat yläkertaan ja näin jotain mitä en tule unohtamaan. Joku makasi vanhalla sohvalla ja selvästi nukkui. Säikähdin ja kaaduin portaissa. Kuulin yläkerrasta ryminää ja tajusin tämän jonkin heränneen. Juoksin kotiin ja herätin vanhempani. Isä meni kirveen kanssa katsomaan tilanteen, mutta talo oli tyhjä. Sohva oli kuitenkin edelleen lämmin joten joku oli siinä nukkunut vielä hetki sitten. Yksi portaiden askelmista myös oli rikki joka kertoi siitä että se joku oli tullut ne vauhdilla alas. Varmaa tietoa ei ole, mutta uskomme, että se oli joku alkoholisti joka halusi yöpyä talossa sillä aika lähellä on talo jossa asuu joitakin alkoholisteja. Ehkä niillä oli tullut jotain riitaa ja tämä yksi oli katsonut parhaaksi lähteä pois. Nykyään myös tässä hirsitalossa murtohälyttimet samanlaisten tilanteiden välttämiseksi.

4

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta kertokaa toki omiakin tarinoita. Ei ole väliä onko totta vai ei. Sanokaa vaan, että onko totta vai tarua rehellisesti.

    • Anonyymi

      Minun kaikki kauhutarinat on niin mälsiä ja toimi metsäkävelyllä 10 vuotiaan pelotteluun, mutta siinä se. En edes muista kuin yhden niistä enää, koska se yksi oli todellinen kuolemaan johtava onnettomuus. Ja kertoja ei ihan luotettavin, koska oli varmaan aika vahvat aineet kun tilanne tapahtui.

      Nuita juoppoja löytyy milloin mistäkin. Kuullut hyviä tarinoita siitä kun ennen ei roskikset olleet lukollisia niin aamukierroksella piti roskakuskien herätellä kylmällä säällä paperinkeräksestä tai pahviroskiksesta sinne nukkumaan ryömineet juopot. Jokainen tietty omassa roskiksessaan, eikä kaikki samassa. Joka kerta sai kuulemma hyvät naurut kun uusi työntekijä tuli ja avasi tietämättömänä kannen, saaden sydän kohtauksen kun sieltä hyppäsi pystyyn säikähtänyt asukas.

    • Anonyymi

      Iltaan, yöhön ja uuteen aamuun.
      2.Timoteuksen kirje: Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
      pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.

      • Anonyymi

        Ööö..tota noin...

        Ootko sattunut lukemaan historiaa? Ihmiset on aina olleet kaikkea tuota ja vielä pahempia toisilleen päivästä yksi lähtien..

        Nykyään sentään on monia jotka eivät halua tappaa, kyykyttää ja tuomita muita, tuhota ja riistää luontoa, rääkätä omia lapsiaan jne.

        Heissä on tulevaisuus.

        Aloittajan kaipaama "kauhujuttu":

        Harrastuspiirissä on yksi mies, joka on tykännyt minusta kauan sillä tavalla..

        Viime viikolla kun näin hänet viimeksi, niin seuraavana yönä hän oli lähdössä junalla kotiin töihin ja pyysi minua saattamaan junaan. Junassa hän suuteli minua ja sanoi palaavansa töiden jälkeen.

        Outoa oli se, etten ole kerraakaan nähnyt häntä unen jälkeen, joten on siis ihan varmasti johonkin mennyt! Tuli unessa kertomaan minulle tunteistaan ja pois matkustamisesta. Mahtoiko huoli painaa, että joku muuttuu sillä välin.

        Olen nimittäin syvästi ihastunut toiseen mieheen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe