A-nainen................

Kositko minua tänään..............
<3

37

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      A-nainen varmaan tappaa itsensä sinun vainoamisen takia...

      • Anonyymi

        Ei kai sentään. Osaa varmaan blokata elämästään tuollaiset ristot.


    • Anonyymi

      Miten sinua voi kosia kun elät avovaimosi Maijun kanssa.

    • Anonyymi

      Surkimukset ruikuttavat jatkuvasti, onhan se oman itsetunnon kohotusta. Kirjaimia riittää A:sta, Ö:hön.

      • Jos sulla ei ole ketään ikävä, niin mitä teet täällä............
        <3


    • Anonyymi

      Kosi sitä läskiä mursuasi.

      • Anonyymi

        Vai eikö peili kestä.


      • Anonyymi

        Taasko mun pitää Muistuttaa sua siitä arkijärjen käytöstä. Unohda se Istanbul ja syö appsissa kebabia. Heti tänään!


    • Anonyymi

      Mitä se sinulle kuuluu, meillä ei ole mitään sidoksia, pelkkiä valheita ruikutat täällä. En ole koskaan hakenut seuraa palstoilta, senkin saan tehdä vapaana, mikäli moiseen alentuisin. Sen kun alat taas panettelemaan. Leikit on leikitty, eikö se jo lopulta iskostu korvien väliin.

      • Mikä leikki............
        <3

        Rakastan A-naista.........


    • Anonyymi

      Mitään tapaamistilanteita ei tule tapahtumaan, ei ole mitään puhumista, Ei MITÄÄN. Kadun jokaista anteeksipyyntöäni, syytöksiesi sanelussa. Et ollut niiden arvoinen.

    • Anonyymi

      Jokaisella kiehuu joskus yli äyräiden. Elämässä on muutakin, kuin häiriköiden ymmärtämistä vuodesta toiseen.

      • En ole häirikkö..............
        <3


    • Anonyymi

      Unicornisi varmasti laukkaa paikalle tuota pikaa

      • 😨😨😨😨..............
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        😨😨😨😨..............
        <3

        Joku jostain maijusta örissyt onkohan Maiju mustasukkainen kun puhut kokoajan siitä annesta?


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        😨😨😨😨..............
        <3

        Miks ruotsin värit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks ruotsin värit?

        Olisi kuumottava ja toivottu tilanne.........
        <3


    • Anonyymi

      Joskus katson, mitä ne ei-miiat, sun muut misut rollaa täällä. Yksipuolisen nk. rakkauden toitottaminen on häiriköintiä, pahaa ahdistelua. Vaatinut kolme vuotta persoonani repostelun loputtava. Miksi ei mene perille.

      • Anonyymi

        ole korpun kanssa


    • Anonyymi

      Kipaseppas ensin isältäni kysymään😂.

    • Olutta nyt veljen kanssa.............
      <3

      A-nainen........
      Mitä tekemässä...........

      • Pimperopom3

        Kahvia ja yksi konjakki..😁
        Ja tv:stä Wilder Woman..💛


      • Pimperopom3 kirjoitti:

        Kahvia ja yksi konjakki..😁
        Ja tv:stä Wilder Woman..💛

        Tainnut mennä enemmän kuin yksi.....
        Se on Wonder woman.........
        <3
        ^^


      • Risto_ kirjoitti:

        Tainnut mennä enemmän kuin yksi.....
        Se on Wonder woman.........
        <3
        ^^

        Hups, sitä just tarkoitin. Tämä muuntelee noita sanoja..😅


      • Pimperopom3 kirjoitti:

        Hups, sitä just tarkoitin. Tämä muuntelee noita sanoja..😅

        Onko hyvä leffa............
        <3


      • Risto_ kirjoitti:

        Onko hyvä leffa............
        <3

        On ihan katsottava..💛


      • Pimperopom3 kirjoitti:

        On ihan katsottava..💛

        Ok.........
        <3

        Onko yölle biisiä.............


      • Anonyymi
        Pimperopom3 kirjoitti:

        On ihan katsottava..💛

        Oma nukke kuvassa?




    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe