Mitenhän Firefox-selaimella saisi zoomattua koko sivua suuremmaksi / pienemmäksi, löydän valikosta vain "tekstin koko" -kohdan ja sillä tosiaan pelkästään tekstin koko muuttuu. Siis miten saisi myös kuvat suuremmaksi? Samalla tavalla kuin Operassa....
Sivun suurennus Firefoxilla
8
846
Vastaukset
Ihan äkkiä ei tule mieleen tapaa, millä koko sivua saisi suurennettua, mutta kuvien suurentamista varten on olemassa lisäpalikka nimeltä Image Zoom. Sen voi asentaa täältä: https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=139
- Jaakko
Elikä ctrl näppäin pohjaan ja hiiren rullalla zoomataan joko pienemmäksi tai suuremmaksi.
- hurttis
Joo, tuon tiesinkin kyllä... mutta siis siinä isonee TEKSTI, ei KUVAT.
Latasin tuon Karmawhoren suositteleman tiedoston, kiitoksia, pitää tutustua asiaan..... - Joo
hurttis kirjoitti:
Latasin tuon Karmawhoren suositteleman tiedoston, kiitoksia, pitää tutustua asiaan.....Kuulu mutta Operalla voi suurentaa ja pienentää kuviakin tuolla edellä mainitulla tavalla..
- Ctrl +
hurttis kirjoitti:
Latasin tuon Karmawhoren suositteleman tiedoston, kiitoksia, pitää tutustua asiaan.....ja Ctrl -
- hurttis
Joo kirjoitti:
Kuulu mutta Operalla voi suurentaa ja pienentää kuviakin tuolla edellä mainitulla tavalla..
Siksihän minä kysyinkin... Kun Operassa voi niin voiskos tässä Firefoxissakin...
Mulla on omat syyni siihen että käytän nykyään enemmän Mozillaa. Joissakin asioissa Opera on kyllä parempi... - Joo
hurttis kirjoitti:
Siksihän minä kysyinkin... Kun Operassa voi niin voiskos tässä Firefoxissakin...
Mulla on omat syyni siihen että käytän nykyään enemmän Mozillaa. Joissakin asioissa Opera on kyllä parempi...Tuostakin sai.. tiedosto / tulostuksen esikatselu ja sieltä niitä % sopivaksi.
Onkohan tästä apua ? - hurttis
Joo kirjoitti:
Tuostakin sai.. tiedosto / tulostuksen esikatselu ja sieltä niitä % sopivaksi.
Onkohan tästä apua ?Joo, no saahan sen noin... Siinä on sitten semmoinen ongelma että kun se on tulostuksen esikatselu niin siinä tilassa ei sitten sivua oikein voi muuten käyttää... (esim selailla kuvia kun mulla nyt semmoinen paikka on mihin olen tallentanut kuvia ja mielellään zoomaisi sivua pikkuisen isommaksi kun niitä katselee)
Mutta ei se mittään kun onhan meillä Opera... tuo nimenomainen kuvantallennuspaikka ei ruvennut toimimaan Operan 75-versiolla... mutta BETAlla toimii. :) Muutenkin näyttäis että tuosta Beta-versiosta ovat korjanneet minua aiemmin häirinneet "viat" (tai ominaisuuksiksi kai niitä piti kutsua).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892538Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011622- 1161560
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411431Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641172Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻73953- 56949
- 45827
- 61815
- 63799