missä saarijärven gayt

Anonyymi

käy baarissa? onko joku vakipaikka?

28

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tästä tulikin mieleen olin muutama vuosi sitten vuokatin saunamaailmassa siellä oli yksi homppeli poika jolla keuli suihkussa koko ajan se oli kuulemma saarijärveltä kotoisin.

    • Anonyymi

      meitä homopoikia on täällä paljon ja halutaan meidän ääni kuuluviin.

    • Anonyymi

      Ihmetyttää nämä nykyajan nuoret miehet ei käydä armeijaa ei ole tyttöystäviä ollenkaan ja ajetaan isin boomer autoilla ja vietetään aikaa toisten poikien kanssa kaupoissa yms.

      • Anonyymi

        Ja minua ihmetyttää toisten ihmisten tekemisiä kyttääjät


      • Anonyymi

        poikaystävät paljon mielenkiintoisempia kuin tytöt, niin se vaan menee ja se on nykyaikaa!


    • Anonyymi

      wanhassa mestarissa

      • Anonyymi

        joo täytyy käydä katsastamassa kyseinen paikka, itse olen lähialueelta. olen kuullut että K-supermarketin piha olis meidänlaisten poikien kohtaamispaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo täytyy käydä katsastamassa kyseinen paikka, itse olen lähialueelta. olen kuullut että K-supermarketin piha olis meidänlaisten poikien kohtaamispaikka.

        Saarijärvellä ei hyväksytå mitään erilaista joten kannataa siihen malliin tuoda sitä homouttaan esille.
        Tuulipuku tarmot on kauhuissaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarijärvellä ei hyväksytå mitään erilaista joten kannataa siihen malliin tuoda sitä homouttaan esille.
        Tuulipuku tarmot on kauhuissaan

        Eipä ole.. Saa olla rauhassa mitä on, kun ei tule tapojaan kauppaamaan.....


    • Anonyymi

      Mikä " se " on . Visiin joku neliveto mönkijä? Tä.

    • Anonyymi

      pahimmat gay ovat nykyään oodissa.

    • Anonyymi

      Voi, kun ei olisikaa missään.

    • Anonyymi

      gayt ovat nykyään hyviä kasvattaan kukkia sisustamaan yms. ja myös baari työntekijöitä.

    • Anonyymi

      Joopa joo.

    • Anonyymi

      onhan onhan kunnon parkkipaikka sessiot.

      • Anonyymi

        Muuttakaa gayt pois saarijärveltä se ei ole teidän paikka.
        Siellä ei hyväksytä minkäänlaista erilaisuutta näin se vaan on ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuttakaa gayt pois saarijärveltä se ei ole teidän paikka.
        Siellä ei hyväksytä minkäänlaista erilaisuutta näin se vaan on ikävä kyllä.

        ei voi koska äiti ja isä maksaa kaikki kulut on parempi olla kotona vaan, yhy.


    • Anonyymi

      pari looseri jätkää kuiskuttelee toistensa korviin sekä kävelee lähekkäin kaupoissa, majakka ja perävaunu.

    • Anonyymi

      samat naamat päivästä toiseen suuntaan tai toiseen pikkukyliin jää peräkammarin pojat mikään ei muutu

    • Anonyymi

      kun miehet rupee hommaileen siinä on vaan naiset tiellä.

    • Anonyymi

      Oliskohan pareen mennä metsään, ja antaa naisten olla tiellä, on ne niin paljon mukavimpii katella !

    • Anonyymi

      pylköllä ne on.

    • Anonyymi

      ei käydä armeijaa eletään kuin naiset, miehen kuvaa on vaikea saada nykyään.

    • Anonyymi

      Pikkuhiljaa häipyvät coronarokotteen myötä ,no ei kait niin kauhea menetys.

    • Anonyymi

      Kuulekato eläpä oo yhtää missää. Ikänä.

    • Anonyymi

      Joo ,hei vaan se on Kaikkonen täältä isosta sairaalasta, sinne tullee kohta tosiaan ni 3 kertanen rokoteannos ni se auttaa kyllä noihi kaikkiin vaivoihin. Ei tuu sitte mittään joutavaa mieleen kellään millonkaan, saa olla kaikki olemassa joka paikassa aina, pikkusen pepenttiinia päälle vaivat tosiaan lähtee,sitä en tiiä mihinpäin,mut kannattaa kokkeilla ,hei vaan.

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe