mitä maksaa täys sarja ensim.
suomenkielisiä dredejä
3kpl vuodelta 84 ja 12kpl vuodelta 85
ei tunnu olevan liikentees..
judge
4
301
Vastaukset
- tommij
Ei kai noita ny kukaan myy, kun on aikanaan saanu sarjan kasaan.
Noissa on periaatteessa ihan täysin myyjän markkinat, mutta pitäisi löytää se tosi keräilijä joka ne ostaa.
Jos pitäis arvailla, niin ehkä niistä jotain noitten 84-85 Conaneitten hintoja sais. Eli 84sista ehkä 15 egee ja 85sista kympin tai ehkä alle. Tosi paha arvailla.
Itse en omiani tosin noilla hinnoilla myisi. Pitäisi varmaan tuplata noi hinnat, että sais luopumaan. ...Njääh. Ei lähtisi silläkään.- dredd
joo mul on toi sarja ja kaveri
haluis ostaa... mut tekee pahaa luopuu
täytyy kattoo..
jotai tollasii hintoi olin kelannu.
ite ostin aikanaa markal tai kahel
kipale divarist...
- munmunmun
Kaikki löytyy, hinnalla ei väliä koska ne ei liiku mun komerosta minnekään.
Kantsii kiertää divareit, aina sillon tällön tulee vastaan irtonumeroita.- dredd
joo mä suporttaan kans ..ei auta
saatana laki tulee..
jsbdoimlö--- eristyskuutioon kaikki helvetti perkele..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973988Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312658Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2322115Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m921889Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001833Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211819- 1151638
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11321- 571232