mitä maksaa täys sarja ensim.
suomenkielisiä dredejä
3kpl vuodelta 84 ja 12kpl vuodelta 85
ei tunnu olevan liikentees..
judge
4
279
Vastaukset
- tommij
Ei kai noita ny kukaan myy, kun on aikanaan saanu sarjan kasaan.
Noissa on periaatteessa ihan täysin myyjän markkinat, mutta pitäisi löytää se tosi keräilijä joka ne ostaa.
Jos pitäis arvailla, niin ehkä niistä jotain noitten 84-85 Conaneitten hintoja sais. Eli 84sista ehkä 15 egee ja 85sista kympin tai ehkä alle. Tosi paha arvailla.
Itse en omiani tosin noilla hinnoilla myisi. Pitäisi varmaan tuplata noi hinnat, että sais luopumaan. ...Njääh. Ei lähtisi silläkään.- dredd
joo mul on toi sarja ja kaveri
haluis ostaa... mut tekee pahaa luopuu
täytyy kattoo..
jotai tollasii hintoi olin kelannu.
ite ostin aikanaa markal tai kahel
kipale divarist...
- munmunmun
Kaikki löytyy, hinnalla ei väliä koska ne ei liiku mun komerosta minnekään.
Kantsii kiertää divareit, aina sillon tällön tulee vastaan irtonumeroita.- dredd
joo mä suporttaan kans ..ei auta
saatana laki tulee..
jsbdoimlö--- eristyskuutioon kaikki helvetti perkele..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741359Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431249Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2541032- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44651- 30607