..Naisen kanssa. Siis, jos lapset on saatu miehen kanssa ja tullut ero. Sitten olet alkanut suhteeseen naisen kanssa.Miten alaikäiset lapset on ottaneet suhteesi naisen kanssa? Onko tullut hankaluutta lasten kavereiden tai koulun yms kanssa?
Bi nainen ja parisuhde..
4
143
Vastaukset
- Anonyymi
Itsellä ei lapsia, mutta kiinnitti huomion yhtäkkiä tämä aloitus koskien mm. koulua. Mitä vaikeuksia arvelet koulun kanssa voivan tulla? Ei koulu voi ottaa kantaa lasten vanhempien kumppaneihin, vai tarkoititko ehkä jotain muuta?
- Anonyymi
Muiden vanhempien asenteet, toisten lasten asenteet. Riippuu varmaan asuinpaikasta, että onko mitään merkitystä.
- Anonyymi
Kiinnostava aihe. Itselläni on ollut sekä nais- että mieskumppaneita, mutta heillä ei kenelläkään ole ollut lapsia. Kun itsellänikään ei ole lapsia, ei lapsiperhe-elämästä ole kokemusta. Ajattelisin että lasten on aina vaikea sopeutua vanhempiensa uusiin elämänkumppaneihin sukupuolesta riippumatta. Tuollaisessa tilanteessa pitäisi vain edetä rauhallisesti kaikkia osapuolia kuunnellen.
- Anonyymi
Hyvä aihe, onko kenelläkään palstan lukijoista tästä kokemusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057