Jokunen vuosi sitten ilmestyi nykyraudasta rakennetut uusintaversiot 8 ja 16-bittisistä Nintendoista. Suomessa myytiin näitä varustettuna tyyliin 20-40 sisäänrakennetulla pelillä. Katselin aasialaisia kauppoja ja sieltä löytyy vastaavia konsoleita 500 ja 600 sisäänrakennetulla pelillä. Tekeekö näillä monipuolisemmalla valikoimilla varustetuilla aasian versioilla mitään ? Vai onko näissä kyse vaan vähän vapaamielisemmästä suhtautumisesta tekijänoikeuslakeihin?
Toisekseen ihmettelen löytyykö aasiasta samalla tavalla laajennettuja versioita Playstation 1 classicista tai Segan Mini-konsoleista, anyone?
Retrokonsolien 2000-luvun classic versiot
Anonyymi
1
98
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja tässä,
Tuli näköjään kysyttyä Nintendojen osalta aika hätäisesti tutkimatta asiaa. Eli NES Classic ja SNES classic oli haksoroitu jo aikoja sitten ja ihan peruskäyttäjätkin voivat lisäillä laitteeseen rommeja. Kiinan pojat on vissiin sitten palvelualttiita ja ovat tehneet asian valmiiksi. Se tosin vieläkin ihmetyttää, että oliko aikoinaan NES classicille edes olemassa 500 peliä vai mitä ihmettä ne on tunkeneet noihin konsoleihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841265
- 561211
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321132- 571097
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89467Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38346