Kastelen ja se nolottaa

Anonyymi

Taas oli herätessä vaippa märkänä. Olen 17 vuotias poika ja kastelen jatkuvasti kerran tai pari viikossa. Joskus tuntuu että olen ainoa näin vanha kastelija ja se nolottaa. Onko kohtalotovereita? Helpottaisi ehkä vähän jos tietäisi ettei ole ihan ainoa.

Saisikohan kastelulla ja nukahtamisvaikeuksilla vapautuksen intistä kun sen aika tulee?

7

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et sä ihan ainoa voi olla koska mun 16v velikin kastelee

• Anonyymi

Tarvitset tuohon kasteluun ja univaikeuksiin lääkärin tutkimukset, että ne on ajoissa käyty ja kirjattu. Siitä sitten saa mahdollisesti vapautuksen armeijasta lääkärin kirjaamana. Kannattaa käydä reippaasti ennen sitä intti aikaa niin ne ei ala epäilemään, että esität, koska ikää alkaa olla sen verran ja moni esittää jotain sairautta, että ei tarvitse mennä inttiin.
      Ainut vain, että mihin aikaan menetkin niin sinun pitäisi seurata hoitoapuja, koska jos et niitä seuraa niin se on taas enemmän omaa syytäsi, juten inttiä mahdollisesti vain lykätään.

Toisaalta.. Eikö se olisi ihan yes, jos lääkäri keksisi miten yökastelut loppuu? Tai ainakin vähenee? Ei niistä tarvitse nolostua. Muille ei ehkä tapahdu yhtä usein, mutta moni aikuinenkin kastelee petinsä aika ajoin, vaikka ei kehtaa sitä myöntää.

• Anonyymi

Tutkimukset on jo pari vuotta sitten tehty eikä mitään rakenteellista vikaa löytynyt. Rakon tilavuus pääteltiin normaaliksi koska päivällä ei tarvitse käydä vessassa sen useammin kuin muidenkaan. Olen vähän liiankin hermoherkkä ja on taipumusta masennukseen ja syytä voi varmaan etsiä siltä suunnalta. Katsotaan nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkimukset on jo pari vuotta sitten tehty eikä mitään rakenteellista vikaa löytynyt. Rakon tilavuus pääteltiin normaaliksi koska päivällä ei tarvitse käydä vessassa sen useammin kuin muidenkaan. Olen vähän liiankin hermoherkkä ja on taipumusta masennukseen ja syytä voi varmaan etsiä siltä suunnalta. Katsotaan nyt.

Pikkusiskoni vuosikymmniä sitten kasteli melkein joka yö, ja me sisarukset vielä lisäsimme ymmärtämättömyydellämme ja omalla ahdistuksella hänen ahdinkoaan.

Häntä tutkittiin, mutta elimellistä vikaa ei löytynyt. Siihen aikaan ei pahemmin puhuttu psyykkisista syistä.

Minä muutin kotoa pois ja pikkusisko aika pian perässä samaan asuntoon.
        Kyllähän me myöhemmin kaikki tajusimme, että kaikki johtui kotimme pahasta ilmaåiiristä, peloistakin.
        Minä reuhasin ja pistin hanttiin, hän on hiljaisempi meidän perheen älykkö.
        Ihanaa asua pienessä ensimäisessä kodissamme, vaikka pelkäsimme että miten käy.
        Hänen yökastelunsa loppui kuin seinään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieman nuita mielenterveyden ja psyykkeen puolia mietinkin, että voisi olla, mutta ei uskalla mainita kun moni ei ole valmis siitä kuulemaan tai kehdannut mennä lääkäriin. Muutenkin pitää varovasti ja kiertäen puhua terveysjutuista kun jos sanoo liian suoraan niin tilanne saattaa mennä huonomaksi. Hyvä, että tutkitaan kun joillain saattaa joskus löytyä jopa isompaakin mitä pitää leikata. Onneksi sinulla ei löytynyt sellaisia.

Voi olla, että tulee vapautus intin suhteen. Sen näkee miten asia kehittyy ajan kanssa. Moneen vaivaan ikävä kyllä tarvitaan eniten just sitä aikaa. Toivottavasti jotain vastauksia löytyy.

• Anonyymi

Paikkaa jossa voitaisin keskustella enempi? 23v ja vast ikää kastelu loppunut.

• Anonyymi

Muistakaa, että yhteystietoja ei täällä saa jakaa palstoilla toisille, joten joudutte olemaan luovia sen suhteen miten löydätte toisenne. Ja varmistakaa, että toinen on se henkilö ja sen ikäinen mitä väittää olevansa. Suomi24 on vähän hankala tällaisen suhteen.
        Tukinetissä nuoriin liittyvässä aihe chatissa tai jossain nuorten mielenterveys tai tarkkaillussa nuorten yhteisö chatissa voi olla turvallinen paikka vaihtaa tietoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3710
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1944
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      82
      1243
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      998
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe