Kastelen ja se nolottaa

Anonyymi

Taas oli herätessä vaippa märkänä. Olen 17 vuotias poika ja kastelen jatkuvasti kerran tai pari viikossa. Joskus tuntuu että olen ainoa näin vanha kastelija ja se nolottaa. Onko kohtalotovereita? Helpottaisi ehkä vähän jos tietäisi ettei ole ihan ainoa.

Saisikohan kastelulla ja nukahtamisvaikeuksilla vapautuksen intistä kun sen aika tulee?

7

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et sä ihan ainoa voi olla koska mun 16v velikin kastelee

• Anonyymi

Tarvitset tuohon kasteluun ja univaikeuksiin lääkärin tutkimukset, että ne on ajoissa käyty ja kirjattu. Siitä sitten saa mahdollisesti vapautuksen armeijasta lääkärin kirjaamana. Kannattaa käydä reippaasti ennen sitä intti aikaa niin ne ei ala epäilemään, että esität, koska ikää alkaa olla sen verran ja moni esittää jotain sairautta, että ei tarvitse mennä inttiin.
      Ainut vain, että mihin aikaan menetkin niin sinun pitäisi seurata hoitoapuja, koska jos et niitä seuraa niin se on taas enemmän omaa syytäsi, juten inttiä mahdollisesti vain lykätään.

Toisaalta.. Eikö se olisi ihan yes, jos lääkäri keksisi miten yökastelut loppuu? Tai ainakin vähenee? Ei niistä tarvitse nolostua. Muille ei ehkä tapahdu yhtä usein, mutta moni aikuinenkin kastelee petinsä aika ajoin, vaikka ei kehtaa sitä myöntää.

• Anonyymi

Tutkimukset on jo pari vuotta sitten tehty eikä mitään rakenteellista vikaa löytynyt. Rakon tilavuus pääteltiin normaaliksi koska päivällä ei tarvitse käydä vessassa sen useammin kuin muidenkaan. Olen vähän liiankin hermoherkkä ja on taipumusta masennukseen ja syytä voi varmaan etsiä siltä suunnalta. Katsotaan nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkimukset on jo pari vuotta sitten tehty eikä mitään rakenteellista vikaa löytynyt. Rakon tilavuus pääteltiin normaaliksi koska päivällä ei tarvitse käydä vessassa sen useammin kuin muidenkaan. Olen vähän liiankin hermoherkkä ja on taipumusta masennukseen ja syytä voi varmaan etsiä siltä suunnalta. Katsotaan nyt.

Pikkusiskoni vuosikymmniä sitten kasteli melkein joka yö, ja me sisarukset vielä lisäsimme ymmärtämättömyydellämme ja omalla ahdistuksella hänen ahdinkoaan.

Häntä tutkittiin, mutta elimellistä vikaa ei löytynyt. Siihen aikaan ei pahemmin puhuttu psyykkisista syistä.

Minä muutin kotoa pois ja pikkusisko aika pian perässä samaan asuntoon.
        Kyllähän me myöhemmin kaikki tajusimme, että kaikki johtui kotimme pahasta ilmaåiiristä, peloistakin.
        Minä reuhasin ja pistin hanttiin, hän on hiljaisempi meidän perheen älykkö.
        Ihanaa asua pienessä ensimäisessä kodissamme, vaikka pelkäsimme että miten käy.
        Hänen yökastelunsa loppui kuin seinään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieman nuita mielenterveyden ja psyykkeen puolia mietinkin, että voisi olla, mutta ei uskalla mainita kun moni ei ole valmis siitä kuulemaan tai kehdannut mennä lääkäriin. Muutenkin pitää varovasti ja kiertäen puhua terveysjutuista kun jos sanoo liian suoraan niin tilanne saattaa mennä huonomaksi. Hyvä, että tutkitaan kun joillain saattaa joskus löytyä jopa isompaakin mitä pitää leikata. Onneksi sinulla ei löytynyt sellaisia.

Voi olla, että tulee vapautus intin suhteen. Sen näkee miten asia kehittyy ajan kanssa. Moneen vaivaan ikävä kyllä tarvitaan eniten just sitä aikaa. Toivottavasti jotain vastauksia löytyy.

• Anonyymi

Paikkaa jossa voitaisin keskustella enempi? 23v ja vast ikää kastelu loppunut.

• Anonyymi

Muistakaa, että yhteystietoja ei täällä saa jakaa palstoilla toisille, joten joudutte olemaan luovia sen suhteen miten löydätte toisenne. Ja varmistakaa, että toinen on se henkilö ja sen ikäinen mitä väittää olevansa. Suomi24 on vähän hankala tällaisen suhteen.
        Tukinetissä nuoriin liittyvässä aihe chatissa tai jossain nuorten mielenterveys tai tarkkaillussa nuorten yhteisö chatissa voi olla turvallinen paikka vaihtaa tietoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1599
    2. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      11
      1487
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1415
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      234
      1385
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1301
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1040
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      981
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe