Huomenta S oletko

Anonyymi

täällä ja mitä kuuluu jos olet? ❤️

68

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sää Sit Saat Sanat Sopiviksi Soljumaan Sieltä Suuhun Sun Supliikilla Sssllä:)

      • Anonyymi

        Sanos muuta ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanos muuta ☺️

        Ootko ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ok?

        Tottakai! Miten niin sanoinko jotain hassua?


    • Anonyymi

      Poden ikävää täällä:/ hyvää ja huonoa kuuluu.

      • Anonyymi

        No hyvä jos jotain hyvää kuuluu ☺️ lähettäisin sulle piristykseksi rakkausrunon en vaan vielä oo keksiny sitä😉 mullakin on ikävä sua ja kun viimes ei ees nähty se harmittaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä jos jotain hyvää kuuluu ☺️ lähettäisin sulle piristykseksi rakkausrunon en vaan vielä oo keksiny sitä😉 mullakin on ikävä sua ja kun viimes ei ees nähty se harmittaa..

        Vau<3 mites meinaat sen runon mulle toimittaa? Muaki harmittaa ku ei nähty ku ois voinu edes pikaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau<3 mites meinaat sen runon mulle toimittaa? Muaki harmittaa ku ei nähty ku ois voinu edes pikaseen.

        Kait se ihan viestinä tulis! Vois mennä sanat sekasi ja jännityksestä ääni väristä jos sen sulle edessäsi lausuisin ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait se ihan viestinä tulis! Vois mennä sanat sekasi ja jännityksestä ääni väristä jos sen sulle edessäsi lausuisin ☺️

        ☺️ Minä täällä jo innoissani odotan runoasi😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau<3 mites meinaat sen runon mulle toimittaa? Muaki harmittaa ku ei nähty ku ois voinu edes pikaseen.

        En minäkään ketään nähny


    • Anonyymi

      Palsta käsittelee ikävää laidasta laitaan.

    • Anonyymi

      Ketä s kaipailet ja mistä

      • Anonyymi

        En ala enää nimiä laittamaan oon huomannu että se saa jotku katkerat heräämään ja yrittää rikkoa mahdollisesti alkavaa juttua.. Oikea tunnistaa pienistä vinkkeistä ja tavasta kirjoittaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ala enää nimiä laittamaan oon huomannu että se saa jotku katkerat heräämään ja yrittää rikkoa mahdollisesti alkavaa juttua.. Oikea tunnistaa pienistä vinkkeistä ja tavasta kirjoittaa..

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan tiedoksi että meidän Sanna on erittäin vapaa teffeille! Kysy vain rohkeasti häntä IRL kahville!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan tiedoksi että meidän Sanna on erittäin vapaa teffeille! Kysy vain rohkeasti häntä IRL kahville!

        No ei todellakaan ole mikään sinkku meidän Sanna!!! Kaisa lopeta toi oikeesti! vaikeuttavat vain Sannan tilannetta noi mustasukkaiset hörhöt!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        No ei todellakaan ole mikään sinkku meidän Sanna!!! Kaisa lopeta toi oikeesti! vaikeuttavat vain Sannan tilannetta noi mustasukkaiset hörhöt!

        Kiitos kike 😘😘😘!!!!riippuu toki, että kuka kysyy minua kahville! Mutta Palstalla en todellakaan halua sopia mitään treffejä! terveisin Sanna 😁😁🤣


      • Anonyymi

        Sannaa se kaipaa, sitä ei vaan sanoa ääneen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ala enää nimiä laittamaan oon huomannu että se saa jotku katkerat heräämään ja yrittää rikkoa mahdollisesti alkavaa juttua.. Oikea tunnistaa pienistä vinkkeistä ja tavasta kirjoittaa..

        Ei tunnista kukaan tästä eikä muistakaan ellei nimeä ole laitettu mut jatka luulojas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kike 😘😘😘!!!!riippuu toki, että kuka kysyy minua kahville! Mutta Palstalla en todellakaan halua sopia mitään treffejä! terveisin Sanna 😁😁🤣

        Kahvi on kahvia. Ystävien ja kavereiden kahvit on kuulumisten vaihtoa. Rakastavaisten kahvit on erikseen. Silloin molempien käytös on muuta kuin kuulumisten vaihtoa. Tartteeko kaikesta tehdä niin monimerkityksellistä. Kahvi on kahvia.


    • Anonyymi

      S ❤️ S

      • Anonyymi

        Aloitus ei ole S❤️S


      • Anonyymi

        Kuka S kaipaa?


      • Anonyymi

        best ever. Miten yks ihana mies on saanut niin paljon klooneja, jonkunhan se on tietenkin oltava malli ja muotti. Nyt Suomi täynnä ihania miehiä, nosteessa. Egos kestää tään kyllä.


      • Anonyymi

        Etu ja sukunimi s s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etu ja sukunimi s s

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta vastaa että ehdottomasti on meidän Sanna ihastunut sadriin!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etu ja sukunimi s s

        Nyt alkoi kiinnostaa.Nainen vai mies tuo S S?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alkoi kiinnostaa.Nainen vai mies tuo S S?

        Sadrid ja Sanna!!! Ainakin kolme ihmistä palstalla on huomannut sen että jotain sutinaa noilla kahdella nähtävästi on.


      • Anonyymi

        SOS.


      • Anonyymi

        😘💕❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alkoi kiinnostaa.Nainen vai mies tuo S S?

        Ei mikään sanna ja sukunimi ja etunimi s kirjaimella alkaa Tampereelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään sanna ja sukunimi ja etunimi s kirjaimella alkaa Tampereelta

        Vaan on ss nainen vai mies?Entäs kaipaaja nainen vai mies?


      • Lopeta toi Kaisa!!! ihan oikeasti!!!!!😠😠😠😠😠😠😠 sulle ei todellakaan kuulu ketä Sanna tapailee!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Lopeta toi Kaisa!!! ihan oikeasti!!!!!😠😠😠😠😠😠😠 sulle ei todellakaan kuulu ketä Sanna tapailee!!!!

        Jumalauta kike 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠 mitä teit mulle!!!!!!! terveisin Sanna 😠😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalauta kike 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠 mitä teit mulle!!!!!!! terveisin Sanna 😠😠

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 nythän sulla on Sanna vähän selitettävää tossa tais olla kikeltä vahvistus tähän mun epäilyyn! ihan vaan sivusta lipsahti! tais mennä useampi tölkki tänään kun noin huomaamaton lipsahdus tuli!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 nythän sulla on Sanna vähän selitettävää tossa tais olla kikeltä vahvistus tähän mun epäilyyn! ihan vaan sivusta lipsahti! tais mennä useampi tölkki tänään kun noin huomaamaton lipsahdus tuli!

        Sanna rakas!!!mä en ikinä juoruu muiden asioita!enkä todellakaan ole mitään vahvistanut että kyseessä on joku sadrid!kitjoitin ss tunnisteet naisesta!!!en missään nimessä miehestä ja naisesta! Sanna voitko soittaa minulle huomenna kun pääset käyttämään puhelinta????????????¿


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Sanna rakas!!!mä en ikinä juoruu muiden asioita!enkä todellakaan ole mitään vahvistanut että kyseessä on joku sadrid!kitjoitin ss tunnisteet naisesta!!!en missään nimessä miehestä ja naisesta! Sanna voitko soittaa minulle huomenna kun pääset käyttämään puhelinta????????????¿

        Joo mä ymmärrän kyllä!!!!!mene nyt vaan nukkuu kike ja mä soitan sinulle aamulla kun olen nämä rutiinit tehnyt! ja sitten kaisa!!!mun puolesta voit puhaltaa vaikka vittuus!!!!!mä en ikinä halua olla tekemisissä sinun kanssasi!!!!!!!!! ystävät eivät ole noin ilkeitä toisille! terveisin Sanna!!!!


    • Anonyymi

      Hyvää yötä. Ainakin tämä S-nainen on palstalla, toisin harvemmin kuin ennen ja tullessani vain hetken. Häntä en ole unohtanut, mihin ne syvät tunteet mihinkään häviää, niiden kanssa on vain opittava elämään ja hyväksyttävä ettei aina saa kaikkea mitä haluaa. Sen olen jo hyväksynyt.

      Jos olet hän, toivottavasti reissusi on ollut turvallinen ja antoisa. Itselle kuuluu hyvää. Työkiireet on sitä samaa mitä aiemminkin, tahti vaan kiihtyy. Elän sitä vaihetta todeksi mistä kerroinkin kesän lopulla. Arki on täynnä työtä ja samalla siinä on paljon uuden suunnittelua. Elämä on oikeastaan hyvää, vaikken sinua saanutkaan. Ei sydän silti unohda. Siellä on aina pieni pala sinulle.

      • Anonyymi

        Mitähän työtä muuta teet kun etsit seksiä palstoilta pettämistarkoituksessa ja elätät itseäs elareilla Sanna?


      • Anonyymi

        Hei Sanna kyllä sinä minut saat kun vain kohdataan.sinut minä haluan❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän työtä muuta teet kun etsit seksiä palstoilta pettämistarkoituksessa ja elätät itseäs elareilla Sanna?

        Kuka elättää itsensä elatusmaksuilla 🤔😂 Entä jos ne turjakkeet maksaa vaan sitä pienintä summaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Sanna kyllä sinä minut saat kun vain kohdataan.sinut minä haluan❤

        Ei oo sannalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän työtä muuta teet kun etsit seksiä palstoilta pettämistarkoituksessa ja elätät itseäs elareilla Sanna?

        En ole Sanna. Elätän itseni palkalla (~5te riittää siihen). En etsi seksiä palstalta. En ole parisuhteessa enkä ole koskaan pettänyt.

        Aika huono osumatarkkuus 23.31. 😂


    • Anonyymi

      Pieruperse

    • Anonyymi

      Tämä Sami oli eilisen metsällä ja saalistakin tuli.

    • Anonyymi

      Puss From S to S... Osuuko hänelle tai edes kenellekkään...? Poskelle kevyesti...

      • Anonyymi

        Riippuu kuinka kaukaa yrität muiskauttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu kuinka kaukaa yrität muiskauttaa

        Useampi kilometri...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useampi kilometri...

        Ota kaukoputki avuksi ja kompassi käteen ehkä sitten osuu poskelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota kaukoputki avuksi ja kompassi käteen ehkä sitten osuu poskelle

        Eikö varmempaa oo tulla hänen ovelle ja muiskauttaa sitten pusu poskelle


      • Anonyymi

        Ei oo s to s vaan s.s


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo s to s vaan s.s

        Kysyn jo kolmannen kerran. Onko hän S.S mies vai nainen? Oletko Se Tamperelaisen kaipaaja? Oletko itse mies vai nainen?
        Kyseessä tässä kymystulvassa on
        ? ❤S.S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyn jo kolmannen kerran. Onko hän S.S mies vai nainen? Oletko Se Tamperelaisen kaipaaja? Oletko itse mies vai nainen?
        Kyseessä tässä kymystulvassa on
        ? ❤S.S

        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies

        Näinkö
        Nais ?❤S.S mies

        Millä kirjaimella kaipaaja alkaa?


      • Anonyymi

        Ihanaa S 😘🥰❤️ S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa S 😘🥰❤️ S

        ❤rakkautta ilmassa?💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa S 😘🥰❤️ S

        Aikas söpöt kasvot,osumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö
        Nais ?❤S.S mies

        Millä kirjaimella kaipaaja alkaa?

        Nainen ss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ss

        No millä kirjaimella mies alkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No millä kirjaimella mies alkaa?

        Onkohan J?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa S 😘🥰❤️ S

        😘👄💋🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan J?

        J & K, kaipaa huomioo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ss

        Nainen s ja Mies s 😜 enempää en paljasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen s ja Mies s 😜 enempää en paljasta

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 kiinni jäit jo Sanna ihan vaan sivusta kyselen että ilmankos sä niin paljon otat nokkiis kun joku edes vihjailee s miehestä ja sitten kun sinä kerran lipsautit sadrid nimen yhdessä keskustelussa 🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen s ja Mies s 😜 enempää en paljasta

        Kyllä kyllä 😘🥰❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen s ja Mies s 😜 enempää en paljasta

        Ei ole noin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä 😘🥰❤️

        Nainen on ss ja mies j


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7160
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2184
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1429
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1143
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      331
      1018
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      863
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      855
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe