Olin vuodenvaihteessa Irlannissa ja silloin oli aivan järjettömän hulppeat alennusmyynnit vaatteiden osalta. Varmaan samat vaateketjut löytyy (esim.Penneys) sekä englannista että irkuista. Kysynkin mihin aikaan vuodesta em.paikoissa on ALET vuodenvaihteen lisäksi? Sitten sellainen kyssäri jos lentää Ryanairilla stanstediin niin onko minkälaiset yhteydet Lontooseen ja onko stanstedissa jotain hyviä shoppailu-/ostarimestoja ja/tai
majoitusvaihtoehtoja vai pitääkö oikopäätä rynnistää keskustaa kohti.
Englanti&Irlanti ALET
Janson
5
642
Vastaukset
- p.j.h.
...ja minä kun luulin että tämä olisi liittynyt REAL ALEihin!!
No, turha klikkaus. - Ulla
Sukulaisiinsa voi törmätä mitä yllättävimmissä paikoissa. =o)
- Ulla
Mailed on Penney's about summer discounts. Hope i'll get their answer asap. I'll let you know.
Keep in touch!- Janson
tx 2 u.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253