YLE hallitsee suvereenisti

Anonyymi

Nyt illalla on jälleen upeaa ohjelmistoa Yle radio ykkösellä. Kello 19 on Uuno Klami 120 vuotta: Juhlakonsertti ja sen jälkeen alkaa Uuno Klami 120 vuotta: Orkesteriteoksia.
Kertokaa yksikin muu kanava, joka tuottaa näin korkeatasoista sisältö kanavalleen ja ihan ilman mainoksia. EI ole YLEN voittanutta. Täysin suvereenisti hallitsee radio kenttää

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta, YLE:llä ehdottomasti parhaat radiot tässä maassa, laadukkaat ohjelmat ilman mainoksia, kuuluu myös täydellisesti maan joka kolkassa.

      • Anonyymi

        Kommunisteilla on kulutusjuhlat. Rahaa tulee pankkiautomaatista, sähköä töpselistä. Laatua voidaan ostaa mielin määrin, kunhan käydään ottamassa ensin rahat muiden taskuista. Tarjontaa on niin paljon näinä päivinä, että Ylen vyötä pitäisi kiristää 400 miljoonalla eurolla näin aluksi. Tehköön laatua sillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunisteilla on kulutusjuhlat. Rahaa tulee pankkiautomaatista, sähköä töpselistä. Laatua voidaan ostaa mielin määrin, kunhan käydään ottamassa ensin rahat muiden taskuista. Tarjontaa on niin paljon näinä päivinä, että Ylen vyötä pitäisi kiristää 400 miljoonalla eurolla näin aluksi. Tehköön laatua sillä.

        Kova on sinun YLE vihasi. Onko kukaan kertonut että se on turhaa. YLE on ja pysyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunisteilla on kulutusjuhlat. Rahaa tulee pankkiautomaatista, sähköä töpselistä. Laatua voidaan ostaa mielin määrin, kunhan käydään ottamassa ensin rahat muiden taskuista. Tarjontaa on niin paljon näinä päivinä, että Ylen vyötä pitäisi kiristää 400 miljoonalla eurolla näin aluksi. Tehköön laatua sillä.

        Saitko taas meri-kollegaltasi pinssin kun pääsit vähän YLEä mollaamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko taas meri-kollegaltasi pinssin kun pääsit vähän YLEä mollaamaan?

        Taitaa olla Bauerin ja Nelosen intressi rapauttaa Yle. Sanoma/Nelonen on vääntänyt oikeudessa siitäkin, että saako Yle lähettää tekstimuotoisia uutisia. Siihenkin tuli langettava päätös, eli Sanomien omistaman STT:n asema vahvistuu ensi vuonna. Bauer ja Nelonen ovat jatkuvasti kärkkymässä, että pääsisivät tekemään tuotantoa Ylelle, koska maksaja on varma. Kaikki sirkuslysti maksetaan veroista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova on sinun YLE vihasi. Onko kukaan kertonut että se on turhaa. YLE on ja pysyy

        Yle on tostaiseksi, mutta yleensä kulutusjuhlien päätteeksi tule krapula. Siihen voi mennä vielä jonkin aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko taas meri-kollegaltasi pinssin kun pääsit vähän YLEä mollaamaan?

        Aika typerä kommentti taas. Millä tavalla Ylen toiminta vaikuttaisi millään tavalla Sea FM:n toimintaan? Eiköhän tämä ole enemmänkin monikansallisten yhtiöiden etu, että Yle hajoaa kappaleiksi. Pääsevät sitten apajille. Nythän Yle on häirikkönä edelleen, koska kahdella yhtiöllä on vasta yli 90% Suomen kaupallisista radioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika typerä kommentti taas. Millä tavalla Ylen toiminta vaikuttaisi millään tavalla Sea FM:n toimintaan? Eiköhän tämä ole enemmänkin monikansallisten yhtiöiden etu, että Yle hajoaa kappaleiksi. Pääsevät sitten apajille. Nythän Yle on häirikkönä edelleen, koska kahdella yhtiöllä on vasta yli 90% Suomen kaupallisista radioista.

        Aika typerä kommentti taas, eihän se vaikutakkaan, tämä oli vaan viittaus siihen kun hehkutat näiden isojen mediatalojen työnantajien jakavan pinssejä toisten asemian mollaamisesta, kuitenkin itse mollaat täällä jokaikistä ylen/bauerin/nelosen radiota.. Sinullahan taitaa olla jo oikea kokoelma niitä, hehheh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika typerä kommentti taas, eihän se vaikutakkaan, tämä oli vaan viittaus siihen kun hehkutat näiden isojen mediatalojen työnantajien jakavan pinssejä toisten asemian mollaamisesta, kuitenkin itse mollaat täällä jokaikistä ylen/bauerin/nelosen radiota.. Sinullahan taitaa olla jo oikea kokoelma niitä, hehheh

        Mistä sinä päättelet, että minä olen haukkunut esim Yleä. Sekoitat keskustelut ja ihmiset täällä. Vaikka mielipiteissä on samankaltaisuuksia, niin niitä ei kaikki kirjoita sama ihminen. Käsityksesi näyttää olevan, että vain sinä ja minä käymme täällä näissä ketjuissa keskustelua. En nyt ymmärtänyt tuota pinssijuttua. Se oli varmaan taas jollekin muulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä päättelet, että minä olen haukkunut esim Yleä. Sekoitat keskustelut ja ihmiset täällä. Vaikka mielipiteissä on samankaltaisuuksia, niin niitä ei kaikki kirjoita sama ihminen. Käsityksesi näyttää olevan, että vain sinä ja minä käymme täällä näissä ketjuissa keskustelua. En nyt ymmärtänyt tuota pinssijuttua. Se oli varmaan taas jollekin muulle.

        Hahhah, hyvä yritys taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah, hyvä yritys taas

        Kritisoin kyllä nyt ja jatkossa Ylen suhteetonta budjettia, mutta sisällöstä en ole sanonut yhtään mitään. Ei ole mitään yritystä tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kritisoin kyllä nyt ja jatkossa Ylen suhteetonta budjettia, mutta sisällöstä en ole sanonut yhtään mitään. Ei ole mitään yritystä tässä.

        Kyllä ei kirjoita kaikkea sama ihminen. Minä taas olen kritisoinut molempia, koska budjetin suuruus ei korreloi sisällön laajuuden uusiutuvuuden ja laadun kanssa. Ja turha väittää vastaan. Suurin osa areenan, television ja radio tarjonnasta ylellä on samojen uusintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika typerä kommentti taas, eihän se vaikutakkaan, tämä oli vaan viittaus siihen kun hehkutat näiden isojen mediatalojen työnantajien jakavan pinssejä toisten asemian mollaamisesta, kuitenkin itse mollaat täällä jokaikistä ylen/bauerin/nelosen radiota.. Sinullahan taitaa olla jo oikea kokoelma niitä, hehheh

        Halooooooooo! On eri asia mollata, kuin kritisoida aiheesta. Mollaus ei ole kritiikki. Itse kritisoin aiheesta ja tuon faktoja esille kanavien toiminnasta. Se ei ole mollaus, jos sanon: Loop toistaa samoja biisejä 16 kertaa päivässä ja en jaksa kuunnella sellaista kanavaa. Siinä on fakta ja oma mielipiteeni asiasta.Ei lainkaan mollausta.


    • Anonyymi

      Jos tykkää kuunnela aina samoja biisejä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Siinä tapauksessa erinomainen vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Et varmaan ole koskaan Yle ykköstä edes kuunnellut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan ole koskaan Yle ykköstä edes kuunnellut?

        Olen kuunnellut, eikä ole minun makuuni. Onko suosikkiosiosi 'Hartaita säveliä'.. 'Aamuhartaus'... vai 'Mietilause'.. vai kenties Turun Tuomiokirkon kellojen soittaminen? Melko uskis pitää olla, että kanavaa viitsi kovin pitkiä aikoja kuunnella. Yle 1 on varmasti erittäin suosittu uskonnollisissa yhteisöissä. Näin maallikkona alkaa piiputtamaan melko nopeasti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuunnellut, eikä ole minun makuuni. Onko suosikkiosiosi 'Hartaita säveliä'.. 'Aamuhartaus'... vai 'Mietilause'.. vai kenties Turun Tuomiokirkon kellojen soittaminen? Melko uskis pitää olla, että kanavaa viitsi kovin pitkiä aikoja kuunnella. Yle 1 on varmasti erittäin suosittu uskonnollisissa yhteisöissä. Näin maallikkona alkaa piiputtamaan melko nopeasti...

        Unohdin mainita, etten voisi oksentamatta kuunnella myöskään Hengellisen musiikin toivekonserttia. Siellä muuten soi samat kappaleet. Suurin osa kappaleista on satoja vuosia vanhoja. Siinä vasta onkin ohjelma, jossa vaan samat virret soi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuunnellut, eikä ole minun makuuni. Onko suosikkiosiosi 'Hartaita säveliä'.. 'Aamuhartaus'... vai 'Mietilause'.. vai kenties Turun Tuomiokirkon kellojen soittaminen? Melko uskis pitää olla, että kanavaa viitsi kovin pitkiä aikoja kuunnella. Yle 1 on varmasti erittäin suosittu uskonnollisissa yhteisöissä. Näin maallikkona alkaa piiputtamaan melko nopeasti...

        Luuletko että nuo mainitsemasi on ainoita Yle Radio 1:n ohjelmistoa? EHEI, KUUNTELE joskus oikeasti vaikka Faunin iltapäivää, Klassista kahteen ym. niin tiedät ettei samoja biisejä soiteta uudestaan ja uudestaan! Tietämättömyytesi ko. kanavasta lähinnä huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin mainita, etten voisi oksentamatta kuunnella myöskään Hengellisen musiikin toivekonserttia. Siellä muuten soi samat kappaleet. Suurin osa kappaleista on satoja vuosia vanhoja. Siinä vasta onkin ohjelma, jossa vaan samat virret soi.

        Radio Suomi on Sony Music ja Warner Music Finlandin pakkosyöttökanava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radio Suomi on Sony Music ja Warner Music Finlandin pakkosyöttökanava.

        Isoimmat nimet ja suurimmat vanhat hittibiisit saavat 99 prosenttia vuorokautisesta soittomäärästä 7pv keskiarvolla. 1 prosenttia viikon soitoista menee muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että nuo mainitsemasi on ainoita Yle Radio 1:n ohjelmistoa? EHEI, KUUNTELE joskus oikeasti vaikka Faunin iltapäivää, Klassista kahteen ym. niin tiedät ettei samoja biisejä soiteta uudestaan ja uudestaan! Tietämättömyytesi ko. kanavasta lähinnä huvittaa.

        Nyt ei puhuta yhden biisin toistomäärästä vuorokausi vaan siitä että joku 95 soittoon nostettu biisi soi edelleen kanavan profiilin mukaisessa tehosoitossa. Joillain se tarkoitaa 1 kerta vrk. jollain 4-6 kertaa vanhalle joka aikanaan oli se 10-15 kerran biisi. Sittten kun tällaisia biisejä on saman aikaisesti soitossa lukuisia. Eihän YLE puheenkaan Olli Juneksen lupaus pitänyt paikkansa. Piti tulla muuta kuin miltään muulta kanavalta ja ei lainkaan hittimusiikkia.

        Yhtäkään YLEn kanavaa en yleisen toimintatavan ja maksavien asiakkaiden törkeän kohtelun ja valehtelemisen takia kuuntele. Tuo syy lisänä huonoon yksitoikkoiseen tarjontaan.

        Aikanaan kuuntelin vielä ainoana ohjelmana YLEX UMX mutta lopetin kun tajusin samoja biisejä toistuu usein ja monta uutuutta jää sen takia soittamatta. Vielä toisinaan sen jälkeen Puhe oli vaihtoehto, muttei enää 2017 ilmoitetun uudistuksen. Sen koomin en ole edes tarvinnut YLEn radiokanavia. Poistakaa minulta YLE pakkoriistovero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan ole koskaan Yle ykköstä edes kuunnellut?

        Kyllä olen, enkä kuuntele enää vaikka olisikin se monipuolisin YLEn kanavista. YLEn toimintatapaa en haluaisi joutua tukemaan vasten tahtoani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radio Suomi on Sony Music ja Warner Music Finlandin pakkosyöttökanava.

        Ehkä mutta Radio Suomi ei ole lainkaan samanlainen kuin Yle Radio 1!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei puhuta yhden biisin toistomäärästä vuorokausi vaan siitä että joku 95 soittoon nostettu biisi soi edelleen kanavan profiilin mukaisessa tehosoitossa. Joillain se tarkoitaa 1 kerta vrk. jollain 4-6 kertaa vanhalle joka aikanaan oli se 10-15 kerran biisi. Sittten kun tällaisia biisejä on saman aikaisesti soitossa lukuisia. Eihän YLE puheenkaan Olli Juneksen lupaus pitänyt paikkansa. Piti tulla muuta kuin miltään muulta kanavalta ja ei lainkaan hittimusiikkia.

        Yhtäkään YLEn kanavaa en yleisen toimintatavan ja maksavien asiakkaiden törkeän kohtelun ja valehtelemisen takia kuuntele. Tuo syy lisänä huonoon yksitoikkoiseen tarjontaan.

        Aikanaan kuuntelin vielä ainoana ohjelmana YLEX UMX mutta lopetin kun tajusin samoja biisejä toistuu usein ja monta uutuutta jää sen takia soittamatta. Vielä toisinaan sen jälkeen Puhe oli vaihtoehto, muttei enää 2017 ilmoitetun uudistuksen. Sen koomin en ole edes tarvinnut YLEn radiokanavia. Poistakaa minulta YLE pakkoriistovero.

        "Nyt ei puhuta yhden biisin toistomäärästä vuorokausi vaan siitä että joku 95 soittoon nostettu biisi soi edelleen kanavan profiilin mukaisessa tehosoitossa."

        Yle Radio 1:llä ei soiteta mitään päivän hittejä tehosoitossa vaan siellä soi ihan muunlainen musiikki, siis klassinen, jazz, etno, vanha iskelmä, vanha tanssimusiikki jne.
        Eli olet ihan väärässä sen suhteen mitä Yle Radio 1:ssä soitetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä mutta Radio Suomi ei ole lainkaan samanlainen kuin Yle Radio 1!!!

        Jos olen väärässä Yle Radio 1 kanavan yksitoikkoisuudesta niin osoita se, äläkä vain hoe asiaa. Faktatiedot tiskiin että Radio ykkösen soitettuja ei hallitse vanhat usein soineet vaan tuore musiikkia ja sitten sekaan hieman vanhoja tuttuja ja tuntemattomampia tasapuolisesti.

        Jos tätä et pysty osoittamaan niin kantani ei vaihdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuunnellut, eikä ole minun makuuni. Onko suosikkiosiosi 'Hartaita säveliä'.. 'Aamuhartaus'... vai 'Mietilause'.. vai kenties Turun Tuomiokirkon kellojen soittaminen? Melko uskis pitää olla, että kanavaa viitsi kovin pitkiä aikoja kuunnella. Yle 1 on varmasti erittäin suosittu uskonnollisissa yhteisöissä. Näin maallikkona alkaa piiputtamaan melko nopeasti...

        On siellä joitakin hyviä ohjelmia päivittäin 9,05-10,00 Muistojen bulevardi ja Lauantain toivotut levyt se viimeinen puolituntinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen väärässä Yle Radio 1 kanavan yksitoikkoisuudesta niin osoita se, äläkä vain hoe asiaa. Faktatiedot tiskiin että Radio ykkösen soitettuja ei hallitse vanhat usein soineet vaan tuore musiikkia ja sitten sekaan hieman vanhoja tuttuja ja tuntemattomampia tasapuolisesti.

        Jos tätä et pysty osoittamaan niin kantani ei vaihdu.

        No sitten KUUNTELE OIKEASTI yksi päivä ko. kanavan (Yle Radio 1) ohjelmistoa, en minä ole velvollinen sulle esittämään mitä kaikkea sieltä tulee! Ja minä sentään kuuntelen päivittäin tuota kanavaa! Ja mitä tulee musiikkiin niin siellä EI soi aina samat biisit vaan aina on erilaisia biisejä!
        Sitäpaitsi, siellä ei soi pop-musiikki juuri lainkaan joten jos se on ainoa kriteeri sun mielestä hyvälle musiikille että pitää olla Taylor Swiftiä niin olet väärässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten KUUNTELE OIKEASTI yksi päivä ko. kanavan (Yle Radio 1) ohjelmistoa, en minä ole velvollinen sulle esittämään mitä kaikkea sieltä tulee! Ja minä sentään kuuntelen päivittäin tuota kanavaa! Ja mitä tulee musiikkiin niin siellä EI soi aina samat biisit vaan aina on erilaisia biisejä!
        Sitäpaitsi, siellä ei soi pop-musiikki juuri lainkaan joten jos se on ainoa kriteeri sun mielestä hyvälle musiikille että pitää olla Taylor Swiftiä niin olet väärässä!

        Mistä ainoasta kriteeristä puhut? Sanoin vain, että osoita näkemys vääräksi ja pyörrän päätökseni ja harkitsen kanavan kuuntelijaksi ryhtymistä. Sellaista mitä ei ole et tietenkään pysty osoittamaan todeksi.

        Eihän monen mielestä radiosuomellakaan soi aina samat biisit, mutta kun selaa mitä radiosuomella on soinut niin totuus on ihan toinen mitä monet eivät muka kuule. Ehkä eivät vain muista.

        Yle muutenkin niin vastenmielinen ja valheteleva. Viittaan kohteluun meitä kohtaan mm Yle puheen uudistuksen yhteydessä. Toiseksi täällä paljon esille nostettu SEA FM on monipuolisempi enemmän eribiisejä vuodessa kuin Radio Suomi soittaa ja enemmän ensisoittoja. Tämän huomautin kerran facebookin keskustelussa, että mainostamanne tutkimuksen väite ei pidä paikkaansa ja vastaukseksi sain ettei SEA FM kanavaa voi pitää vertailukohtana, koska liian pieni kanava. Tällä osoitan vain esimerkin, ettei Ylellä voida myöntää edes epäkohtia. Asioista pitäisi puhua suoraan siten kun ne ovat. Ei valehdella tyyliin YLE puheen palaute uudistuskesta ollut enemmistön osalta positiivista.

        Ja tämäkin kaikki liittyy YLE1 kanavaan myös, koska samaa puulaakia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ainoasta kriteeristä puhut? Sanoin vain, että osoita näkemys vääräksi ja pyörrän päätökseni ja harkitsen kanavan kuuntelijaksi ryhtymistä. Sellaista mitä ei ole et tietenkään pysty osoittamaan todeksi.

        Eihän monen mielestä radiosuomellakaan soi aina samat biisit, mutta kun selaa mitä radiosuomella on soinut niin totuus on ihan toinen mitä monet eivät muka kuule. Ehkä eivät vain muista.

        Yle muutenkin niin vastenmielinen ja valheteleva. Viittaan kohteluun meitä kohtaan mm Yle puheen uudistuksen yhteydessä. Toiseksi täällä paljon esille nostettu SEA FM on monipuolisempi enemmän eribiisejä vuodessa kuin Radio Suomi soittaa ja enemmän ensisoittoja. Tämän huomautin kerran facebookin keskustelussa, että mainostamanne tutkimuksen väite ei pidä paikkaansa ja vastaukseksi sain ettei SEA FM kanavaa voi pitää vertailukohtana, koska liian pieni kanava. Tällä osoitan vain esimerkin, ettei Ylellä voida myöntää edes epäkohtia. Asioista pitäisi puhua suoraan siten kun ne ovat. Ei valehdella tyyliin YLE puheen palaute uudistuskesta ollut enemmistön osalta positiivista.

        Ja tämäkin kaikki liittyy YLE1 kanavaan myös, koska samaa puulaakia.

        AHA, arvasin että olet muita mollaava SEAFM-fani, no joo, kommenttisi jääköön omaan arvoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AHA, arvasin että olet muita mollaava SEAFM-fani, no joo, kommenttisi jääköön omaan arvoonsa.

        Olin samaa mieltä sinua edellisen kirjoittajan kanssa. Sinut Yle fani voi myös jättää omaan arvoonsa. Mielipiteelläsi ei ole merkitystä kuin sinulle itselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin samaa mieltä sinua edellisen kirjoittajan kanssa. Sinut Yle fani voi myös jättää omaan arvoonsa. Mielipiteelläsi ei ole merkitystä kuin sinulle itselle.

        Tottakai olet samaa mieltä muiden Yle-vihaajien kanssa, mutta sinun ja muiden Yle-vihaajien mielipiteillä ei ole mitään merkitystä!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minä ainakin tykkään, varsinkin Yle Radio 1:stä ja Yle X:stä! Sitäpaitsi moni ei ole edes kuullutkaan moisesta sivustosta ja edelleen suosituin tapa kuunnella radiota on ihan eetterin kautta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin tykkään, varsinkin Yle Radio 1:stä ja Yle X:stä! Sitäpaitsi moni ei ole edes kuullutkaan moisesta sivustosta ja edelleen suosituin tapa kuunnella radiota on ihan eetterin kautta!

        Vaikka sinä rakastat henkeen ja vereen YLE:n kanavia, ei kaikkien tarvitse kokea asiaa samoin. Oli aika jolloin itsekin tykkäsin niin YLEX:stä kuin NRJ:stä. Kanavat muuttuivat ja eivät suinkaan mielestäni parempaan suuntaan. Yhdestä asiasta YLE:ssä en ole koskaan tykännyt. Radio taikka telelvisio niin lopetetaan suosittuja ohjelmia joita tekijätkin vielä haluaisivat tehdä. Vrt Sverige Television (SVT) jolla samoja suosituimpia ohjelmia tulee edelleen ja vanhimmat ovat jo 80 luvulta peräisin. Silti SVT:lle mahtuu uusiakin formaatteja.

        Lopettamisen ymmärtää YLE:ssä normi ohjelmien (ei erityisryhmille suunnattuja), jos ei katsojia/kuuulijoita paljoa tai tekijät haluavat lopettaa. Muutaman mainitakseni minkä lopetus tuli yllätyksenä monelle ja yleisö närkästyi isosti. Osa on omiakin suosikkeja kaikki ei. Villikortti, Pietarinkadun Oilers Go go, Korson rakkarimarketti, Alivaltiosihteeri, Ajantasa, Syke, kunnon euroviisukarsinnat, musikiton YLE PUHE & vastoin kuulijoiden toiveita uudistus (kanava on kerännyt yhtä huonoja kuulijalukuja vain laanserausvuonna). Vain muutama mainitakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin tykkään, varsinkin Yle Radio 1:stä ja Yle X:stä! Sitäpaitsi moni ei ole edes kuullutkaan moisesta sivustosta ja edelleen suosituin tapa kuunnella radiota on ihan eetterin kautta!

        Tilasto on karu eikä valehtele. Se että jokin on uutta sinulle ei poista tilaston kertomaa totuutta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      241
      2618
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      10
      1514
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1422
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1315
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1160
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      913
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      888
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      878
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      835
    Aihe