Hotwheels autot

Anonyymi

Kauppojen leluosastoilla Hotwheels autojen valikoima on todella sattumanvarainen ja kurja, ja nettilelukaupoistakin saa näköjään vain joitain sattumanvaraisia autoja.

Kuitenkin tubessa on videoita, joissa puretaan pahvilaatikollisia Hotwheels autoja, jotka sisältävät tiettyjä autoja. Laatikoita kutsutaan esim. D-case, L-case, jne.

Voikohan tällaisia tietyn sisällön omaavia laatikoita ostaa jostain tavan siviili, jos metsästää jotain tietyn merkkistä ja mallista Hotwheels autoa?

Näyttää olevan täysin sattumanvaraista leluhyllyiltä, että voi jäädä saamattakin haluamansa auto, kun yleensä nuo mielikuvitusautot jäävät seisomaan hyllyille kuukausiksi, eivätkä kaupat sen vuoksi tilaa uusia malleja, kun entisiäkin on vielä myymättä.

6

872

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tilaako kaupat (K-ryhmä, S-ryhmä) noita Hotwheelsejä ja Matchbox autoja siten, että jotain sattumanvaraista keissiä, vaikkapa samaa L-casea tilataan kerralla niin monta pakettia, että riittää koko vuodeksi tai puoleksi vuodeksi, jolloin hyllyillä ei koskaan olekaan muiden keissien valikoimaa tarjolla?
      Tällä tavallahan Hotwheels/Matchbox pienoisautokeräilijät jäävät paljosta paitsi, kun monien keissien sisältämiä autoja ei koskaan tule edes hyllyille tarjolle.

• Anonyymi

Olen nimittäin havainnut, että kun tulee täydennyistä näihin hyllyihin, niin ne on samoja vanhoja paskoja, eikä uusia julkaisuja näy juuri koskaan.

• Anonyymi

Mitä olen katsellut nettilelukauppojen tarjontaa, niin eivät myy mitään tiettyä automerkkiä tai mallia valikoimasta, vaan pelkästään sattumanvaraisia Hotwheelsejä. Ei keräilijä toimi sillä tavalla, joten noista ei ole mitään hyötyä keräilijälle, joka haluaa juuri tietyn Hotwheels auton kokoelmaansa!

• Anonyymi

Parhaat Hotwheelsit eivät näytä koskaan edes päätyvänkään kauppojen hyllyille, esim. normaalia ja Super Pursuit Mode KITTiä ei ole näkynyt kauppojen hyllyillä, saati esim. tavallista punaista Pontiac Firebirdiä, jotka Hotwheels on julkaissut jo aikoja sitten.
      Vetääkö joku näitä välistä ketjun jossain vaiheessa itselleen myydäkseen ne suurella voitolla jossain muualla... ?

• Anonyymi

No pari kpl Super Pursuit Mode KITT malleja olen löytänyt tässä vuodenvaihteen ympärillä, mutta se punainen 3. polven 1982-84 Pontiac Firebird taisi jäädä saamatta, se olisi ollut kyllä tosi mieluinen automalli.

• Anonyymi

Kannattaa laittaa tuotetoivetta S-ryhmälle ja Keskoon sekä ihan lelukauppiaille (netissä lomakkeella tai myyjälle puhua kasvotusten).

On todella sääli, että Suomen kaupoissa on nykyään niin huonot leluvalikoimat. Ongelma ei koske ainoastaan pikkuautoja, vaan myös nukkeja ja pehmoleluja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe