Olet niin säälittävän kateellinen mulle

Anonyymi

mutta taitaa olla syytäkin.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä olisin kateellinen............
      <3

      Mitä teet ikäväpalstalla........

      • Anonyymi

        Et sinä Risto. Kaipaan ihmistä. Tuo viesti ei ole hänelle osoitettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä Risto. Kaipaan ihmistä. Tuo viesti ei ole hänelle osoitettu.

        Okei...........
        <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä Risto. Kaipaan ihmistä. Tuo viesti ei ole hänelle osoitettu.

        Risto, sinä puhut taas yksinään ja herja-avauksesi ei liity kaipaamiseen mitenkään


    • Anonyymi

      En tiedä kuka olet, mutta en ole kateellinen kenellekkään. Tähän astinen elämäni on ollut enemmän kuin satukirjoista voi lukea.

    • Anonyymi

      Joo ihan v!tun kateellinen 😂

    • Anonyymi

      Kyllä kyllä, todellakin, kateus on ensimmäinen tunne mikä sinusta tulee mieleen 😁 eikä esimerkiksi inho ja vastenmielisyys.

      • Anonyymi

        No tuolta se ainakin näyttää. Ethän itse ole yhtään mitään, vain sattuma.


    • Anonyymi

      Annetaan sun pikkusieluisen olla siinä käsityksessä, jos se tekee sut onnelliseksi. Onnellisuushan ei ole itsestäänselvyys sullekkaan repsukalle😎

    • Anonyymi

      Mikähän typerä tarkoitus tälläkin viestillä oli.
      On ilmeisesti mukava aiheuttaa pahaa mieltä jollekin. Ei voi ymmärtää tällaisia viestejä. 😔
      Sivusta naiselta

    • Anonyymi

      Narsisti heijastaa aina omia ajatuksiaan ja mielialojaan toisen henkilön kautta. Esim kateuden tunnustaminen itselleen murtaisi narsistin mielikuvaa itsestään muiden yläpuolella olevana parempana henkilönä. Ymmärrän kateutesi, koska aitoa rakkautta sinä et kykene ikinä tuntemaan muuta kuin itseäsi kohtaan.

      • Anonyymi

        Sinä se vasta asiantuntija olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se vasta asiantuntija olet.

        Kyllä se sinuun verrattuna onkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se sinuun verrattuna onkin

        Ylläoleva teki oikean päätelmän aloittajasta :)


    • Anonyymi

      Aha no kiva, kun kerroit. Olen tyytyväinen elämääni. Toivottavasti sinäkin.

      • Anonyymi

        Oliko aloitus sulle.
        Kaunis aamu.
        Anna sen tuoda sullekin kauniimpia ajatuksia mieleesi
        äläkä takerru niin lujaa kaikkeen ikävään.
        Äläkä ainakaan laita ikäviä viestejä niitä kirjoittamattomien syyksi.


    • Anonyymi

      Ap taitaa olla katellinen toisen onnellisuudesta.

      Mutta niinhän se kateus on se joka viä kalatkin vedestä.

    • Anonyymi

      Olen tyytyväinen itseeni, ei ole tarvetta olla kateellinen. Eikä edes narsisti tai vihaaja :)

    • Anonyymi

      Saatanalliset säkeet.

    • Anonyymi

      Tiedä häntä, minä ainakaan en keksi mitään kadehdittavaa ihmisessä jolla on tarve kenellekään kirjoittaa noin mautonta aloitusta.

      • Anonyymi

        Aloitus on parempi, kuin yksikään vastaus!


      • Anonyymi

        Aivan hyvä aihe. Hyvä aloittaja. Kateelliset ihmiset ei ole oikein kivoja. Muuten kateus näkyy naaman ilmeestä ja siitä miten yrittää kaikin tavoin alentaa toista ihmistä.
        Kateus on yksi vihan muoto kun se on negatiivistä.
        Yllä olevista vastauksista näkyy vain negaatio. Mikä siinä on jos joku kirjoittaa tänne pienen lauseen, niin alkaa heti tällainen hyökkäys. Aivan kuin ottaisitte henkilökohtaisesti kaikki kirjoitukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on parempi, kuin yksikään vastaus!

        .. Tuumasi narsistinen ketjun avaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .. Tuumasi narsistinen ketjun avaaja.

        Jep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan hyvä aihe. Hyvä aloittaja. Kateelliset ihmiset ei ole oikein kivoja. Muuten kateus näkyy naaman ilmeestä ja siitä miten yrittää kaikin tavoin alentaa toista ihmistä.
        Kateus on yksi vihan muoto kun se on negatiivistä.
        Yllä olevista vastauksista näkyy vain negaatio. Mikä siinä on jos joku kirjoittaa tänne pienen lauseen, niin alkaa heti tällainen hyökkäys. Aivan kuin ottaisitte henkilökohtaisesti kaikki kirjoitukset.

        Kateus ja tarve halventaa todellakin näkyy kasvoista ja saattaa saada ahdistumaan jopa tällaisesta toisarvoisesta pikkuriipustuksesta (aloitus).


    • Anonyymi

      Ei aloittaja: Voi teitä tuulihattuja, jotka olette vastanneet! Oletteko kokeilleet, miltä pieni hymy tuntuu tai se ettei suhtaudu haudan vakavasti näihin palstan kirjoituksiin?

      • Anonyymi

        ei nämä pikkuiset sellaiseen pysty


    • Anonyymi

      Tuokin taitaa olla jonkinlainen turhauman purkaus jonnekin tyhjään, jossa vain tuuli vastaa ja henkäilee tyhjää.

      Typerää olla kateellinen jostakin materiasta tai mistään muustakaan, on ihan turhaa ajanhukkaa. Keskittyy vaan siihen, mitä itsellä on ja on siitä onnellinen ja kiitollinen. Jokaisella kuitenkin jotakin on, mistä kannattaa olla kiitollinen.

    • Anonyymi

      Voi olla, että sinun suunnastasi katsoen asiani ovat huonommin, kuin sinulla. Kateellinen en kuitenkaan ole. Aikuisena ihmisenä olen tehnyt elämästäni oman näköiseni. Ei tähän kukaan muu ole vaikuttanut. Aikaisemmin jopa luulin elämäni olevan täydellistä, ennenkuin tapasin hänet jota käyn kaipailemassa täällä!

      • Anonyymi

        Tuo lause on just niin, että "kun on tehnyt elämästään oman näköisen" -ei kaipaa jotakin muuta. On saanut sen, mihin on pyrkinytkin.


      • Anonyymi

        Kun alkaa aloittajaa ahistaa kommentit niin vaihtaa näkökulmaa. Koita selviytyä nyt vaan oman elämäs asiantuntijana.


    • Anonyymi

      Ikävin veivaus kaivata ikävistä ikävintä kun ei sääliäänkään kaipaa.

    • Anonyymi

      Voi parkaa, surkeeta. Meinaa ja mahtaa vaan.

    • Anonyymi

      Mistä hän olisi kateellinen ?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe