Erilaisia harrastuksia

Anonyymi

Joku harrastaa vetouistelua, mikäs sen kivempaa.

Joku harrastaa vedätystä ja kehuu sen helppoutta.

Mitä sinä harrastat?

26

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulustelua, tuulastusta.

• Anonyymi

Keräsin pussukkaan uintivaatteet ja kerään rohkeutta käydä kylmävesiuinnissa. Nyt korona-aikana ei tuoda lämmintä koppia ja joutuu pukemaan kylmässä kesäuimakopissa. Saas nähdä jääkö meinaamiseksi.
      Liikuntaa muuten harrastan, kävelyä, portaita ja sienestystä.

• Mitenkä avantouinti vaikuttaa kehoon, yks'tuttu käynyt vakituiseen vuosia on joskus vihjaisut. Rantalenkki reitin varrella vajaa 1 km on käytössä lämmittely koppi avantouintia varten, sen tajuun olisi hyvä aloittaa näihin aikoihin et kerkiää tottua.

Täytyisi liittyä Mikkelin avantouimarit.ry

Onko joku jossain rekisteröidyssä yhdistyksessä, Vapaamuurari tms.

• Anonyymi

Olen käynyt 20 vuotta avannossa/kylmävesiuinnissa. Nyt en ehtinytkään kun ryöpättäviä sieniä löytyi yllättävän paljon ja laitoin ne. Katson miten huomenna rohkenen. Yleiseen vireyteen ainakin vaikuttaa, olen aika enenrginen enkä sairastele. Ja jotain sellaista itsensä voittamista se on. Mitään riippuvuutta en ole saanut. Kirjoitti Tänään 09:35

• Anonyymi

Lonkan vetoa sun muuta äimistelyä.

• Vedätän puutarhassa.
      Kerään omenia mehustusta varten,
      pitkällä riu'ulla vedätän omenat alas, siitä sitten vedätän ne vakkoihin ja leijonat hoitaa loput hommat ja kaikki on kolmen litran hanapusseissa., helppoa vedätystä nykyään ja siistiä.
      Kuivat kukat kompostiin. terassilla petuniat ja muut parhaassa kukassa vielä mutta pata pääsee tänään petunioistaan ja saa havut ja kanervat kiusakseen koko talveksi.

• Samoissa vedätyshommissa täällä, paitsi tuuli vedättää apuna omenoita joka aamu on sangolline puun alla, minä kerään talteen vahingoittumat omenat ja keitän soseeksi, Lego kantaa muut metsään peuroille.
        Vene pitäisi kai kohta vedättää ylös, mutta autoni jossa on vetokoukku on lainana tyttärellä. En ole ollut joella kertaakaan koko kesänä.
        Kasvihuone on nyt lähes tyhjä. Muutamat kukat vielä roikkuvat langoista ja pari chilipensasta täynnä habaneroja ja jalapeñoja jotka pelastimme roskista. Puutarhaa ja kukkia hoidan kesät, syksy menee sadonkorjuuseenja metsien aarteitten jalostamiseen (todella todella pienen kaavan mukaan ja kaavan koon määrää nyt pakastearkkuni koko).
        Trumpetinsoittaja on arvostelupalvelussa, sitten se lähtee painatettavaksi, kun olen tehnyt muutokset ja korjaukset mitä saan palautteeksi.

• Hevonen vetää.
      Hevosmies vedättää.
      Työnjohtaja vedätyttää.
      Metsäpäällikkö vedätätyttää.
      Kutsetti vedätätytyttää.

Tämä on jo vanha ehkä kaikille tuttu juttu, enkä tuota Gutzeitin toimintaa oikein osaa hahmottaa. Se vähän mietityttää.

• Anonyymi

Meillä päin sanotaan, että veätyttää, kun laiskottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä päin sanotaan, että veätyttää, kun laiskottaa.

Meillä taas sanotaan että on vetämätön olo, kun väsyttää. Veto pois.

• Anonyymi

Liikuntapuolesta harrastan väistämättömän lihaskadon hidastamista 6 krt/vko.
      Toista äärilaitaa edustaa wc:n pesukoneen päällä oleva ristikkolehti.

• Anonyymi

Vetouistelu olisi kivaa, tai oikeastaan tosi jännittävää; monet kerrat mieheni kanssa kierreltiin Hummonselkää Puruvedellä ja lohia pyydettiin, siis yritettiin pyytää, muutamia aina saatiinkin.
      Harrastuksia minulla ei oikeastaan ole kuin lenkkeily ja vesijumppa kaksi kertaa viikossa, lukeminen on myös harrastukseni.

Eipä sitä muuta kaipaakaan, pitsin nypläys ei oikein innosta, eikä kutomminenkaan enää..

Pirre

• Anonyymi

Kotoilua, ulkoilua ja lukemista. Siinä pääharrastukseni. Pieniä sivuharrastuksiakin
      on silloin tällöin. Ei ole paljon kertomista, mutta kirjoitan tämän vaatimattoman listan vertaistueksi jollekin toiselle, jolla ei myöskään ole paljon harrastuksia ja kokee itsensä ehkä jotenkin puutteelliseksi ihmiseksi :) Pieni ja hiljaisen vaatimaton elämä
      voi olla mukavaa ja aivan riittävää niin kauan kuin ei muuta kaipaa.
      Jos kaipaa, sitten toimeksi !

• Anonyymi

Tuossahan on kaikkein mukavimmat harrastukset. Kotoilussa saa luoda viihtyisyyttä itselleen ja rakkailleen, ulkoilu pitää terveenä. Lukemisen kautta tulee koko maailma lähelle!

• Hain juuri Kaukametsän opiston keramiikkaluokasta korppikotkani kotiin. Keramiikkapiirihän loppui keväällä kun korona puhkesi. Saimme nyt mahdollisuuden tehdä kevään keskeneräiset työmme valmiiksi.
      Ihana harrastus, moniuloitteista ite-taidetta.
      Antaa suunnattomasti onnistumisen iloa, tietty lopputulos ei aina miellytä, mutta nyt olen enempi kuin tyytyväinen. Suosittelen taiteen tekemistä harrastuksena teille joilla on kiinnostista asiaan. Profiilikuvassa korppini poseraa. 😊

• Anonyymi

Tosi hieno korppikotka! Teetkö myyntiin keramiikkapatsaita, jos vaikka minun kissasta?

• Anonyymi

Peilistä oli varmasti paljon apua.

• Anonyymi kirjoitti:

Tosi hieno korppikotka! Teetkö myyntiin keramiikkapatsaita, jos vaikka minun kissasta?

Tämä on minun harrastus en tee mitään myyntiin. Karjalankierroksella vein keramiikka-poijjan pikkuveljelleni, joka tykkäsi siitä kovasti. Isoveljelle menee pöllö ja siskotytölleni olen valmistanut kynttiläsatulinnan. Kaikki matkamme olen ikuistanut keramiikkaan, huumori pelaa roolia töissäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peilistä oli varmasti paljon apua.

Juu, kerrassaan upea teos ! Hämmästyttävästi tekijänsä näköinen.

• Anonyymi

ITE-"taide" on kamalaa. Savimöykyt muka taidetta ?

• Onko vedätys sama asia kuin höynäyttäminen.
      Jos höynäyttää hyväuskoista lähimmäistään niin siitä saatu mielihyvä on mielestäni vähintäänkin kyseenalaista.
      Minulle tulee kiusaantunut olo jos huomaan jotain sellaista.
      Minä harrastan nykyisin lähes yksinomaan virkkaamista ja äänikirjoja, yhtä aikaa.
      Virkkaaminen on riistäytynyt hallinnasta, mihin joudun kaikkien myssyjen ja peittojen kanssa. Kai pitää myydä kirpparilla.
      Virkkaamisen takia en ehdi juuri muuta harrsataa pakollisten kotitöiden lisäksi.

• Anonyymi

Joku nauttii vedättämisestä, jokohan sekin viesti on poistettu?

• Anonyymi

Jos jää sopivaa yli niin lahjoita hyväntekeväisyyteen, palvelutaloihin mummeleille
        tai papoille tai vähävaraisille lapsiperheille tms, varmaan keksit kohteita.

Oli hieno kampanja pari talvea sitten, kun eläkeläiset kutoivat joululahjaksi
        vanhuksille palvelutaloihin villasukkia.
        Monilla ei ole ketään, joka edes kävisi katsomassa.
        Vanhukset olivat niin onnellisia kotoisista lämpimistä villasukista.

Myös vastasyntyneille vauvoille sairaaloihin on käsistään näppärät virkanneet
        myssyjä ja pieniä töppösiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos jää sopivaa yli niin lahjoita hyväntekeväisyyteen, palvelutaloihin mummeleille
        tai papoille tai vähävaraisille lapsiperheille tms, varmaan keksit kohteita.

Oli hieno kampanja pari talvea sitten, kun eläkeläiset kutoivat joululahjaksi
        vanhuksille palvelutaloihin villasukkia.
        Monilla ei ole ketään, joka edes kävisi katsomassa.
        Vanhukset olivat niin onnellisia kotoisista lämpimistä villasukista.

Myös vastasyntyneille vauvoille sairaaloihin on käsistään näppärät virkanneet
        myssyjä ja pieniä töppösiä.

Myssyjä ja töppösiä olisi lapsillekin, pitääpä selvittää jos jossain tarvittaisiin.

• Anonyymi
        liekko kirjoitti:

Myssyjä ja töppösiä olisi lapsillekin, pitääpä selvittää jos jossain tarvittaisiin.

Selvittelepä jostain ! Mikähän sellainen "kanava" voisi olla ?
        Joulusukkiin oli laitettu kortti hyvän joulun toivotuksin ja palvelutalojen henkilökunta
        oli kirjoittanut saajan nimen, kun he asukkaansa tuntevat.

Olisin onnellinen, jos minulla olisi tuollainen taito, jolla voisin ilahduttaa ihmisiä.
        Pikkulapsien pipoja ja kaulaliinoja esimerkiksi olisi varmaan tosi kiva kutoa tai virkata,
        käyttää luovuuttaan väreissä ja kuvioissa ja pipo on aika nopeasti valmis.
        Olen sen verran tehnyt käsitöitä nuorempana, mutta siihen jäi.

Langat tosin maksavat, mutta lahjassa on se ihana puoli,
        että molemmat osapuolet tulevat onnellisiksi, sekä saaja että antaja.

Tsemppiä !

• Anonyymi

Mahtaamisen ja meinaamisen lisäksi taitamisen hillintää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      123
      3982
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      2049
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1811
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1727
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1710
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1661
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      443
      1518
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1266
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1252
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      440
      1218
    Aihe