siskot ja veljet ja seksi

yks sisko

Onko kellään ollu veljensä kans ongelmia?

Mun veli tunkee mun mielestä liian lähelle ja halailee ja vetää syliin ja on muutenkin koko ajan mua koskettelemassa. Se on 16 v ja mä 14 v.

Oon sanonu, etten oo sen tyttöystävä. Se vaan nauraa ja on kohta taas mua halailemassa.

Onks tällänen yleistä?

17

12049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ta®kkailija

      jos jatkuu pitempään eikä ole kerran vitsi. Ota yhteyttä kouluterveydenhoitajaasi, joka alkaa hoitaa asiaa.

      ta®kkailija

    • sisko

      sun veli on sairas, tee asialle jotain kerro vanhemmillesi, niin pistävät pojan hoitoon.

    • tii

      saattaa olla että olet oikeassa, tai sitten ylireagoit... minun mielestä veli ja sisko voi ihan hyvin halia (tai jopa istua sylikkäin, "leikkimielisesti"). riippuu tietysti pitkälti siitäkin mistä veljesi sinua koskettaa...?! tietysti eihän kaikki siitä tykkää, aina raja menee jossain. jos itsestäsi tuntuu, että veljesi rikkoo SINUN RAJOJASI TÄSSÄ SUHTEESSA, voit sanoa sen hänelle ihan suoraan...!! jokaisen ihmisen on kunnioitettava toisen yksityisyyttä ja koskemattomuutta. ethän sinä anna vieraidenkaan ihmisten kosketta itseäsi, jos et sitä todella halua... puhu veljellesi, jos se ei tehoa niin sen jälkeen mene puhumaan vanhemmillesi ja kerro että kaikki ei ole ihan hyvin...

      • amy64

        mulla on 13 ja 15 ja 17 vuotiaat lapset tyttö ja 2poikaa.Ne joskus heittää leikkitappelua ja nujakoi, koska luulen että poikien on ehkä vaikee osoittaa helliä tunteitaan siskolle tai veljelle niin sitten ne muka tappelee et sais edes jonkinlaisen kontaktin ihmisiin.ne ei enää kehtaa tulla äidin kainaloon köllimään niinku pienenä, enkä mäkään enää kehtaa mennä esim.saunaan poikien kans,kun niille on jo karvat kasvanu.jos sua hämmentää se niin ota asia puheeksi kotona.saat varmasti tukea perheeltäsi.olis kamalaa jos se olis ihan viatonta ja ajattelematonta käytöstä veljeltäsi ja se juttu leviäis kouluun ja ulkopuolisille ennenku olet puhunut suoraan veljellesi.Jos se ei suhtaudu suhun vakavasti niin että ymmärtää et se on sulle vastenmielistä niin kyllä sit on jotain pielessä.jos se kohdistuu intiimi alueille niin ei se ole enää normaalia.mulla on 3 veljeä ja ollaan painittu aika isoksi mut ei ikinä mitään tissikontakteja.jos et saa sitä sanottua niin kirjoita vaikka kirje sille.pojat on joskus vähän poikia...koirat nylkyttää jalkaa paremman puutteessa..ne hormoonit sekottaa.mut ehdoton loppu ettei se raiskaa sua jonain päivänä.sen pitää tajuta ettei se voi jatkua. keinolla millä hyvänsä.pyydä apua muilta jos ei muu auta.


      • Et voi ylireagoida. Jos se tuntuu susta pahalta niin se on silloin ei.


    • mikko.

      kai se haljuaa panna sinua

    • jos se haluaa PANNA SUA ja jos itsekin pidät hänestä niin paljon että kiihotut hänen kosketelusta ni miksi et vain anna siinähän näet sitten mihi asiat etenevät mut tehkääse niin että vanhempasi eivät ole tietoisia asiasta ja ENEKUIN MITÄÄN TEETE NIIN PUHU HÄNEN KANSAAN ETTÄ MITÄ TÄMÄ ON HALUAAKO HÄN MAHDOLISESTI SEKSIÄ KANSASI VAI VAIN PELKÄÄ LÄHEISYYTÄ

    • äläala

      Normaali ihminen ei tunne seksuaalista vetovoimaa lähi sukulaisiaan kohtaan.

    • Anonyymi

      se on normaalia kun veli halaa siskoa, ja moni on harrastanut seksiä.

      • Anonyymi

        Ei ole normaalia tuollainen!

        Puhu ehdottomasti vanhempiesi kanssa!
        Sano suoraan ja selvään veljellesi, että ET SAA TEHDÄ NOIN!

        Sinun poikakaveri tai tuleva poikakaveri saa halata sinua, mutta EI VELJESI!

        Sinä et ole "koekaniini" veljesi seksuaallisesti värittyneille fantasioille!

        LOPPU heti paikalla, ennenkuin menee hurjemmaksi!


    • Anonyymi

      siskoni halusi seksiä minun kanssani kun olin 16v ja hän oli13v. riideltiin asiasta mutta suostuin hänen kanssa rakastelemaan. sen jälkeen oltiin aika läheisiä. mutta jatkettiin seksi suhdetta useampia vuosia, äiti huomasi meidän asiat eikä puuttunut asiaan , kun lasta ei saa tehdä. on normaalia kun sisaret nai keskenään.

      • Anonyymi

        Kun ei ole yhtään "normaalia", - vaan on väärin!


    • Anonyymi

      Puhu suoran veljellesi sinua ärsytää hänen läheisys. Osasit tännekin kirjoitaa osaat siis puhua. Kantaa asian en ota koska saatat liiotella? Tai olet rolli?

      • Anonyymi

        En usko että on trolli.

        Tytöllä on terve järki, ja tietää itsekin, että veljen käytös ei ole nyt oukei.

        Veli on siinä iässä, että alkaa/on alkanut seksiasiat kiinnostaa, ja haluaa ihan selvään ruveta kokeilemaan omalla siskollaan.

        Mutta kun se ei ole oikein!

        Voi sattua hyvin selvästi "sukurutkaus", ja se on vahingollinen pikkusisarelle ja veljelle myös!
        Tulee traumoja jäljestäpäin.
        sisaren ja veljen välinen sukupuolinen yhteys ei ole ollenkaan oukei!

        Sisar tajuaa tilanteen, ja haluaa neuvoja.

        Sanokoon ihan suoraan vlejelle, että lakkaa halailemasta silleen.
        Jos ei auta, niin kertokoon vanhemmilleen!

        Jos on vastuulliset vanhemmat, niin he tarttuvat asiaan!
        Jos ei oo, niin kertokoon sisar koulussa terveydenhoitajalle tai opettajalleen!

        Hyvä aloittaja, kun olet ottanut asian esille!


    • Anonyymi

      Missä sinun fiksu äiti ja isi he ovat

    • Anonyymi

      mun veli katselee mua kun olen saunassa ja suihkussa.sitten se on ottanut mun pikkareita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe