Olen kuukausia, elämänmuutoksen saapumisen toivossa, rikkonut rajojani, muuttanut rutiinejani, heittänyt pois roinaa ym. ym. erilaisten elämäntapaohjeitten ja filosofioitten mukaan, mutta mikään ei ole muuttunut elämässäni toivomaani suuntaan, haluamani elämänmuutoksen suuntaan. Ei, vaikka kuinka on ottanut askeleita haluamaani suuntaan. On tapahtunut vain sitä, mitä olen konkreettisesti itse tehnytkin - eli saanut kaappitilani avarammaksi ja ja uusia asioita tehdyksi. Kun lopetan, loppuu muutoskin. Voisin tällä tyylillä tyhjentää vaikka koko asuntoni ja todeta lopuksi, ettei mikään muu muuttunut kuin se, että tyhjensin asuntoni.
Kaikki filosofiat yms. positiivisine ajatteluineen, vetovoiman lakeineen ym. väitteineen ovat 100 %:sta humpuukia ja taikauskoa. Oma elämäni todistaa sen täydellisesti. Ja monen muun ihmisen.
Humpuukiajattelua
Anonyymi
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006