Missä Maria Veitola lymyää?

Miksi Maria Veitola ei hyökkää raivon lailla Roope Salmisen kimppuun?

Maria Veitola hyökkäsi tässä taannoin Tomi Metsäkedon kimppuun, kuin raivo härkä. Tomi ei ollut edes syytettynä mistään, vaan hän oli juoruakkojen perättömien puheiden uhri. Tomi joutui puhdistamaan maineensa käräjien ja osittain myös hovioikeuden kautta. Onneksi noi juoruakat saivat perättömistä puheistaaan sitä mitä tilasivatkin (=tuomion).

Miksi siis nyt Roope Salmisen tapauksessa "täti mee too" ei kommentoi mitään? Miksi hän ei ole tuominnut Roopea jo silloin, kun huhut alkoivat liikkumaan? Onko se tulkittava niin, että täti "mee-too" hyväksyy Roopen tekemiset?

Ei sen puoleen, että mäkään hyväksyisin Roopen tuomiota, vaikka ällö tyyppi onkin. Toivottavasti hovissa (jos valittavat käräjien tuomiosta) on sellaista sakkia päättämässä, että osaavat arvioida tilanteen siten, kuin se kuuluisi arvioida.

Mutta oikeesti missä luuraa Veitola?

60

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      PPPP= pussi päässään piileksii Punavuoressa. Eikö rouva Suorasuulla ole munaa tulla julkisuuteen pyytämään anteeksi JM:nkin mustaamista? Oikein syöttämällä syötti Maisalle tuon etukäteen sovitun " keskustelunaiheen".

      Eipä siis näjy ei kuulu frouvaa myöskään Roopen tiimoilta, eikö tuo olisi mitä otollisin asia
      meetootottaa!

      • Anonyymi

        Roope tulee Veitolan vieraaksi, hän saa kunnon valkopesun, rikoksen uhri mustamaalataan. Toki se tehdään hienovaraisesti vihjailujen ja puolitotuuksien avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roope tulee Veitolan vieraaksi, hän saa kunnon valkopesun, rikoksen uhri mustamaalataan. Toki se tehdään hienovaraisesti vihjailujen ja puolitotuuksien avulla.

        Erinomainen idea, Veitola on valkopesun ammattilainen, tai ainakin yrittää sellaista näytellä. Maisa Torppa oli valkopesun kohteena, kyllä Salminenkin saa saman käsittelyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erinomainen idea, Veitola on valkopesun ammattilainen, tai ainakin yrittää sellaista näytellä. Maisa Torppa oli valkopesun kohteena, kyllä Salminenkin saa saman käsittelyn.

        Onko kukaan vilkaissut niitä Maisa fanien kuvia? On muuten ns vanhempaa miestä ja tyyppejä hattu päässä. Taitaa olla kuolaavaa jengiä.. hyvä kun joku saa tyydytyksen idoryntäisistä vaatekuvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan vilkaissut niitä Maisa fanien kuvia? On muuten ns vanhempaa miestä ja tyyppejä hattu päässä. Taitaa olla kuolaavaa jengiä.. hyvä kun joku saa tyydytyksen idoryntäisistä vaatekuvista.

        Minä olen, oikeassa olet. Myös "naisfanittajien" tekstit tosi outoja, epäuskottavia ja samanlaisia. Onko lähipiiriä, vai louskuttaako tuo valehteleva narsisti itkijä-Maisa leukojaan itse itselleen! Siltä on ihan kaikki mahdollista, ei pääse kierteestään ulos.


    • Anonyymi

      Raili Suominen siis hyväksyy seksuaalisen hyväksikäytön, siitähän nyt ainakin oli kyse ellei jopa raiskauksesta.

      • Anonyymi

        Kai Ropsu kuuluu maikkarin säätäjien sisäpiiriin, silloin ei kosketa.
        Mutta jos ei olisi tähän kuuluva, niin Mariakin olisi ollut hampaat irvessä repimässä ihmistä paloiksi.

        Maria on julma ja kova kalliolainen.


      • Anonyymi

        Hei tyyppi, lue edes Railin kommentti ja ymmärrä! ⚙️🔩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai Ropsu kuuluu maikkarin säätäjien sisäpiiriin, silloin ei kosketa.
        Mutta jos ei olisi tähän kuuluva, niin Mariakin olisi ollut hampaat irvessä repimässä ihmistä paloiksi.

        Maria on julma ja kova kalliolainen.

        Miesvihaaja koko akka. Poikkeuksena lutunen Roope. Pohjois-Karjalan lahja Helsingin trendipiireille. Maisan ohjelmassa oli todella kolhon näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tyyppi, lue edes Railin kommentti ja ymmärrä! ⚙️🔩

        "Ei sen puoleen, että mäkään hyväksyisin Roopen tuomiota, vaikka ällö tyyppi onkin."

        Ymmärrä itse!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ei sen puoleen, että mäkään hyväksyisin Roopen tuomiota, vaikka ällö tyyppi onkin."

        Ymmärrä itse!

        Mä olen ihan vilpittömästi sitä mieltä, että toi Roopen saama tuomio on härseestä. Se ei todellakaan tarkoita sitä, että hyväksyisin oikean seksuaalisen hyväksikäytön.

        Toi koko case haisee kilometrien päähän. Kolme vuotta "uhri" mietti päänsä puhki, että mitähän tässä pitää tehdä. Jos oikeesti olisi tapahtunut edes jotain, mutta kun ei tapahtunut. Kaksi sammunuta makasi samassa punkassa ja se on siinä.

        Toi naisten mee-too-hömppä menee ihan oikesti liiallisuuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei sen puoleen, että mäkään hyväksyisin Roopen tuomiota, vaikka ällö tyyppi onkin."

        Ymmärrä itse!

        Kenelle ja mihin sä nyt oikein vastailet.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mä olen ihan vilpittömästi sitä mieltä, että toi Roopen saama tuomio on härseestä. Se ei todellakaan tarkoita sitä, että hyväksyisin oikean seksuaalisen hyväksikäytön.

        Toi koko case haisee kilometrien päähän. Kolme vuotta "uhri" mietti päänsä puhki, että mitähän tässä pitää tehdä. Jos oikeesti olisi tapahtunut edes jotain, mutta kun ei tapahtunut. Kaksi sammunuta makasi samassa punkassa ja se on siinä.

        Toi naisten mee-too-hömppä menee ihan oikesti liiallisuuksiin.

        Nyt on kyllä Raili pahasti väärässä ja suorastaan sovinisti.

        Näistäasioista ei ole helppo puhua ja varsinkaan tehdä rikosilmoitusta monistakin syistä.

        Hyvä että tämä tyttö uskalsi tehdä niin, tosin Roopen saama rangaistus teostaan liian lievä.

        Asiasta on selvät todisteet ja ainoa kenen tarina oikeuden mukaan oli epäuskottava, oli Roope Salmisen. Salminen saattoi jopa "tökkästä" takaapäin, vähän siltä tuo kuulostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle ja mihin sä nyt oikein vastailet.

        Katso ylhäältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä Raili pahasti väärässä ja suorastaan sovinisti.

        Näistäasioista ei ole helppo puhua ja varsinkaan tehdä rikosilmoitusta monistakin syistä.

        Hyvä että tämä tyttö uskalsi tehdä niin, tosin Roopen saama rangaistus teostaan liian lievä.

        Asiasta on selvät todisteet ja ainoa kenen tarina oikeuden mukaan oli epäuskottava, oli Roope Salmisen. Salminen saattoi jopa "tökkästä" takaapäin, vähän siltä tuo kuulostaa.

        Miten voi kestää kolme vuotta että huomaa joutuneensa rikoksen uhriksi? Ei siinä pitäisi mennä muutamaa päivää tai viikkoa pidempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi kestää kolme vuotta että huomaa joutuneensa rikoksen uhriksi? Ei siinä pitäisi mennä muutamaa päivää tai viikkoa pidempään.

        Samaa mieltä haisee ja kovasti. Kolme vuotta kesti ennen kuin teki ilmoituksen, jaa ihmettelen kyllä, mikä on koko totuus? Halusiko julkisuutta tai rahaa vai molempia? Kokiko tulleensä hyljätyksi ja nyt kostaa? Kyllä pistää miettimään, kestipä kauan ilmoituksen tekeminen neitoselta. Eikös viestitellyt vielä tapahtuneen jälkeenkin ?? Jos olisi ollut aihetta, olisi tehnyt ilmoituksen välittömästi tapahtuman jälkeen, olen sitä mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kyllä Raili pahasti väärässä ja suorastaan sovinisti.

        Näistäasioista ei ole helppo puhua ja varsinkaan tehdä rikosilmoitusta monistakin syistä.

        Hyvä että tämä tyttö uskalsi tehdä niin, tosin Roopen saama rangaistus teostaan liian lievä.

        Asiasta on selvät todisteet ja ainoa kenen tarina oikeuden mukaan oli epäuskottava, oli Roope Salmisen. Salminen saattoi jopa "tökkästä" takaapäin, vähän siltä tuo kuulostaa.

        Ja arvaa miksi on vaikeeta tehdä rikos ilmoitusta koska ihmiset ei tajua edelleen ettei kukaan halua että se että päästää toiseen kotiin ei ikinä tarkoita että saa tehdä pahaa..

        Uhri on muka syyllinen ku on erehtynyt luottamaan toiseen ihmiseen. Uhri on muka syyllinen ku sammuu omaan kotiin. Siis mitä ihmettä? Siis eikö omaan kotiin muka voi sammua??

        Eikö muka voi juhlia ravintolassa ystävän kanssa ja kieltää omassa kotona ettei halua panna?

        Siis mitä? Siis miten täällä uskaltaa liikkua tai olla miehen kaveri jos Ystävyys tarkoittaa panemista?

        Siis hetkinen.

        Oli ihminen missä kunnossa tahansa niin varsinkin jos on sammunut niin hänen viereen ei mennä maate nukkumaan.

        Oikea ystävä olisi laittanu patjan lattialle ja jääny katsomaan että toinen selviää humalasta.

        Onneksi tolla ihmisellä oli ystäviä jotka puuttui asiaan..

        Totta on se ettei liikaa saa juoda mutta jos näet toisen sammuneen niin järki käteen. Pidä hänestä huolen ja tarvittaessa soitat ampulanssin paikalle.

        Toi ei ollut ystävän teko mitä Salminen saattoi tehdä (juttu on vielä kesken)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä haisee ja kovasti. Kolme vuotta kesti ennen kuin teki ilmoituksen, jaa ihmettelen kyllä, mikä on koko totuus? Halusiko julkisuutta tai rahaa vai molempia? Kokiko tulleensä hyljätyksi ja nyt kostaa? Kyllä pistää miettimään, kestipä kauan ilmoituksen tekeminen neitoselta. Eikös viestitellyt vielä tapahtuneen jälkeenkin ?? Jos olisi ollut aihetta, olisi tehnyt ilmoituksen välittömästi tapahtuman jälkeen, olen sitä mieltä.

        Yritti hoitaa asian kahden kesken koska heillä on yhteisiä tuttuja tai jotain ku tunsivat muutenkin toisensa. Luuli varmaan että olis tunnustanut (ja se olis saattanut riittää) tärkeintä ei ole tuomio vaan että jos on syyllinen ni myöntää teon.

        Tuomio ei tärkein.


    • Anonyymi

      Maria Veitola on itseasiassa tyylipuhas ylikasvanut koulukiusaajapissis..
      Tässä casessa pysäyttävänä voimana toimii nimenomaan Stockmann-Svenska Teatern
      eli "ankdammenlammen" taustavoimat joiden mielestä jo tuo Maisan julkinen valkopyykkäys meni Veitolalta jo aivan liian pitkälle...

      Toisaalta Salmisen suku on niin vahva ja useiden henkilöiden voimin myös televisiossa ja teatterimaailmassa että mikäli Veitola uskaltautuisi masinoimaan vastaavanoloisen MEETOO-kampanjan niin kortisto kutsuisi mustalle listalle itsensä buukannutta Mariaa...

      Totuus tuosta känniläisyöstä jää selvimättä ,koska koko case nostettiin julkiseksi aivan liian myöhään ja muistikuvat tapahtumista ovat ihan kaikilla osapuolilla ajan hampaan hapertamat.

      • Anonyymi

        Mikäli uhri reagoi vasta vuosien kuluttua? Haisee tämä juttu.


    • Anonyymi

      Roope on kollega, frendi, hyvä tyyppi, siksi Veitola vaikenee.

      • Anonyymi

        Roope on hyvä tyyppi!! Tämä aikuinen nainen, joka ei varmasti ole ihan kokematon noissa hommissa, haluaa vain tehdä itsestään viattoman uhrin.
        Veitolan Torppa vierailu oli kauheaa teatteria alusta loppuun. Toivottavasti totuus tuosta "lapsirakkaasta" kiertoplkinnosta tulee mahdollisimman nopeasti kaikkien tietoon.
        Haleja Roopelle ja Latvalalle!


      • Anonyymi

        Elikkäs, niin eräs henkilö tuolla toisella ketjulla kommentoikin, tällä alalla Hesassa piiri pieni pyörii. Vinhaan ja yhteen suuntaan.


    • Anonyymi

      Mjoo, muistattekos ihmiset, kuinka Veitola myöskin suorastaan flirttaillen nuoleksi Jere Karalahtea yökyläillessään? Ja sanoikin ihan suoraan, kuinka niin kovasti tykkää Jerestä..

      Se on tätä samaa, Roope kuuluu vankasti piireihin. Ja omia ei saa kiusata. Ja siten on tietty Roopen vaikutusvaltainen suku..

      Maikkarilla on suorastaan vuosikymmenten kytkökset hyviin moniin piirileikkiporukan tyyppeihin, myös muilta aloilta kuin teatteri/elokuva-alalta. Maikkarin kytkökset piirileikkiporukkaan ulottuu Helsingissä telkku/teatteriväen lisäksi tapahtumantuottajiin, kulttuurituottajiin ja ravintolaväkeen saakka.
      Jos avaisin näitä teille tarkemmin, jutusta tulisi aika pitkä. En jaksa. Mutta sanon sen verran, että nämä kaikki jumalattoman kyllästyttävät vakiokasvot esim. telkussa ovat jokainen tavalla tai toisella kytkennöissä tähän piirileikkipiiriin, jonka juuret juontavat jo 1970-80-lukujen taitteeseen. Lepakkoluola, RadiCity ynnä muut olivat alkusoittoa tälle sisäänpäinlämpiävälle piirileikkijengille.. Näiden tyyppien vanhemmista löytyy hyvinkin vaikuttavissa asemissa olleita ihmisiä. He ovat aikanaan varmistaneet omalle jälkikasvulleen etulyöntiaseman joskus aika yllättävissäkin jutuissa ja diileissä.

      Suomessa ei ole korruptiota ja televisioviihteen taso uskomaatoman kova..eiku miten se meni...

    • Anonyymi

      Roope alkaa johtaa stokkaa yhdessä Veitolan kanssa.

    • Anonyymi

      Miksi Raili on tuollainen naisvihaaja? Jos ei hauku Belorfia niin haukkuu seksuaalisen saalistajan uhria. Hyväksyy siis sen, että sammuneelta naiselta saa riisua alushousut ja mennä itse alasti kyhnyttämään viereen. Jotenkin sairasta minun mielestä syyllistää uhria tässä tapauksessa, missä on myös todistajia ollut paikalla. Ei siis ole ainoastaan sana sanaa vastaan tässä tapauksessa. Rahan takia ei kukaan lähde tuollaiseen prosessiin. 1000€ korvauksia ei paljon lämmitä. Mistään julkisuuteen pyrkimisestäkään ei ole kyse.

      • Anonyymi

        No just näin. En ymmärrä miksi tää keissi on monelle niin vaikea käsittää.


      • Väitteesi ei pidä paikkaansa. Olen puolustanut täällä mm. Jasmina Mantylää, Martinaa, Janita Lukkarista, Tukiaisen Johannaa ja eräissä tapauksissa myös Sofiaa.

        Mulla on mielipiteeni ja kaikkia ne ei miellytä, eikä tarvitsekaan miellyttää. Mua suuresti ihmetyttää mm. sellainen juttu tuossa Roopen tapauksessa, että miksi tuo nainen ei mennyt poliisin pakeille heti, vaan odotti 3 vuotta. En voi olla empimättä sellaista asiaa, että oliko tuo tuolta naiselta jonkin sortin kosto Roopelle? Ehkäpä hän on tullut myöhemmin torjutuksi ja nyt sitten menee tekemään tuollaista. Tai sitten hän on hokannut, että Roopepa on nykyään niin suosittu (mun mielestä ei ole, en tykkää siitä), että nythän mä kostan.

        Ja toinen juttu, mikä kalskahtaa härskiltä on se, että usein laitetaan viinan syyksi omat mokailut. Jos mies sanoo, että olin kännissä ja sekoilin, niin se tuomitaan heti. Jos nainen sanoo vastaavaa, niin se hyväksytään mukisematta. Jos viina tekee tällaisia tepposia, niin kannattaisiko silloin olla ryyppäämättä ja etenkin olla pyytämättä kännistä äijää kämpilleen?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Väitteesi ei pidä paikkaansa. Olen puolustanut täällä mm. Jasmina Mantylää, Martinaa, Janita Lukkarista, Tukiaisen Johannaa ja eräissä tapauksissa myös Sofiaa.

        Mulla on mielipiteeni ja kaikkia ne ei miellytä, eikä tarvitsekaan miellyttää. Mua suuresti ihmetyttää mm. sellainen juttu tuossa Roopen tapauksessa, että miksi tuo nainen ei mennyt poliisin pakeille heti, vaan odotti 3 vuotta. En voi olla empimättä sellaista asiaa, että oliko tuo tuolta naiselta jonkin sortin kosto Roopelle? Ehkäpä hän on tullut myöhemmin torjutuksi ja nyt sitten menee tekemään tuollaista. Tai sitten hän on hokannut, että Roopepa on nykyään niin suosittu (mun mielestä ei ole, en tykkää siitä), että nythän mä kostan.

        Ja toinen juttu, mikä kalskahtaa härskiltä on se, että usein laitetaan viinan syyksi omat mokailut. Jos mies sanoo, että olin kännissä ja sekoilin, niin se tuomitaan heti. Jos nainen sanoo vastaavaa, niin se hyväksytään mukisematta. Jos viina tekee tällaisia tepposia, niin kannattaisiko silloin olla ryyppäämättä ja etenkin olla pyytämättä kännistä äijää kämpilleen?

        Olen jossain määrin samoilla ajatuksilla Railin kanssa. Totuus ei aina ole mustavalkoista. Epäilyttäviä ovat olleet monet jutut, joissa nostetaan syytteitä. Niinkuin tässäkin, jopa usean vuoden jälkeen. En väitä, etteikö tässä aiheestakin. Vaikea tietää. Erityisesti ihmetestä on aiheuttanut mm. tapaus Tomi Metsäketo, Aki Louhimies ja Aku Hirviniemi. Naiset, jotka näissä ovat olleet ospuolia, ovat vapaaehtoisesti olleet liikkeellä, ilman pakottamista mihinkään tekoihin. Ja yht äkkiä, jopa vuosien jälkeen ahdistaa ja aletaan syyttämään. En millään usko, että esim. nais näyttelijät ovat niin jumalattoman avuttomia, etteivät ole saaneet suutaan auki aiemmin, jos joku asia on ollut epämukavaa. Sama monessa muussa jutussa. Raiskaukset ja pakottamiset ovat aivan eri asia ja niistä tuomiot ovat nykyisellään liian pieniä.


      • Anonyymi

        Luulikohan saavansa enemmän rahaa?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Väitteesi ei pidä paikkaansa. Olen puolustanut täällä mm. Jasmina Mantylää, Martinaa, Janita Lukkarista, Tukiaisen Johannaa ja eräissä tapauksissa myös Sofiaa.

        Mulla on mielipiteeni ja kaikkia ne ei miellytä, eikä tarvitsekaan miellyttää. Mua suuresti ihmetyttää mm. sellainen juttu tuossa Roopen tapauksessa, että miksi tuo nainen ei mennyt poliisin pakeille heti, vaan odotti 3 vuotta. En voi olla empimättä sellaista asiaa, että oliko tuo tuolta naiselta jonkin sortin kosto Roopelle? Ehkäpä hän on tullut myöhemmin torjutuksi ja nyt sitten menee tekemään tuollaista. Tai sitten hän on hokannut, että Roopepa on nykyään niin suosittu (mun mielestä ei ole, en tykkää siitä), että nythän mä kostan.

        Ja toinen juttu, mikä kalskahtaa härskiltä on se, että usein laitetaan viinan syyksi omat mokailut. Jos mies sanoo, että olin kännissä ja sekoilin, niin se tuomitaan heti. Jos nainen sanoo vastaavaa, niin se hyväksytään mukisematta. Jos viina tekee tällaisia tepposia, niin kannattaisiko silloin olla ryyppäämättä ja etenkin olla pyytämättä kännistä äijää kämpilleen?

        Samaa mieltä. Miten todistetaan. etteivätkö nämä känniläiset, Bimbo Joku ja Roope menneet yksissä tuumin ilkosillaan petiin. Ämmä sammui kesken kaiken, heräsi aamulla lusikassa tai mikä lie puurokauha, läpeensä tyytyväisenä, kun luuli saaneensa. Kolme vuotta mennä kihnutti siellä sun täällä ja kas vaan💡!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Miten todistetaan. etteivätkö nämä känniläiset, Bimbo Joku ja Roope menneet yksissä tuumin ilkosillaan petiin. Ämmä sammui kesken kaiken, heräsi aamulla lusikassa tai mikä lie puurokauha, läpeensä tyytyväisenä, kun luuli saaneensa. Kolme vuotta mennä kihnutti siellä sun täällä ja kas vaan💡!

        Tässä jutussa oli todistaja. Näki Roopen ensin housut jalassa naisen sängyssä. Hetken päästä housuja ei ollut ja kämppis meni keskeyttämään tilanteen. Uhri oli sammunut. Emmä ymmärrä miksi tätä on niin vaikea käsittää. Roope teki väärin, onneksi ei ehtinyt tapahtua pahempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä jutussa oli todistaja. Näki Roopen ensin housut jalassa naisen sängyssä. Hetken päästä housuja ei ollut ja kämppis meni keskeyttämään tilanteen. Uhri oli sammunut. Emmä ymmärrä miksi tätä on niin vaikea käsittää. Roope teki väärin, onneksi ei ehtinyt tapahtua pahempaa.

        Mistä tiedät ettei Roope nusassu takaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen jossain määrin samoilla ajatuksilla Railin kanssa. Totuus ei aina ole mustavalkoista. Epäilyttäviä ovat olleet monet jutut, joissa nostetaan syytteitä. Niinkuin tässäkin, jopa usean vuoden jälkeen. En väitä, etteikö tässä aiheestakin. Vaikea tietää. Erityisesti ihmetestä on aiheuttanut mm. tapaus Tomi Metsäketo, Aki Louhimies ja Aku Hirviniemi. Naiset, jotka näissä ovat olleet ospuolia, ovat vapaaehtoisesti olleet liikkeellä, ilman pakottamista mihinkään tekoihin. Ja yht äkkiä, jopa vuosien jälkeen ahdistaa ja aletaan syyttämään. En millään usko, että esim. nais näyttelijät ovat niin jumalattoman avuttomia, etteivät ole saaneet suutaan auki aiemmin, jos joku asia on ollut epämukavaa. Sama monessa muussa jutussa. Raiskaukset ja pakottamiset ovat aivan eri asia ja niistä tuomiot ovat nykyisellään liian pieniä.

        Juurikin noin. Maria Veitola vainosi Tomi Metsäketoa toistuvasti ja vaati häntä saapumaan ohjelmaansa pilkattavaksi. Veitola soitteli ja soitteli Tomille ja Tomi aina kieltäytyi. MTV-3 sai Veitolan vainoamisen takia JSN:ltä huomautuksen.

        Ja jukolauta Tomi ei ollut edes syytettynä mistään. Tomin piti itse puhdistaa oikeusprosesseissa maineensa. Tomi menetti huikeita summia noiden juoruakkojen shitti-puheiden takia.

        Tässä lisää Veitolan vainoamisesta. Samoin kirvespaskalehti sai saman asian tiimoilta vastaavan huomautuksen.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-lle-langettava-jsn-lta-kanavajuonnoissa-mainostettiin-vierasta-joka-ei-ollut-luvannut-tulla-kyseiseen-ohjelmaan/7081942#gs.ga16fw


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä jutussa oli todistaja. Näki Roopen ensin housut jalassa naisen sängyssä. Hetken päästä housuja ei ollut ja kämppis meni keskeyttämään tilanteen. Uhri oli sammunut. Emmä ymmärrä miksi tätä on niin vaikea käsittää. Roope teki väärin, onneksi ei ehtinyt tapahtua pahempaa.

        Nii-in, onko vaikea käsittää: aloittivatko touhua yhdessä tuumin, Roope jo ilkosillaan, mutta mimmi sammui? Mitä mimmillä oli päällään, en ole tutustunut asiaan.
        " Onneksi mitään pahempaa...." mitä pahaa siinäkään, jos kaksi aikuista kännipäätä aikoo olla pimppisillä. Paitsi pettymys, kun itse pimppi sammuu. Vielä kerran, miksi kolme vuotta pohdiskelua, päätti ahdistua, ei-mistään, mitäänhän ei "onneksiehtinytapahtua".


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Väitteesi ei pidä paikkaansa. Olen puolustanut täällä mm. Jasmina Mantylää, Martinaa, Janita Lukkarista, Tukiaisen Johannaa ja eräissä tapauksissa myös Sofiaa.

        Mulla on mielipiteeni ja kaikkia ne ei miellytä, eikä tarvitsekaan miellyttää. Mua suuresti ihmetyttää mm. sellainen juttu tuossa Roopen tapauksessa, että miksi tuo nainen ei mennyt poliisin pakeille heti, vaan odotti 3 vuotta. En voi olla empimättä sellaista asiaa, että oliko tuo tuolta naiselta jonkin sortin kosto Roopelle? Ehkäpä hän on tullut myöhemmin torjutuksi ja nyt sitten menee tekemään tuollaista. Tai sitten hän on hokannut, että Roopepa on nykyään niin suosittu (mun mielestä ei ole, en tykkää siitä), että nythän mä kostan.

        Ja toinen juttu, mikä kalskahtaa härskiltä on se, että usein laitetaan viinan syyksi omat mokailut. Jos mies sanoo, että olin kännissä ja sekoilin, niin se tuomitaan heti. Jos nainen sanoo vastaavaa, niin se hyväksytään mukisematta. Jos viina tekee tällaisia tepposia, niin kannattaisiko silloin olla ryyppäämättä ja etenkin olla pyytämättä kännistä äijää kämpilleen?

        En tunne Salmista tai tuota uhria. Mutta väite ettei seksuaalinen ahdistelu voi aiheuttaa vasta jälkikäteen pahaa oloa on hyvin väärä.

        Aluksi sitä haluaa uskoa ja uskottelee itselleen että mitään ei koskaan tapahtunut ja kukaan ei ole tehny pahaa. Sitä haluaa viimeiseen asti uskoa että ihminen joka kerran oli ollut ystävä ei ole tehnyt pahaa....

        Mutta. Alintajunta muistuttaa asiasta ja mitä enemmän yrittää itselleen vakuttaa ettei mitään ole tapahtunut ni se ei onnistu.

        Pahinta on jos joutuu näkemään ihmisen yhä uudestaan ja uudestaan ja erittäin paha olo tulee ja sellainen likainen ja saastunut olo.

        Niin. Niin on pakko alkaa selvittää miksi paha olo tulee. Ja hyväksyä että ystävä tekikin pahaa...

        Järkyttävää lukea kuinka ihmiset vähättelee lääppimistä ja sitä että ystävä on alasti ja itsellään ei ole pikkuhousut vaikka itse ei ole ottanut. (en puhu Salmisen tapauksesta)

        Koti on sellainen paikka että siellä pitää saada turvassa sammua ja olla rauhassa.

        Koti on turvapaikka ja sitä ei ole kellään oikeutta sitä turvallisuutta rikkoa ei kellään.

        Järkyttävää lukea kuinka monet puolustaa ja syyttää uhria.

        Me uhrit jotka olemme kokeneet seksuaalista väkivaltaa emme saa tukea mistään koska meitä syytetään. Mistä sitä voi tietää etukäteen että joku ihminen tekee omassa kotona pahaa. Mekin olemme ihmisiä. Mekin olemme sama lailla uhria kuin he jotka kokee ton puistossa.

        Itseasiassa se että seksuaalinen väkivalta tapahtuu omassa kotona on kaikista pahinta koska miten uskaltaa enää öisin nukkua ku pelkää edelleen näkevänsä unta tapahtuneesta (en puhu ny Salmisesta ja en tunne tuota uhria)

        Joillakin ihmisillä kestää aikansa ennen kun pystyy puhumaan asiasta.

        Se itkettää ja ahdistaa ja joidenkin mielestä se että kotona tehdään pahaa on uhrin syytä koskee aivan valtavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne Salmista tai tuota uhria. Mutta väite ettei seksuaalinen ahdistelu voi aiheuttaa vasta jälkikäteen pahaa oloa on hyvin väärä.

        Aluksi sitä haluaa uskoa ja uskottelee itselleen että mitään ei koskaan tapahtunut ja kukaan ei ole tehny pahaa. Sitä haluaa viimeiseen asti uskoa että ihminen joka kerran oli ollut ystävä ei ole tehnyt pahaa....

        Mutta. Alintajunta muistuttaa asiasta ja mitä enemmän yrittää itselleen vakuttaa ettei mitään ole tapahtunut ni se ei onnistu.

        Pahinta on jos joutuu näkemään ihmisen yhä uudestaan ja uudestaan ja erittäin paha olo tulee ja sellainen likainen ja saastunut olo.

        Niin. Niin on pakko alkaa selvittää miksi paha olo tulee. Ja hyväksyä että ystävä tekikin pahaa...

        Järkyttävää lukea kuinka ihmiset vähättelee lääppimistä ja sitä että ystävä on alasti ja itsellään ei ole pikkuhousut vaikka itse ei ole ottanut. (en puhu Salmisen tapauksesta)

        Koti on sellainen paikka että siellä pitää saada turvassa sammua ja olla rauhassa.

        Koti on turvapaikka ja sitä ei ole kellään oikeutta sitä turvallisuutta rikkoa ei kellään.

        Järkyttävää lukea kuinka monet puolustaa ja syyttää uhria.

        Me uhrit jotka olemme kokeneet seksuaalista väkivaltaa emme saa tukea mistään koska meitä syytetään. Mistä sitä voi tietää etukäteen että joku ihminen tekee omassa kotona pahaa. Mekin olemme ihmisiä. Mekin olemme sama lailla uhria kuin he jotka kokee ton puistossa.

        Itseasiassa se että seksuaalinen väkivalta tapahtuu omassa kotona on kaikista pahinta koska miten uskaltaa enää öisin nukkua ku pelkää edelleen näkevänsä unta tapahtuneesta (en puhu ny Salmisesta ja en tunne tuota uhria)

        Joillakin ihmisillä kestää aikansa ennen kun pystyy puhumaan asiasta.

        Se itkettää ja ahdistaa ja joidenkin mielestä se että kotona tehdään pahaa on uhrin syytä koskee aivan valtavasti.

        Tarkennus en tunne Salmista tai tuota uhria. Ne kohdat missä kerroin seksuaalinen väkivalta liity heihin mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennus en tunne Salmista tai tuota uhria. Ne kohdat missä kerroin seksuaalinen väkivalta liity heihin mitenkään.

        Heh. Miksi sitten kommentoit täällä noin, jos kyse ei ole heistä? Menikö pupu pöksyyn?
        KIVA kun tähdensit, että kotona pitää saada sammua rauhassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne Salmista tai tuota uhria. Mutta väite ettei seksuaalinen ahdistelu voi aiheuttaa vasta jälkikäteen pahaa oloa on hyvin väärä.

        Aluksi sitä haluaa uskoa ja uskottelee itselleen että mitään ei koskaan tapahtunut ja kukaan ei ole tehny pahaa. Sitä haluaa viimeiseen asti uskoa että ihminen joka kerran oli ollut ystävä ei ole tehnyt pahaa....

        Mutta. Alintajunta muistuttaa asiasta ja mitä enemmän yrittää itselleen vakuttaa ettei mitään ole tapahtunut ni se ei onnistu.

        Pahinta on jos joutuu näkemään ihmisen yhä uudestaan ja uudestaan ja erittäin paha olo tulee ja sellainen likainen ja saastunut olo.

        Niin. Niin on pakko alkaa selvittää miksi paha olo tulee. Ja hyväksyä että ystävä tekikin pahaa...

        Järkyttävää lukea kuinka ihmiset vähättelee lääppimistä ja sitä että ystävä on alasti ja itsellään ei ole pikkuhousut vaikka itse ei ole ottanut. (en puhu Salmisen tapauksesta)

        Koti on sellainen paikka että siellä pitää saada turvassa sammua ja olla rauhassa.

        Koti on turvapaikka ja sitä ei ole kellään oikeutta sitä turvallisuutta rikkoa ei kellään.

        Järkyttävää lukea kuinka monet puolustaa ja syyttää uhria.

        Me uhrit jotka olemme kokeneet seksuaalista väkivaltaa emme saa tukea mistään koska meitä syytetään. Mistä sitä voi tietää etukäteen että joku ihminen tekee omassa kotona pahaa. Mekin olemme ihmisiä. Mekin olemme sama lailla uhria kuin he jotka kokee ton puistossa.

        Itseasiassa se että seksuaalinen väkivalta tapahtuu omassa kotona on kaikista pahinta koska miten uskaltaa enää öisin nukkua ku pelkää edelleen näkevänsä unta tapahtuneesta (en puhu ny Salmisesta ja en tunne tuota uhria)

        Joillakin ihmisillä kestää aikansa ennen kun pystyy puhumaan asiasta.

        Se itkettää ja ahdistaa ja joidenkin mielestä se että kotona tehdään pahaa on uhrin syytä koskee aivan valtavasti.

        Uhrin syytä silloin, kun raahaa kotiinsa ja sänkyynsä ketä sattuu.
        Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa. Nekkuako tummosessa kapakka/kännitilanteessa tullaan nuolemaan?


      • Näkikö todistaja, että Roope otti naiselta pikkarit pois? Ei nähnyt ainakaan Ilttiksen jutun mukaan. Oikeus totesi, että tämä asianomistaja oli niin päissään, ettei hän itse olisi kyennyt ottamaan pikkareitaan pois. Kuitenkin tämä asianomistaja muistaa kummasti puhuneensa Salmisen kanssa siellä sängyssä. Aika outo juttu vai mitä? Tämä nainen oli pussaillut Roopen kanssa ja siten antanut ymmärtää, että naisen kotiin saavuttaessa tiedossa olisi vähän syvempääkin kanssakäymistä.

        Ja mitä siihen tulee, niin kyllä olen oikeesti raiskatun naisen puolella. Voisin mennä lyömään turpaan raiskaria ja en tuntisi yhtään oman tunnon tuskia. Lataisin, niin että tuntuu muuallakin, kuin pääkopassa. Mutta tuo Roopen ja sen kännisen naisen juttu ei ole raiskaus, eikä lähelläkään sellaista. Kaksi kännistä nukkuu pers´kannikat paljaana samassa punkassa, niin siinä ei ole mitään kummosta. Tuota tapahtuu kokoajan ja jos jokaisesta vaadittaisi oikeuskäsittelyä, niin puolet Suomen kansasta saisi tuomion.

        Tollaset kännisten naisten toilailut vievät uskottavuuden niiden naisten tuskasta, jotka ihan oikeesti ovat joutuneet raiskatuksi.

        Mua kiukustuttaa, että tuollaisia juttuja edes otetaan oikeuskäsittelyyn. Luulis oikeuslaitoksella olevan tärkeimpiäkin juttuja puitavan, kuin joidenkin känniääliöiden pers´poskikoisimisissa.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Juurikin noin. Maria Veitola vainosi Tomi Metsäketoa toistuvasti ja vaati häntä saapumaan ohjelmaansa pilkattavaksi. Veitola soitteli ja soitteli Tomille ja Tomi aina kieltäytyi. MTV-3 sai Veitolan vainoamisen takia JSN:ltä huomautuksen.

        Ja jukolauta Tomi ei ollut edes syytettynä mistään. Tomin piti itse puhdistaa oikeusprosesseissa maineensa. Tomi menetti huikeita summia noiden juoruakkojen shitti-puheiden takia.

        Tässä lisää Veitolan vainoamisesta. Samoin kirvespaskalehti sai saman asian tiimoilta vastaavan huomautuksen.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-lle-langettava-jsn-lta-kanavajuonnoissa-mainostettiin-vierasta-joka-ei-ollut-luvannut-tulla-kyseiseen-ohjelmaan/7081942#gs.ga16fw

        Veitola väittää olevansa feministi, miksi on nyt hiljaa kun Salminen on saanut tuomion seksuaalirikoksesta?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Näkikö todistaja, että Roope otti naiselta pikkarit pois? Ei nähnyt ainakaan Ilttiksen jutun mukaan. Oikeus totesi, että tämä asianomistaja oli niin päissään, ettei hän itse olisi kyennyt ottamaan pikkareitaan pois. Kuitenkin tämä asianomistaja muistaa kummasti puhuneensa Salmisen kanssa siellä sängyssä. Aika outo juttu vai mitä? Tämä nainen oli pussaillut Roopen kanssa ja siten antanut ymmärtää, että naisen kotiin saavuttaessa tiedossa olisi vähän syvempääkin kanssakäymistä.

        Ja mitä siihen tulee, niin kyllä olen oikeesti raiskatun naisen puolella. Voisin mennä lyömään turpaan raiskaria ja en tuntisi yhtään oman tunnon tuskia. Lataisin, niin että tuntuu muuallakin, kuin pääkopassa. Mutta tuo Roopen ja sen kännisen naisen juttu ei ole raiskaus, eikä lähelläkään sellaista. Kaksi kännistä nukkuu pers´kannikat paljaana samassa punkassa, niin siinä ei ole mitään kummosta. Tuota tapahtuu kokoajan ja jos jokaisesta vaadittaisi oikeuskäsittelyä, niin puolet Suomen kansasta saisi tuomion.

        Tollaset kännisten naisten toilailut vievät uskottavuuden niiden naisten tuskasta, jotka ihan oikeesti ovat joutuneet raiskatuksi.

        Mua kiukustuttaa, että tuollaisia juttuja edes otetaan oikeuskäsittelyyn. Luulis oikeuslaitoksella olevan tärkeimpiäkin juttuja puitavan, kuin joidenkin känniääliöiden pers´poskikoisimisissa.

        Sammunut ei ota itseltaan housuja pois koska hän on sammunut, mitä tästä et ymmärrä? Salminen otti omat housunsa pois, oli siis munasillaan ja sen jälkeen otti sammuneen naisen housut pois. Siinä vaiheessa todistaja puuttui peliin. Hyvä että puuttui, ties mitä olisi tapahtunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veitola väittää olevansa feministi, miksi on nyt hiljaa kun Salminen on saanut tuomion seksuaalirikoksesta?

        Niinpä! Luulisi Veitolan nyt puolustavan naista henkeen ja vereen ja tuomitsevan Roopen alimpaan hedviikkiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sammunut ei ota itseltaan housuja pois koska hän on sammunut, mitä tästä et ymmärrä? Salminen otti omat housunsa pois, oli siis munasillaan ja sen jälkeen otti sammuneen naisen housut pois. Siinä vaiheessa todistaja puuttui peliin. Hyvä että puuttui, ties mitä olisi tapahtunut.

        Edelleenkin sama kysymys: Kuinka vahvasti sammunut tämä nainen oli? Kuka oikeesti voi todistaa tuon sammumisen syvyyden? Kuka oikeesti voi sanoa, että sammunu ei pysty itse riisuutumaan? Miksi syvästi sammunu nainen muistaa kuitenkin puhuneensa Salmiselle? Näkikö todistaja, että Roope otti naiselta housut pois?


      • Vastasitko kysymyksiini? Jos et vastannut, niin miksi? Olivatko ne liian vaikeita? Vai olivatko ne sellaisia, että sinun on vaikea vastata? Ehkä siksi, että sinulla on vahva kanta asiaan, mutta nuo kysymykset saattavat murentaa kantasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sammunut ei ota itseltaan housuja pois koska hän on sammunut, mitä tästä et ymmärrä? Salminen otti omat housunsa pois, oli siis munasillaan ja sen jälkeen otti sammuneen naisen housut pois. Siinä vaiheessa todistaja puuttui peliin. Hyvä että puuttui, ties mitä olisi tapahtunut.

        Salminen oli munasillaan, kyllä. Onko todistaja varma, etteikö sammunut nainen ollut välillä valot päällä, kourinut Salmisen sepalusta ja riisunut. Semmoistakin nämä puutteessa olevat neitsykäiset saattavat tehdä. Kunnes taas sammuvat


    • Anonyymi

      Kaverit on erikseen tälläsii nämä feministi tytöt on vähän niinku se pyryharakka Lenita Airisto, eihän Nykård oo voinu raiskata kun tunnen sen hah äijä pahimpia pervoja, täysin sika, kymmenistä raiskauksista syytettynä, sen jälkeen pyryharakka hiljeni, samoin tämä VEITOLA, HÄPEÄ

      • Anonyymi

        Veitola saisi kyllä oikaista tuota Torpan satutuntia. Roopen asiassa olen Railin kanssa ihan samaa mieltä. Torppa kertoi omia juttujaan Latvalasta. Olisi kiva kuulla, miten se oikeasti meni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veitola saisi kyllä oikaista tuota Torpan satutuntia. Roopen asiassa olen Railin kanssa ihan samaa mieltä. Torppa kertoi omia juttujaan Latvalasta. Olisi kiva kuulla, miten se oikeasti meni!

        On kyllä hämmästyttävää, miten joku voi tehdä syväanalyysin ihmisen luonteesta yhden yökyläilyn perusteella. Empaattinen, kiltti, epäitsekäs, sinisilmäinen ym. ym. On ihmisiä, jotka tuntevat hänet paljon pidemmältä ajalta, eivätkä välttämättä ole samaa mieltä. Ohjelmassa Veitolan mielestä "lööpit" ovat mustamaalanneet Maisan ja kuva on väärä. On kuitenkin tosi-asia, että on epärehellisyyttä muuta, ihan oikeuden päätökselläkin. Eivät kaikki jutut ole keksittyjä. Mutta, nyt se Veitolan "totuus" on julistettu kaikelle kansalle. ilmeisesti viis veisataan muusta, saatiinhan hieno tarina.


    • Anonyymi

      Mikäs teillä on Maria Vetelää vastaan? Hän tekee aivan loistavia ohjelmia. Yökylässä on television paras ohjelma. Maria tekee ohjelmansa niistä henkilöistä, joista itse haluaa tehdä. Ja hyvä niin!

      • Anonyymi

        Siis Maria Veitolaa vastaan. Anteeksi kirjoitusvirhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Maria Veitolaa vastaan. Anteeksi kirjoitusvirhe.

        Olen myös tykännyt näistä yökyläjutuista, mutta nyt meni maku ja uskottavuus! On niin väärin, että tuo Torppa sai leikkiä lempeää äitiä ja uskollista vaimoa koko tunnin. Vielä mollasi tekoitkun kera Latvalaa, jonka rahat olivat niiiiiiiiin rakkaita, vaikka itse meni "perhetutun" sänkyyn ja rikkoi näin perheen! Tuohon ohjelmaan pitäisi saada korjaus, ja totuus Maisasta julkisuuteen. Kyllä hänen historiansa muistetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Maria Veitolaa vastaan. Anteeksi kirjoitusvirhe.

        Vetelepä hyvinnii. Muuten kärkäs korppi kalasäkillä, vetelä mulkero tulemaan esiin tässä JM:n mustamaalauksessa.

        Heti ohjelman alussa kohottelin hämnentyneenä kulmakarvojani. Vetelä lävestyi Valkoista taloa. Todisteli, ettei tunne Maisaa, ei ole nähnyt ei kuullut koskaan. Miksi moinen esipesuohjelma? En koskaan ostanut saati lukenut esim. Seiskaa. Silti tiedän henkilön nimeltään Maisa. Hesalainen toimittajaihminen ei, ei tunne edes etäisesti, silkkaa pökälettä.





        l


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys kyllä. Miksei kaikkien feministien äiti Maria kommentoi Roopen tapausta?
      Muistanko oikein että oli hyvin aktiivisessa roolissa Tomi Metsäkedon tapauksessa? Etsi ”ahdistelun” kohteeksi joutuneita somesta tai jotain? Tomihan todettiin syyttömäksi. Roope on saanut tuomion eli ollaan ihan eri tasolla.

      • Anonyymi

        Tomi nosti kunnianloukkausjutun ja voitti sen. Häntä somessa loukannut naisnelikko joutui maksamaan korvauksia. Mitäs siitä tuumit Maria Veitola? Oliko kiva juttu? Häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tomi nosti kunnianloukkausjutun ja voitti sen. Häntä somessa loukannut naisnelikko joutui maksamaan korvauksia. Mitäs siitä tuumit Maria Veitola? Oliko kiva juttu? Häh?

        Veitikka ei siis oppinut yhtään mitään Tomin tapauksesta. Toivottavasti pankkitilin saldo on kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veitikka ei siis oppinut yhtään mitään Tomin tapauksesta. Toivottavasti pankkitilin saldo on kunnossa.

        Toivottavasti oikaisee uskomansa Torpan valheet!!


    • Eikös tämä Veitola kiusannut ohjelmassaan myös Sara Sieppiä? Oliko siinä jotain sellaista "hienovaraista piilokettuilua/vihjailua", että millä Sara kustantaa elämänsä? Mitähän tuo eukko nyt ajattelee, kun Sara on tehnyt melkoisen hyvän tilin yrityksellään?

      • Anonyymi

        Siepistä tulikin mielleyhtymä että miksi tämä Roopen case nousi julkisuuteen juuri silloin kun
        Roopen ja Helmi-Riitan lapsi oli tulos ja rahantarve suuri...

        Todella outo yhteensattuma,kun vuosikausia olisi ollut aikaa lyödä faktat tiskiin tahi sovitella...
        Aivan kuin tämä olisi taustalta ohjailtu näytelmä Turkkalaisittain painostaen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siepistä tulikin mielleyhtymä että miksi tämä Roopen case nousi julkisuuteen juuri silloin kun
        Roopen ja Helmi-Riitan lapsi oli tulos ja rahantarve suuri...

        Todella outo yhteensattuma,kun vuosikausia olisi ollut aikaa lyödä faktat tiskiin tahi sovitella...
        Aivan kuin tämä olisi taustalta ohjailtu näytelmä Turkkalaisittain painostaen...

        Olen miettinyt ihan samaa! Kolme vuotta meni, ennenkuin uskaltivat iskeä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe