Puhelin ilman puhetta (?)

Anonyymi

Inhoan puhelimen käyttöä ja nimenomaan sitä, että minun odotetaan puhuvan siihen ja kuuntelevan toisten pölötystä.

Hyväksyisi kyllä puhelimen, jolla voi lähettää tekstiviestejä mutta ei puhetta.. Jotta nimessäkään ei olisi puheen käsitettä, sitä voitaisiin kutsua telehvooniksi.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valintasi on omasi. Älä soita äläkä vastaa.

    • Anonyymi

      Eipä taida olla puhelimia,joissa olisi pelkästään tekstiviestien lähettäminen ja vastaanottaminen.
      Siinä tapauksessa voisi hyvin kuvitella käyttöön taskukokoista tietokonetta, joka olisi tablettia pienempi. Se olisi siis älypuheliimen kokoa, mutta sitä yksinkertaisempi, koska puhelimen vaihtoehtoa ei olisi.

    • Anonyymi

      Jos ihmisellä ei muuta itkun aihetta ole maailmassa niin olis jättänyt tämänkin väliin-

    • Anonyymi

      Kaikilla puhelimilla voi käsittääkseni lähettää tekstiviestejä tai muita pikaviestejä esim. Whatsapp. Ei ole niihin äänipuheluihin pakko vastata, laittaa vaikka puhelinvastaajaan vakioterveyhdyksen " hei en vastaa puheluihin lähetä asiasi tekstiviestillä."

    • Anonyymi

      Sitten vaan tietokone. Sillä voi viestitellä.

    • Anonyymi

      On peräti outoa, että et tykkää puhelimen soimisesta!
      Minulle se on aina ihana asia, joku läheiseni haluaa jutella kanssani, mikä sen mukavempaa!

      No, lehtikauppiaat ja niiden soittaminen onkin erijuttu.
      Yleensä myynti alkaa, että olet voittanut jotain ja kun olet tilannut tämän lehden niiiiin....!

      • Anonyymi

        Puhelimeen voi helposti laittaa suoramarkkinointieston. Ei soittele kauppiaat enää
        tai jos joku "pääsee läpi" voi heti kertoa, että minulla on suoramarkkinointiesto
        ja he lopettavat puhelun siihen.


    • Anonyymi

      Meikäläinen taas on sanellut puhelimeen ilmoituksen, jonka kuulee jokainen soittaja, tyttöystävää lukuunottamatta.
      Teksti kuuluu:
      "Otan vastaan puheluita kello 8-8.30, kello 13-13.30 sekä 21-21.30. Jokainen puhelu katkeaa automaattisesti kestettyään kolme minuuttia. Tekstiviestejä saa lähettää milloin tahansa."

    • Anonyymi

      Panen usein puhelimesta pois soittoäänen.
      Väliin puoliso tiukkaa, miksen vastannut. Sanon sen olleen hiljaisella housun taskussa pesuhuoneessa, jääneen parvekkeelle tai jotakin vastaavaa

    • Anonyymi

      Panen usein puhelimetta väliin puolison tiukkaa joskus se on hiljaisella housunlahkeessa ja pesuhuoneessa

      • Anonyymi

        Juuri niin pitääkin. Järkevästipä teet.


    • Anonyymi

      Voihan puhelinta kuljettaa mukana ja olla vastaamatta siihen.
      Joka tapauksessa siinä on kantamista. Tuntuvat vain suurenevan koko ajan.
      Ulos lähtiessäni jätän puhelimen usein kotiin. Haluan väliin olla yksin.
      Ennenkin tultiin toimeen ilman taskussa kuljetettavaa puhelinta.
      Itse soittelen aniharvoin.
      Saamistani puheluista 90 prosenttia on sellaisia, että niiďen sisältämä tieto on minulle nollan arvoista.

    • Anonyymi

      On olemassa introverttejä ja ekstroverttejä. Voitte miettiä, kumpaan aloittaja kuuluu.

    • Anonyymi

      Minä olen noita intovertteja. En muista, koska olisin puhelimessa puhunut viimeksi. Whatsapp-viestit sukulaisten kanssa. Ystäviä ei ole. Ns. "ystävät" on karsinut vuosien varrella. Tuntemattomiin numeroihin en vastaa.
      Erakkous on luksusta ilman häiriötekijöitä.

    • Anonyymi

      No niiinpä. Kommunikointi ON maailman vaikein laji. - Nm. Tuppisuita on paljon

    • Anonyymi

      Ainoastaan tyttöystävän soittaessa vastaan aina

      • Anonyymi

        Se onkin fiksua. Minäkin vastaan aina kun poikaystävä soittaa. Näyttöön tulee sanat
        ❤️KULTSI SOITTAA.❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin fiksua. Minäkin vastaan aina kun poikaystävä soittaa. Näyttöön tulee sanat
        ❤️KULTSI SOITTAA.❤️

        Varmuuden vuoksi ilmestyy tyttöystävän soittaessa teksti: TAVARAN KAUPPAAJA! EI VASTATA! Tietenkin vastaan siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmuuden vuoksi ilmestyy tyttöystävän soittaessa teksti: TAVARAN KAUPPAAJA! EI VASTATA! Tietenkin vastaan siihen.

        Hyvä ratkaisu. On tosiaan otettava huomioon se seikka, että puoliso pitää johtaa harhaan.


    • Anonyymi

      Muuta Afganistaniin , siellä odotellaan puhelimen kieltoa .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe