Airpodit hukassa

Anonyymi

Tarvisin oikeesti nyt apuu mulla on siis airpodit tai no nää on jo mun toiset airpodit, kun vanhat jäi auton alle (älkää kysykö kuinka onnistuin)! Eli siis mun ongelma on se et ne on hukassa oon ettiny kaikkialta oikeesti ihan kaikkialta ja itken siitä iltasin, mutta kun en kehtaa myöntää sitä mun vanhemmille ja nää airpodit on vasta 2kk vanhat. Mulla rupee vaan meneen usko itteeni, että en saa pidettyy mitään tärkeetä tallessa.😭 Nii tarvisin kaikki maholliset vinkit miten ne löytyis tai jos teillä on hukkunu nii miten ootte löytäny? Ja ne on siellä kotelon sisällä eli se kotelo on hukassa. eikä esim. vaan toinen niistä oo pudonnu. Kiitos kaikille jotka yrittää auttaa!😭

6

1148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ostat uudet ja laitat niihin jäljityslaitteen.

• Anonyymi

En saa enään ostaa uusia, koska ne oli jo mun toiset airpodit enkä saa kolmansia!😭

• Anonyymi

Olet vaan unohtanut ne johonkin älyttömään paikkaan. Etsi siis sieltäkin missä ei voisi arvatakaan niiden olevan. Tai sitten joku kaveri vei ne.

• Anonyymi

Sun suurin ongelma ei ole se, että olet hukannut nyt Airpodit vaan se, ettet käy ihan kaikilla pytyillä.

• Anonyymi

Tuunko auttaa sua etsimisessä.Kerrotko osoitteen niin voin tulla auttaa.

• Anonyymi

Joku varmaan pölliny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      66
      5180
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      57
      4617
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      123
      4569
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      338
      1897
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      85
      1523
    6. 92
      1484
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      235
      1370
    8. 323
      1097
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      971
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      51
      903
    Aihe