Airpodit hukassa

Anonyymi

Tarvisin oikeesti nyt apuu mulla on siis airpodit tai no nää on jo mun toiset airpodit, kun vanhat jäi auton alle (älkää kysykö kuinka onnistuin)! Eli siis mun ongelma on se et ne on hukassa oon ettiny kaikkialta oikeesti ihan kaikkialta ja itken siitä iltasin, mutta kun en kehtaa myöntää sitä mun vanhemmille ja nää airpodit on vasta 2kk vanhat. Mulla rupee vaan meneen usko itteeni, että en saa pidettyy mitään tärkeetä tallessa.😭 Nii tarvisin kaikki maholliset vinkit miten ne löytyis tai jos teillä on hukkunu nii miten ootte löytäny? Ja ne on siellä kotelon sisällä eli se kotelo on hukassa. eikä esim. vaan toinen niistä oo pudonnu. Kiitos kaikille jotka yrittää auttaa!😭

6

1039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ostat uudet ja laitat niihin jäljityslaitteen.

• Anonyymi

En saa enään ostaa uusia, koska ne oli jo mun toiset airpodit enkä saa kolmansia!😭

• Anonyymi

Olet vaan unohtanut ne johonkin älyttömään paikkaan. Etsi siis sieltäkin missä ei voisi arvatakaan niiden olevan. Tai sitten joku kaveri vei ne.

• Anonyymi

Sun suurin ongelma ei ole se, että olet hukannut nyt Airpodit vaan se, ettet käy ihan kaikilla pytyillä.

• Anonyymi

Tuunko auttaa sua etsimisessä.Kerrotko osoitteen niin voin tulla auttaa.

• Anonyymi

Joku varmaan pölliny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      180
      2167
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      87
      1550
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1444
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1254
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1086
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1049
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      44
      965
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      895
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      835
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      805
    Aihe