Seuraan uuden viikkotehtävän starttia 24/7:sta. Talon pihalle kuuluu muiden ihmisten meteliä jostain, mutta mistä?? Mielestäni se meteli ei tule tehtävähuoneesta, jossa eläimet nyt majailee, sillä oli kirkumista ja huutoa. Sitä on tullut itse asiassa ihan koko ajan, kun porukka on ulkona. Onko kenties fanit jossain aitojen takana meuhkaamassa?
Meteliä pihalla
2
172
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siellä faneja ole lähimaillakaan. Siinä on asutuskeskuksen puisto/leikkipuisto lähellä, josta on välillä kuulunut lasten huutoa kun he leikkivät tai pelaavat. Lapset eivät välttämättä edes tiedä että viereisen talon katolla on kuvaukset käynnissä 247.
- Anonyymi
Lisään vielä sen verran että niiden pihaa reunustavien aitojen takana on itseasiassa monen metrin pudotus liikkeen pihalle tai kadulle. BBTalon vieressä on kapea, pimeä käytävä (siis ei se käytävä josta pääsi mökille/tehtäväalueelle, vaan se käytävä minkä päässä on rahalaitoksen mainospostilaatikko ja jossa lukee isolla että pääsy kielletty), josta työmiehet pääsevät viemään tavaroita ja tekemään tehtävien vaatimia juttuja, mutta se on täysin suljettu kattovarasto mistä se porukka liikkuu.
Eli suuri osa katosta on BB talon, talon käytössä ja pieni osa on itse taloa, ja tehtäväryhmän varastoa. Koko talo näkyi joskus jostain lähialueen webbikamerastakin viime vuonna, josta sai hyvän kuvan siitä millaiselta se katto ja alue näyttää, mutta valitettavasti en muista enää osoitetta siihen (osoite löytyy jostain viime vuoden viestiketjuista kyllä!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343956
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681165Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51021- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331894Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26881En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39872