Voiko yksinhuoltaja äiti pistää lapsen isälleen jos lapsi ei halua

Anonyymi

Olen 16vuotias tyttö ja äitini on yksinhuoltaja ja isäni ei ole ollut juuri ollenkaan elämässäni. Äitini on lähdossä viikonlopuksi reissuun ja hän on pistämässä minua ja siskoani isälle viikonlopuksi. Minä eikä siskoni (17v) kumpikaan haluttaisi mennä sinne mutta voidaanko tehdä asialle jotain? Onko äitillä oikesus pistää meidät vklpuksi iskälle? Entä isän äitille eli meidän mummille?

36

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kyllä tuon ikäisenä olin yksin kotona ilman lapsenvahtia. Kaipa tekin lain mukaan olette alaikäisiä, mutta ettekö voi ehdottaa jäävänne kotiin?

• Anonyymi

Minä olin tuon ikäisenä vahtimassa naapurin seitsemän ja kahdeksan vuotiaita, kun niiden äiti oli poissa.

• Anonyymi

Kannattaisiko teidän sittenkin hoitaa välit kuntoon isänne kanssa - puhua avoimesti isänne kanssa kaikesta, isänne varmasti haluaa olla myös elämässämme mukana - mitä ilmeisimmin äitinne vieraannuttanut teidät tarkoituksella isästäänne "yksinhuoltajana" eikä ole halunnut isänne olevan kanssanne missään tekemisissä, tapaavan teitä ihan oman katkeruutensa vuoksi, kun haluaa kiusata isänne..

• Anonyymi

Niin mistäs tiedät minsei ole isänsä kanssa tekemisis olleet? Et voi puhua vieraannuttamisesta kun et tiedä mikä on syy etteivät ole tekemisis olleet.

• Anonyymi

En ole sanonut tietäväni, mutta jokin on päin persettä äidin- ja mahdollisesti viranomaisten toimissa. Aloittaja osaa varmasti kertoa missä mättää, siis muussa kun eivät halua isälleen, jonka mitä ilmeisimmin äiti- ja lastensuojelu saaneet yhteistyössä aikoinaan aikaiseksi lasten olosuhteissa.. Kenties tarkoitushakuinen "yksinhuolto- ja elatusmaksut" Ilman lasten asumista isällään, myös isän huollossa. Niin se ei vain toimi hyvät "äidit"ja lapset Isättömänä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sanonut tietäväni, mutta jokin on päin persettä äidin- ja mahdollisesti viranomaisten toimissa. Aloittaja osaa varmasti kertoa missä mättää, siis muussa kun eivät halua isälleen, jonka mitä ilmeisimmin äiti- ja lastensuojelu saaneet yhteistyössä aikoinaan aikaiseksi lasten olosuhteissa.. Kenties tarkoitushakuinen "yksinhuolto- ja elatusmaksut" Ilman lasten asumista isällään, myös isän huollossa. Niin se ei vain toimi hyvät "äidit"ja lapset Isättömänä

Ei ainakaan kyl kirjoitellut et olis mitään kaunaa ei vaan halua mennä kun eivät ole olleet tekemisis. Jospa vaan isä ei ole halunnut lapsiaan tavata. Mahdollisuuksia on monia voi olla alnoholismia, väkivaltaa ja monia muitankin syitä. Syitä on niin monia kuin on eronneita perheitäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voihan tuolainen päätelmä olla paikkansapitävä. Oma johtopäätökseni on, että avauksen tekijä, nuori nainen, ei selkeästikään halua mennä isänsä luo, koska hän pidä isästään.Oma johtopäätökseni on, että isällä on jokin perustavaa laatua oleva ongelma käsityskyvystään vanhempana eli hän on käyttänyt omia lapsiaan katkeruutensa välikappaleina ja tehnyt lapsiensa elämästään helvetin ja siksi pilannut välinsä omiin lapsiinsa.

No oli siinä taustalla mikä tahansa, niin lapsen ja vanhemman välisestä suhteestahan tuossa on kyse. Ehkä isän tehtävä olisi yrittää korjata välinsä kuntoon lastensa kanssa. Hänhän voisi aikuisena näyttää esimerkkiä tyttärilleen? Ehkä hän vain kuitenkin syyttelee muita asioista, jotka itse aiheuttanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan kyl kirjoitellut et olis mitään kaunaa ei vaan halua mennä kun eivät ole olleet tekemisis. Jospa vaan isä ei ole halunnut lapsiaan tavata. Mahdollisuuksia on monia voi olla alnoholismia, väkivaltaa ja monia muitankin syitä. Syitä on niin monia kuin on eronneita perheitäkin.

Jospa vaan äiti ei ole halunnut yhteisten lasten olevan isänsä
        huollossa- asuvan isänsä kanssa ja/ tai lasten tapaamisoikeuksia
        omaan isäänsä. Mahdollisuuksia on monia voi olla mm. lasten vieraannuttamista, manipulaatiota, vainoamista, aivopesua pois
        omasta isästään-, isovanhemmistaan m. isänpuoleisesta suvustaan esim. viranomaismenettelyssä yhteistyössä lapsen äidin kanssa
        lapsen olosuhteista. Syitä on niin monia kuin on narsistisesti sairaita viranomaisiakin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin voihan tuolainen päätelmä olla paikkansapitävä. Oma johtopäätökseni on, että avauksen tekijä, nuori nainen, ei selkeästikään halua mennä isänsä luo, koska hän pidä isästään.Oma johtopäätökseni on, että isällä on jokin perustavaa laatua oleva ongelma käsityskyvystään vanhempana eli hän on käyttänyt omia lapsiaan katkeruutensa välikappaleina ja tehnyt lapsiensa elämästään helvetin ja siksi pilannut välinsä omiin lapsiinsa.

No oli siinä taustalla mikä tahansa, niin lapsen ja vanhemman välisestä suhteestahan tuossa on kyse. Ehkä isän tehtävä olisi yrittää korjata välinsä kuntoon lastensa kanssa. Hänhän voisi aikuisena näyttää esimerkkiä tyttärilleen? Ehkä hän vain kuitenkin syyttelee muita asioista, jotka itse aiheuttanut?

Oma johtopäätökseni on, että avauksen tekijä, nuori nainen, ei
        uskalla olla yhteydessä isäänsä- mennä isänsä luo, koska äitinsä myrkyttänyt lapsen- ja isän välisen terveen suhteen esim.
        omassa- ja/ tai "lastensuojelun" menettelyssä ja äiti ei pidä siitä,
        että yhteiset lapset yhteydessä isäänsä.

Oma johtopäätökseni on, että äidillä on jokin perustavaa laatua
        oleva ongelma käsityskyvystään vanhempana eli hän on käyttänyt
        omia lapsiaan katkeruutensa välikappaleina ja tehnyt lapsiensa elämästään helvetin esim. "lastensuojelun" myötävaikutuksella ja
        siksi pilannut lasten- ja isän terveen suhteen toisiinsa.

No oli siinä taustalla mikä tahansa, niin lapsen ja vanhemman
        välisestä suhteestahan tuossa on kyse. Ehkä äidin tehtävänä
        huoltajana olisi nyt lainsäädännön mukaisena korjata lapsen- ja
        isän välinen suhde terveelle, lainmukaiselle tasolle.
        Huoltajan on omassa menettelyssään pidettävä huolta lapsen tapaamisoikeuden toteutumisesta vanhempaansa, jonka luona
        lapsi ei asu. Tämä nimenomaan "lähivanhemma" tehtävä pitää
        yhteyttä lapsen toiseen vanhempaan lapsia koskevissa asioissa
        ja huolehtia yhteydenpidosta. Hänhän voisi huoltajana, ns. "lähivanhempana" näyttää esimerkkiä tyttärilleen?
        Ehkä hän vain kuitenkin syyttelee lapsen isää asioista, jotka itse aiheuttanut omassa menettelyssään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"äiti ja lastensuojelu saaneet yhteistyössä aikoinaan aikaiseksi lasten olosuhteissa.."

melko epäloogista, sillä miksi hänen äitinsä.nyt haluaisi lapset isälle? on paljon loogisempaa ajatella, että isä katkeruudellaan myrkyttänyt suhteensa omiin lapsiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"äiti ja lastensuojelu saaneet yhteistyössä aikoinaan aikaiseksi lasten olosuhteissa.."

melko epäloogista, sillä miksi hänen äitinsä.nyt haluaisi lapset isälle? on paljon loogisempaa ajatella, että isä katkeruudellaan myrkyttänyt suhteensa omiin lapsiinsa.

"melko epäloogista, sillä miksi hänen äitinsä.nyt haluaisi lapset isälle?" on paljon loogisempaa ajatella, että äiti katkeruudellaan myrkyttänyt lastensa - ja isän välisen terveen suhteen tarkoitushakuisena "YKSINHUOLTAJANA" viranomaismenettelyssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa vaan äiti ei ole halunnut yhteisten lasten olevan isänsä
        huollossa- asuvan isänsä kanssa ja/ tai lasten tapaamisoikeuksia
        omaan isäänsä. Mahdollisuuksia on monia voi olla mm. lasten vieraannuttamista, manipulaatiota, vainoamista, aivopesua pois
        omasta isästään-, isovanhemmistaan m. isänpuoleisesta suvustaan esim. viranomaismenettelyssä yhteistyössä lapsen äidin kanssa
        lapsen olosuhteista. Syitä on niin monia kuin on narsistisesti sairaita viranomaisiakin..

16-vuotias aloittaja. Jos äiti ei ole lähdössä Karbian risteilylle, voisin kuvitella että pärjäisit kotona.
        Eikö ole sukulaisia, ystäviä, isovanhempia, ketään joka olisi taustaturvana, jos isä pelottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

16-vuotias aloittaja. Jos äiti ei ole lähdössä Karbian risteilylle, voisin kuvitella että pärjäisit kotona.
        Eikö ole sukulaisia, ystäviä, isovanhempia, ketään joka olisi taustaturvana, jos isä pelottaa.

On ukulaisia, ystäviä, isovanhempia,joka olisi taustaturvana, jos äiti pelottaa.

• Anonyymi

Ei teidän tarvitse mennä iskälle eikä mummolle!
      Äitinne joutuu hankkimaan kaitsijan,niin kiirellisin menoihin kui kiirettömiinkin.
      Vaihtoehtoina on suojakoti tai nuorisokoti/sijaiskotikin on mahdollisuus.
      Ilmoitus lastensujeluviranomaisille riitää,saattaa apua saada myös koulusta.

• Anonyymi

Ei teidän tarvitse mennä iÄIDILLE- EIKÄ ÄIDIN VANHEMMILLE!!!
        ISÄNNE HOITAA ASIANNE-
        JA HANKKII TARVITTAESSA KAITSIJAN niin kiirellisin menoihin
        kuin kiirettömiinkin.
        Vaihtoehtoina on ASUMISENNE ISÄNNE LUONA -
        TEETTE ITSE MUUTTOILMOITUKSEN POSTISSA POSTILLE
        - JA MAISTRAATILLE,
        EI SIIHEN MITÄÄN SOSIAALITOIMEN/ LASTENSUOJELUN JÄRJESTÄMÄÄ SAIRASTA suojakotia tai nuorisokotia/sijaiskotia
        ym. tarvita- oletko ihan sekaisin?

Mitään ilmoitusta sosiaalitoimeen/ "lastensuojelu" viranomaisille
        ei tarvita, sieltä ette saa mitään apua- ette saa apua myöskään
        koulusta esim. terveydenhoitajalta, sosiaalityöntekijältä ym -
        aiheuttaa ainoastaan ongelmia elämässänne. Muuttakaa isällenne asumaan omasta aloitteesta, älkää olko koskaan yhteydessä äitiinne
        ja/ tai viranomaisiin- tulee vain ongelmia!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei teidän tarvitse mennä iÄIDILLE- EIKÄ ÄIDIN VANHEMMILLE!!!
        ISÄNNE HOITAA ASIANNE-
        JA HANKKII TARVITTAESSA KAITSIJAN niin kiirellisin menoihin
        kuin kiirettömiinkin.
        Vaihtoehtoina on ASUMISENNE ISÄNNE LUONA -
        TEETTE ITSE MUUTTOILMOITUKSEN POSTISSA POSTILLE
        - JA MAISTRAATILLE,
        EI SIIHEN MITÄÄN SOSIAALITOIMEN/ LASTENSUOJELUN JÄRJESTÄMÄÄ SAIRASTA suojakotia tai nuorisokotia/sijaiskotia
        ym. tarvita- oletko ihan sekaisin?

Mitään ilmoitusta sosiaalitoimeen/ "lastensuojelu" viranomaisille
        ei tarvita, sieltä ette saa mitään apua- ette saa apua myöskään
        koulusta esim. terveydenhoitajalta, sosiaalityöntekijältä ym -
        aiheuttaa ainoastaan ongelmia elämässänne. Muuttakaa isällenne asumaan omasta aloitteesta, älkää olko koskaan yhteydessä äitiinne
        ja/ tai viranomaisiin- tulee vain ongelmia!!!

..mutta jos lapsi ei vain halua mennä isänsä luokse, niin miten siinä muka auttaa, että isä tekee maistraatille ilmoituksen? Jos lpasella ja isällä on välit huonossa kunnossa, niin auttaako asiaan, että yrittää etsiä muista syyllistä. Ei niitä välejä kukaan muu kuin se isä laita kuntoon lapsensa kanssa. Luulen minäkin, että kyseessä on joku väkivaltainen isä ja siksi nuo tytöt ei halua mennä isänsä luo. Kukapa turpaan haluaisi joltain katkeralta ja väkivaltaiselta tyypiltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..mutta jos lapsi ei vain halua mennä isänsä luokse, niin miten siinä muka auttaa, että isä tekee maistraatille ilmoituksen? Jos lpasella ja isällä on välit huonossa kunnossa, niin auttaako asiaan, että yrittää etsiä muista syyllistä. Ei niitä välejä kukaan muu kuin se isä laita kuntoon lapsensa kanssa. Luulen minäkin, että kyseessä on joku väkivaltainen isä ja siksi nuo tytöt ei halua mennä isänsä luo. Kukapa turpaan haluaisi joltain katkeralta ja väkivaltaiselta tyypiltä?

Just näin. Mahtavaa isän mallia kyllä näyttää kun etsii vian muista. Aikuisen kuuluisi olla esimerkki lapsilleen. Muita syyttelemällä ei välejä todellakaan korjata sellainen on lapsesta pelottavaa jos vanhempi syyttelee koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin. Mahtavaa isän mallia kyllä näyttää kun etsii vian muista. Aikuisen kuuluisi olla esimerkki lapsilleen. Muita syyttelemällä ei välejä todellakaan korjata sellainen on lapsesta pelottavaa jos vanhempi syyttelee koko ajan.

Just näin. Mahtavaa "äidin- ja lastensuojelun"mallia kyllä
        näyttää kun etsii vian muista. Aikuisen kuuluisi olla esimerkki
        lapsilleen - ei tuhota lapsensa elämää viranomaismenettelyssä
        Muita syyttelemällä ei välejä todellakaan korjata sellainen on
        isästä- ja lapsesta pelottavaa jos vanhempi ja lastensuojelu
        syyttelee koko ajan muita omasta menettelystään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin. Mahtavaa "äidin- ja lastensuojelun"mallia kyllä
        näyttää kun etsii vian muista. Aikuisen kuuluisi olla esimerkki
        lapsilleen - ei tuhota lapsensa elämää viranomaismenettelyssä
        Muita syyttelemällä ei välejä todellakaan korjata sellainen on
        isästä- ja lapsesta pelottavaa jos vanhempi ja lastensuojelu
        syyttelee koko ajan muita omasta menettelystään...

no oli tilanne mikä tahansa, niin isänsä.luokse lapsi ei halua mennä ja siihen ei auta toisten haukkuminen. Jos haluat välisi kuntoon lapsiesi kanssa, joita et ole halunnut tavata yli 10 vuoteen, niin älä odota jonkin muun laittavan välejänne kuntoon kuin sinä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin. Mahtavaa äidin ja lastensuojelun, lastenvalvojan mallia kyllä näyttää kun etsii vian muista. Aikuisen kuuluisi olla esimerkki lapsilleen. Muita syyttelemällä ei välejä todellakaan korjata sellainen on lapsesta pelottavaa jos vanhempi syyttelee koko ajan ja vieraannuttaa lapset isästään viranomaismenetttelyssä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no oli tilanne mikä tahansa, niin isänsä.luokse lapsi ei halua mennä ja siihen ei auta toisten haukkuminen. Jos haluat välisi kuntoon lapsiesi kanssa, joita et ole halunnut tavata yli 10 vuoteen, niin älä odota jonkin muun laittavan välejänne kuntoon kuin sinä itse.

no oli tilanne mikä tahansa, niin äitinsä luokse lapsi ei halua mennä ja siihen ei auta toisten haukkuminen. Kun halutaan lasten- ja isän yhteydenpito, sekä lasten etu ja oikeudet kuntoon, joita olen aina halunnut huoltaa, hoitaa, kasvattaa ja asua heidän kanssaan, niin lasten vieraannuttamiseen, aivopesuun syyllistyneet saavat itse hoitaa lasten- ja isän välisen suhteen kuntoon eli vieraannuttaja "äiti, lastensuojelu, lastenvalvoja itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vääristelee sanojani: "ei teidän tarvitse mennä iÄIDILLE- EIKÄ ÄIDIN VANHEMMILLE!!! ISÄNNE HOITAA ASIANNE- JA HANKKII TARVITTAESSA KAITSIJAN niin kiirellisin menoihin kuin kiirettömiinkin. Vaihtoehtoina on ASUMISENNE ISÄNNE LUONA -TEETTE ITSE MUUTTOILMOITUKSEN POSTISSA POSTILLE- JA MAISTRAATILLE,
        EI SIIHEN MITÄÄN SOSIAALITOIMEN/ LASTENSUOJELUN JÄRJESTÄMÄÄ SAIRASTA suojakotia tai nuorisokotia/ sijaiskotia ym. tarvita- oletko ihan sekaisin?" Jos lapsilla ja isällä on välit huonossa kunnossa äidin omassa menettelyssä tarkoitushakuisena "YKSINHUOLTAJANA" , niin auttaako asiaan, että yrittää etsiä muista syyllistä. Ei niitä välejä kukaan muu kuin se äiti laita kuntoon lapsensa kanssa. Luulen minäkin, että kyseessä on joku väkivaltainen äiti- ja lastensuojelu siksi nuo tytöt ei halua mennä isänsä luo. Kukapa turpaan haluaisi joltain katkeralta ja väkivaltaiselta äidiltä- ja lastensuojelulta?

• Anonyymi

Höpö, höpö, minä olin jo omillani 16-17 vuotiaana opiskelemassa toisella paikkakunnalla ja olin töissä Hesburgerissa monena viikonloppuna ja lomilla, millaisia vauvoja ovat nyky nuoret naiset.

• Anonyymi

Moni 16 v lapsihan pystyy olemaan kotonaan, niin miksi ette pysyisi kotonanne? Sopiiko kysyä, mikset halua olla isäsi kanssa eli onko hän käyttäytynyt sopimattomasti tai osoittanut välinpitämättömyyttä teitä lapsia kohtaan? Jos hän väkivaltainen, niin silloin lapsi voi itse tehdä päätöksen olla menemättä isänsä luo, vaikka äitinnr kuinka yrittäisikin pakottaa sellaista. Ehkä hän yrittää ylläpitää välejänne, mutta isänne jotenkin katkera ja syyttelee muita pahasta olostaan?

• Anonyymi

Moni 16 v lapsihan pystyy olemaan kotonaan isänsä luona niin miksi ette pysyisi kotonanne? Sopiiko kysyä, mikset halua olla äitisi kanssa eli onko hän käyttäytynyt sopimattomasti tai osoittanut välinpitämättömyyttä teitä lapsia kohtaan? Jos hän väkivaltainen, niin silloin lapsi voi itse tehdä päätöksen olla menemättä äitinsä luo, vaikka "lastensuojelu" kuinka yrittäisikin pakottaa sellaista. Ehkä hän yrittää ylläpitää välejänne, mutta äitinsä jotenkin katkera ja syyttelee muita pahasta olostaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni 16 v lapsihan pystyy olemaan kotonaan isänsä luona niin miksi ette pysyisi kotonanne? Sopiiko kysyä, mikset halua olla äitisi kanssa eli onko hän käyttäytynyt sopimattomasti tai osoittanut välinpitämättömyyttä teitä lapsia kohtaan? Jos hän väkivaltainen, niin silloin lapsi voi itse tehdä päätöksen olla menemättä äitinsä luo, vaikka "lastensuojelu" kuinka yrittäisikin pakottaa sellaista. Ehkä hän yrittää ylläpitää välejänne, mutta äitinsä jotenkin katkera ja syyttelee muita pahasta olostaan?

niinpä mutta avauksen tekijä ei halua olla isänsä luona. Luulen, että hänen isänsä ajattele juuri niinkuin sinäkin, että vika on muissa. Ehkä hänen isänsä myös väkivaltainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niinpä mutta avauksen tekijä ei halua olla isänsä luona. Luulen, että hänen isänsä ajattele juuri niinkuin sinäkin, että vika on muissa. Ehkä hänen isänsä myös väkivaltainen?

niinpä mutta avauksen tekijä ei halua olla isänsä luona. Luulen, että hänen äitinsä ajattele juuri niinkuin sinäkin, että vika on muissa. Ehkä hänen äitinsä myös väkivaltainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niinpä mutta avauksen tekijä ei halua olla isänsä luona. Luulen, että hänen äitinsä ajattele juuri niinkuin sinäkin, että vika on muissa. Ehkä hänen äitinsä myös väkivaltainen?

No tuskin on silloinhan eivät äidillään asuisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin äiti niin ajattelee kun haluaa lastensa menevän isän luokse. Lapset itse eivät halua mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin äiti niin ajattelee kun haluaa lastensa menevän isän luokse. Lapset itse eivät halua mennä.

Minäkin selvästi ymmärsin avauksen tekijän viestistä, että äiti haluaa lapsensa menevän isä luo, mutta lapsi ei itse halua, että lapsi menee. Ehkä isän luona liian tarkoitushakuinen tunnelma ja hän on katkeruudellaan tehnyt omasta elämästään helvetin ja se vaikuttaa hänen suhteeseensa omaan lapseensa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin selvästi ymmärsin avauksen tekijän viestistä, että äiti haluaa lapsensa menevän isä luo, mutta lapsi ei itse halua, että lapsi menee. Ehkä isän luona liian tarkoitushakuinen tunnelma ja hän on katkeruudellaan tehnyt omasta elämästään helvetin ja se vaikuttaa hänen suhteeseensa omaan lapseensa?

Minäkin selvästi ymmärsin avauksen tekijän viestistä,
        että äiti haluaa lapsensa menevän isä luo, mutta lapsi ei itse halua
        asua äitinsä luona. Ehkä äidin luona liian tarkoitushakuinen
        tunnelma ja hän on katkeruudellaan tehnyt omasta elämästään helvetin ja se vaikuttaa hänen suhteeseensa omaan lapseensa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin selvästi ymmärsin avauksen tekijän viestistä,
        että äiti haluaa lapsensa menevän isä luo, mutta lapsi ei itse halua
        asua äitinsä luona. Ehkä äidin luona liian tarkoitushakuinen
        tunnelma ja hän on katkeruudellaan tehnyt omasta elämästään helvetin ja se vaikuttaa hänen suhteeseensa omaan lapseensa?

Et tainnut aloitusta lukeakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olen 16vuotias tyttö ja äitini on yksinhuoltaja ja isäni ei ole ollut juuri ollenkaan elämässäni."

-lapsi asuu äitinsä luona, isä ei ole tekemisissä lapsensa kanssq juurikaan.

"Äitini on lähdossä viikonlopuksi reissuun ja hän on pistämässä minua ja siskoani isälle viikonlopuksi. "

-Äiti haluaisi lapsien menevän viikonlopukksi isänsä luokse.

"Minä eikä siskoni (17v) kumpikaan haluttaisi mennä sinne mutta voidaanko tehdä asialle jotain? Onko äitillä oikesus pistää meidät vklpuksi iskälle? Entä isän äitille eli meidän mummille?"

-Lapsi ei halua olla isånsä kanssa tekemisissä ja pohtii vaihtoehtoja, ettei tarvitsisi ollakaan tekemisissä isänsä kanssa. Ehkä isän luona liian tarkoitushakuinen tunnelma ja hän on katkeruudellaan tehnyt omasta elämästään helvetin ja se vaikuttaa hänen suhteeseensa omaan lapseensa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olen 16vuotias tyttö ja äitini on yksinhuoltaja ja isäni ei ole ollut juuri ollenkaan elämässäni."

-lapsi asuu äitinsä luona, isä ei ole tekemisissä lapsensa kanssq juurikaan.

"Äitini on lähdossä viikonlopuksi reissuun ja hän on pistämässä minua ja siskoani isälle viikonlopuksi. "

-Äiti haluaisi lapsien menevän viikonlopukksi isänsä luokse.

"Minä eikä siskoni (17v) kumpikaan haluttaisi mennä sinne mutta voidaanko tehdä asialle jotain? Onko äitillä oikesus pistää meidät vklpuksi iskälle? Entä isän äitille eli meidän mummille?"

-Lapsi ei halua olla isånsä kanssa tekemisissä ja pohtii vaihtoehtoja, ettei tarvitsisi ollakaan tekemisissä isänsä kanssa. Ehkä isän luona liian tarkoitushakuinen tunnelma ja hän on katkeruudellaan tehnyt omasta elämästään helvetin ja se vaikuttaa hänen suhteeseensa omaan lapseensa?

Lapsi ei halua olla isånsä kanssa tekemisissä ja pohtii vaihtoehtoja, ettei tarvitsisi ollakaan tekemisissä äitinsä kanssa. Ehkä äidin luona liian tarkoitushakuinen tunnelma ja hän on katkeruudellaan tehnyt omasta elämästään helvetin ja se vaikuttaa hänen suhteeseensa omaan lapseensa?

• Anonyymi

Jotkut 16 vuotiaat asuvat jo yksin esimerkiksi opiskelija- asunnoissa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe