Kepusyndrooma

Mitä kepulaisempi kunta on niin sitä huonommin sillä menee.
Tämä on totuus suomalaisesta yhteiskunnasta.
Koska kepulaiset eivät osaa hoitaa kuntiaankaan kuntoon, niin näitä kepulaisia ei pidä päästää hoitamaan valtakunnan asioita.

11

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ihmisellä on laho latva, niin silloin hän voi äänestää Teuvo Hatvaa...

    • Anonyymi

      Nooh. Otetaanpa esimerkiksi vaikka Kurikka.
      https://www.iltalehti.fi/raha-nyt/a/72d8f952-c306-4ad0-ae62-fee4e1d2a75b
      Kaupunginvaltuuston puoluejakauma 2017-2021
      Keskusta ,19 valtuutettua
      Kokoomus, 10 valtuutettua
      SDP, 4 valtuutettua
      PS, 3 valtuutettua
      KD, 2 valtuutettua
      Vihreät, 2 valtuutettua
      Vasemmisto, 1 valtuutettu
      1 Kurikan Uusi Perusta
      1 sitoutumaton valtuutettu

      Näyttäisi, ettei vihervasemmistolainen politiikka ainakaan ole kurikkalaisten valinta ja ihan syystä

    • Anonyymi

      Voisitko kertoa mikä puolue olisi sinun mielestäsi se parempi?
      Itse äänestän puoluetta joka ei (vielä tietääkseni) ole sekaantunut s-ryhmän ja isojen rakennusliikkeiden korruptioon ja trafikuran rahanpesuun.

      • Anonyymi

        No sulla jää äänestämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sulla jää äänestämättä.

        Pennasella on paljon vintillä töitä,nyt on kumpikin käsi lastoitettu.


    • Anonyymi

      Toisessa päivityksessä Vähäkainu kirjoitti, että hän on tarjonnut Husulle ja Suldaanille oleskeluluvan joulun tietämille ja vaikka käyttäytyminen olisi kuinka hyvää, ”pojat tietävät, että uuniin mennään yhdessä eikä erikseen”.

      Perussuomalaisten kansanedustajan Mauri Peltokankaan kampanjaa viime eduskuntavaaleissa johtanut Vähäkainu kirjoitti myös, että vuonna 2016 moni otti kotiin ”Husuja ja Suldaaneja luvattomasti, mutta näistä pojista on tehty virallinen oleskelulupailmoitus”.

      Vähäkainun on katsottu viitanneen kirjoituksillaan kahteen helsinkiläispoliitikkoon, Sdp:n kaupunginvaltuutettu Abdirahim ”Husu” Husseiniin ja vasemmistoliiton kaupunginvaltuutettu Suldaan Said Ahmediin, joka on tulkinnut kirjoitukset uhkaavina.

    • Anonyymi

      PERUSSUOMALAISTEN Keski-Suomen piirin vaalipäällikön ja eduskunta-avustajan Pekka Katajan murhan yrityksestä epäillään todennäköisin syin kahta miestä. Vangituista toinen on jyväskyläläispoliitikko Teemu Torssonen.

      Torssonen on entinen perussuomalaisen puolueen jäsen. HS kertoi viime viikolla, että puolueesta erottamisen syitä olivat muun muassa uhkaavana ja pelottavana pidetty käytös. Moni perussuomalaislähde kuvaili Torssosta vallanhimoiseksi.

      Lue lisää: Perus­suomalaisten eduskunta-avustajan murhan yrityksestä vangittua kuvaillaan pelottavaksi – HS selvitti, miksi ”äärioikeisto­kytköksistä harjattu” mies oli puolueelle liikaa

      Julkaisun aikaan Torssonen ei halunnut kommentoida juttua. Maanantaina hän kuitenkin lähetti asianajajansa välityksellä HS:lle kirjoituksen, jossa hän ottaa kantaa siinä esitettyihin väitteisiin.

      • Anonyymi

        HS julkaisee alun perin käsin kirjoitetusta, kahden kopiopaperiliuskan mittaisesta tekstistä otteita.

        PERUSSUOMALAISLÄHTEET kertoivat HS:n jutussa, että Torssosen käyttäytyminen tuntui uhkaavalta ja pelottavalta.

        Torssonen kirjoittaa toiminnassaan ja käytöksessään olleen ”varmasti kehitettävää”. Hän kuitenkin pitää itsestään luotua kuvaa vääränä.

        ”Olenko kävellyt jonkun henkilön eteen ja katsonut tätä ihmistä silmiin kysyen, että miksi helvetissä levität valheita ja jauhat täyttä roskaa ihmisten selän takana? Kyllä, ja on ikävää, jos joku on kokenut suorapuheisen, jämäkän ja reippaan toimintani pelottavana tai uhkaavana”, Torssonen kirjoittaa.

        ”Ehkä myös se, että olen kantanut itseäni niin kuin suomalaisen miehen kuuluukin, on tuonut jollekin epävarman olon.”

        Torssonen myöntää soittaneensa perussuomalaisten Keski-Suomen piirihallituksen jäsenille selvittääkseen asioita. Hän kiistää kuitenkin soittaneensa yöllä tai epätavallisen paljon, kuten jutussa kerrottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HS julkaisee alun perin käsin kirjoitetusta, kahden kopiopaperiliuskan mittaisesta tekstistä otteita.

        PERUSSUOMALAISLÄHTEET kertoivat HS:n jutussa, että Torssosen käyttäytyminen tuntui uhkaavalta ja pelottavalta.

        Torssonen kirjoittaa toiminnassaan ja käytöksessään olleen ”varmasti kehitettävää”. Hän kuitenkin pitää itsestään luotua kuvaa vääränä.

        ”Olenko kävellyt jonkun henkilön eteen ja katsonut tätä ihmistä silmiin kysyen, että miksi helvetissä levität valheita ja jauhat täyttä roskaa ihmisten selän takana? Kyllä, ja on ikävää, jos joku on kokenut suorapuheisen, jämäkän ja reippaan toimintani pelottavana tai uhkaavana”, Torssonen kirjoittaa.

        ”Ehkä myös se, että olen kantanut itseäni niin kuin suomalaisen miehen kuuluukin, on tuonut jollekin epävarman olon.”

        Torssonen myöntää soittaneensa perussuomalaisten Keski-Suomen piirihallituksen jäsenille selvittääkseen asioita. Hän kiistää kuitenkin soittaneensa yöllä tai epätavallisen paljon, kuten jutussa kerrottiin.

        HS julkaisee alun perin käsin kirjoitetusta, kahden kopiopaperiliuskan mittaisesta tekstistä otteita.

        PERUSSUOMALAISLÄHTEET kertoivat HS:n jutussa, että Torssosen käyttäytyminen tuntui uhkaavalta ja pelottavalta.

        Torssonen kirjoittaa toiminnassaan ja käytöksessään olleen ”varmasti kehitettävää”. Hän kuitenkin pitää itsestään luotua kuvaa vääränä.

        ”Olenko kävellyt jonkun henkilön eteen ja katsonut tätä ihmistä silmiin kysyen, että miksi helvetissä levität valheita ja jauhat täyttä roskaa ihmisten selän takana? Kyllä, ja on ikävää, jos joku on kokenut suorapuheisen, jämäkän ja reippaan toimintani pelottavana tai uhkaavana”, Torssonen kirjoittaa.

        ”Ehkä myös se, että olen kantanut itseäni niin kuin suomalaisen miehen kuuluukin, on tuonut jollekin epävarman olon.”

        Torssonen myöntää soittaneensa perussuomalaisten Keski-Suomen piirihallituksen jäsenille selvittääkseen asioita. Hän kiistää kuitenkin soittaneensa yöllä tai epätavallisen paljon, kuten jutussa kerrottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HS julkaisee alun perin käsin kirjoitetusta, kahden kopiopaperiliuskan mittaisesta tekstistä otteita.

        PERUSSUOMALAISLÄHTEET kertoivat HS:n jutussa, että Torssosen käyttäytyminen tuntui uhkaavalta ja pelottavalta.

        Torssonen kirjoittaa toiminnassaan ja käytöksessään olleen ”varmasti kehitettävää”. Hän kuitenkin pitää itsestään luotua kuvaa vääränä.

        ”Olenko kävellyt jonkun henkilön eteen ja katsonut tätä ihmistä silmiin kysyen, että miksi helvetissä levität valheita ja jauhat täyttä roskaa ihmisten selän takana? Kyllä, ja on ikävää, jos joku on kokenut suorapuheisen, jämäkän ja reippaan toimintani pelottavana tai uhkaavana”, Torssonen kirjoittaa.

        ”Ehkä myös se, että olen kantanut itseäni niin kuin suomalaisen miehen kuuluukin, on tuonut jollekin epävarman olon.”

        Torssonen myöntää soittaneensa perussuomalaisten Keski-Suomen piirihallituksen jäsenille selvittääkseen asioita. Hän kiistää kuitenkin soittaneensa yöllä tai epätavallisen paljon, kuten jutussa kerrottiin.

        LÄHTEIDEN mielestä Torssosen käytös alkoi muuttua vuonna 2018. Tuolloin Keski-Suomen piiri ei hyväksynyt Torssosen eduskuntavaaliehdokkuutta. Osan mielestä muutosta näkyi jo vuonna 2017, kun Torssonen pääsi kunnallisvaaleista läpi Jyväskylän valtuustoon.

        ”On myös hyvä huomata, että joidenkin mielestä minusta tuli ’pelottava’, ’uhkaava’ ja ’vallanhimoinen’ juurikin silloin, kun aloin puhumaan avoimen ja muutenkin paremman toimintakulttuurin puolesta ja sisäpiirin suhmurointia vastaan, sekä kun aloin saamaan kannatusta ja vaikutusvaltaa.”

        Perussuomalaislähteiden mukaan ainakin muutama nainen olisi jättänyt politiikan Torssosen vuoksi kokonaan. Torssosen mielestä väite ei pidä paikkaansa.

        Hän vetoaa siihen, että Jyväskylän Perussuomalaiset ry:n jäsenet olivat aina hänen tukenaan. Paikallisosasto ei suostunut erottamaan Torssosta, vaikka hänet oli jo erotettu puolueesta.


    • Anonyymi

      Ääsdeepee ja vihervasemmisto on sen verran kovaa porukkaa että ne saa koko maan päin persettä...ei pelkästään kuntatasolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe