Sain perinnöksi 70luvun talon ja muutin vuokra-asunnosta sinne. Yllätyin , kun näin ettei taloon oltu uusittu paljon mitään rakentamisen jälkeen kattoa lukuunottamatta. Täällä on vanha kellastunut talon ikäinen jääkaappi ja se tärisee ja pitää kovaa ääntä. Jopa vieressä oleva pöytä tärisee ja jos jättää siihen jonkin tavaran reunalle niin se tippuu. Onko normaalia tuon ikäisellä laitteella? Ruoat kuitenkin pysyy hyvinä joten ajaa asiansa. Olen aina ollut sitä mieltä että vanhat laitteet ovat luotettavempia kuin uudet joten en rupee vaihtaa ellei oo oire jostain pahasta viasta. Kyseessä on jääkaappi jossa semmonen pakastelokero ja korkeutta yli metri. Suurin piirtein ruokapöydän korkunen.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Hehheh. Hauska juttu.
- Anonyymi
Mikäköhän olisi vialla?
- Anonyymi
Sanoisin, että kompuran kiinnitys. Kumipuslat on kovettuneet tai veltostuneet tai jotain.
- Anonyymi
Huriseeko koko ajan vai sammuuko välillä? Meillä vuoden 1995 jääkaappi sanoi sopimuksen irti oltuaan päällä viikon putkeen.
Veikkaan, että kompressorin tärinänvaimentimet tulleet tiensä päähän. Toimiiko termostaatti ja tuottaako kylmää kaappiin? Jos muuten toimii normaalisti, niin mahdollinen syy tärinään on edellämainitsemani seikka.
- Anonyymi
Vanhoissa kaapeissa voi olla lauhdutin ripustettu kuminauhoilla ja nämä sitten vanhuuttaan poikki ja tästäkin voi seurata tärinää ja ääntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398