Eli ihoon itsekiinnittyvät D koon silikonirinnat. Väri vaalea. Itselle aavistuksen liian vaaleat enkä voi palauttaa koska ovat kerran kokeiltu. Todella hyvin pysyvät ihossa kiinni ilman liivejäkin. Pitää ostaa astetta tummemman vaaleat itselle. Hinta 50€ posteineen. Ovh. 75€. Nouto tai maksu tilille ja rinnat postiin . Ei postiennakolla koska huonoja kokemuksia. S. Postiin saa kuvia halukkaat. Sijaitsee Keski-Suomessa Jämsän suunnilla
Myydään silikonirinnat
Anonyymi
2
197
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö ovat myynnissä? Olisin kiinnostunut.
Eikö nuo D-koon rinnat ole jo liian suuret, nehän on vähän tielläkin tietyissä tilanteissa. Mutta sehän tietysti riippuu ihmisen koosta ja vartalotyypistä, onhan kauniit rinnat tosi naiselliset. Rinnat ovat jo varmaan menneet kaupaksi, mutta minua kiinnostaa kuka tyttönen täällä Jämsässä niitä käyttäää...kiinnostaa [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262193
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282106- 1582034
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181452- 511027
- 181019
- 86975
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114884
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51850