Keuruun koronatilanne

Anonyymi

Mites Keuruulla menee koronan kanssa nyt, kun Jyväskylässä ja lähikunnissa tilanne on pahentunut?

Kai täälläkin jo tartuntoja ja karanteeneja alkaa olla?

39

1807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainoastaan kahdella tai kolmella henkilöllä on ollut korona Keuruulla. Eli todella hyvällä mallilla vielä täällä Keurusseudulla.

      • Anonyymi

        Aivan sama onko yhdellä vai kolmella korona. Kohta maalataan taas piruja seinille.


    • Anonyymi

      Tartunnat pidetään salassa, jos niitä on enintään viisi.
      Jyväskylässä on paljon vierasmaalaisia, jotka eivät välitä.
      Vilppulassa on paljon niitä jotka eivät ymmärrä.

      Julkisuudessa ei kehdata sanoa, että tauti leviää joutavan takia tehdyissä ruuhkissa,
      juopotellessa ja huumaillessa.

      • Anonyymi

        Kyllä se tauti leviää jääkiekkoilijoiden ja ihan perus suomalaisten baarikärpästen joukossa.


    • Anonyymi

      Virus viihtyy viileässä ja leviää tehokkaasti.
      Jääkiekko olisi syytä pistää tauolle. On ollut viimeaikoina pahin levittäjä.

      • Anonyymi

        Minä panin sexsin tauolle nyt ainoastaan tumputus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä panin sexsin tauolle nyt ainoastaan tumputus.

        Olen tuolla keinolla hankkinut elinikäisen immuniteetin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuolla keinolla hankkinut elinikäisen immuniteetin.

        Keuruulla tilanne on rauhallinen. Aina on niitä, jotka haluavat sairastaa tauteja etukäteen. Sitten on aina niitä, jotka sanovat: mitäs minä sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keuruulla tilanne on rauhallinen. Aina on niitä, jotka haluavat sairastaa tauteja etukäteen. Sitten on aina niitä, jotka sanovat: mitäs minä sanoin.

        Keuruun aidsi tilanne on hälyytävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keuruulla tilanne on rauhallinen. Aina on niitä, jotka haluavat sairastaa tauteja etukäteen. Sitten on aina niitä, jotka sanovat: mitäs minä sanoin.

        Asutko muuten jukoärvellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keuruulla tilanne on rauhallinen. Aina on niitä, jotka haluavat sairastaa tauteja etukäteen. Sitten on aina niitä, jotka sanovat: mitäs minä sanoin.

        Niin ja aina on vähättelijöitä jotka eivät ymmärrä. Toivottavast kannat vastuusi.


    • Anonyymi

      Tänään keuruun terveyskeskuksessa oli ryssitty. Olivat ottaneet korona potilaam sisään yläasteen salista ja itse ei oltu käytetty maskeja. Nyt on sitten keuruulla 47 uutta tapausta

      • Anonyymi

        Älä 😂


      • Anonyymi

        Valheella on lyhyet jäljet, terveyskeskus ei ole viikonloppuna edes auki.


      • Anonyymi

        Ja paskanmarjat mitään ryssitty.. ihan perus laumasuojat tulilla


    • Anonyymi

      Keuruulla ei tähän päivään mennessä ole ollut yhtään korona-tapausta. Näin ollen maskien käyttö ja muu suojautuminen kuten 1-2 metrin turvavälit kaupoissa yms. ovat turhaa vouhottamista ja ymmärtämättömien vauhkonnuttamista..

      • Anonyymi

        Keuruulla ei ole todettu tartuntoja, koska keuruulainenhan ei testiin mene.
        Muutamat testit ensiavun ovella on tehty ulkopaikkakuntalaisille.


      • Anonyymi

        Älä valehtele.


      • Anonyymi

        Vieläkö olet sitä mieltä, että koronalta suojautuminen maskein, turvavälein ym. toimin keuruulla(kin) on turhaa vouhotusta? Haluat ilmeisesti että antaa taudin levitä, joku muu ne seuraukse kuitenkin hoitaa, ei kuulu mulle kun joku sairastuu. - Mistä näitä uhoajia oikein tulee, näitä joita ei omasta mielestään mikään ohjeistus tai laki kosketa. Entä jos itse tai läheisesi sairastuu??? Kun kaikķi noudattaisimme annettuja ohjeita, saisimme taudin voitettua ja voisimme kaikki jatkaa elämäämme normaalisti, ilman niitä rajoituksia ja kyräilyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö olet sitä mieltä, että koronalta suojautuminen maskein, turvavälein ym. toimin keuruulla(kin) on turhaa vouhotusta? Haluat ilmeisesti että antaa taudin levitä, joku muu ne seuraukse kuitenkin hoitaa, ei kuulu mulle kun joku sairastuu. - Mistä näitä uhoajia oikein tulee, näitä joita ei omasta mielestään mikään ohjeistus tai laki kosketa. Entä jos itse tai läheisesi sairastuu??? Kun kaikķi noudattaisimme annettuja ohjeita, saisimme taudin voitettua ja voisimme kaikki jatkaa elämäämme normaalisti, ilman niitä rajoituksia ja kyräilyjä.

        Miksi käyttää maskia kun on saanut jo molemmat rokotukset, se on henkilökohtainen voi voi jos ei ole rokotusta ottanut. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi käyttää maskia kun on saanut jo molemmat rokotukset, se on henkilökohtainen voi voi jos ei ole rokotusta ottanut. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

        Huomaan.


    • Anonyymi

      Keuruulaiset ovat niin vittumaisia, että korona kiertää ne kaukaa.

      • Anonyymi

        Liity joukkoon!


    • Anonyymi

      Tänään keuruulla .Ryhmäkuljetus saapui salibandy treeneihin jyväskylästä.Kaikki menivät nimeämainitsemattomaan saliin aivastelemaan.

    • Anonyymi

      Unohtakaa jo koko vitun korona! Maskitkin voitte heittää suosiolla helvettiin, koska teidän käsissänne niistä tulee enempi harmia kuin hyötyä. Hankkikaa tietonne jostain muualta kuin iltapäivälehdistä! Ja jos joku käskee laittamaan ämpärin päähänne, te yksinkertaiset laitatte. Vielä saa ajatella omilla aivoillaan. Sitä Sanna ei ole vielä kieltänyt.

      • Anonyymi

        no täähän se olis


      • Anonyymi

        Maskit ovat bakteeripesäkkeitä, joita ihmiset nypläävät päivät pitkät.


      • Anonyymi

        Eräät "edistykselliset" mm. eduskunnassa käyttävät muovista visiiriä muka suojaa itseä ja muita. Kun visiiri on sekä sivuilta ja alhaalta avoin ja joku malli vielä ylhäältäkin, niin se ei suojaa edes huonosti. Tuollaiset viisiihemmot pitäisi panna lukkojen taakse sillä he ovat pahimpia viruksen levittäjiä.

        Keuruullakin jotkut kaupan henkilökuntaan kuuluvat ovat menneet samaan ansaan ja tietäen tai tietämättään levittävät ja vastaavasti saavat viruslähetyksiä visiirinsä taakse. Järjetöntä touhua mutta saattaa hyvinkin sopia joidenkin tietämättömien ja ymmärtämättömien maailman kuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräät "edistykselliset" mm. eduskunnassa käyttävät muovista visiiriä muka suojaa itseä ja muita. Kun visiiri on sekä sivuilta ja alhaalta avoin ja joku malli vielä ylhäältäkin, niin se ei suojaa edes huonosti. Tuollaiset viisiihemmot pitäisi panna lukkojen taakse sillä he ovat pahimpia viruksen levittäjiä.

        Keuruullakin jotkut kaupan henkilökuntaan kuuluvat ovat menneet samaan ansaan ja tietäen tai tietämättään levittävät ja vastaavasti saavat viruslähetyksiä visiirinsä taakse. Järjetöntä touhua mutta saattaa hyvinkin sopia joidenkin tietämättömien ja ymmärtämättömien maailman kuvaan.

        Onpa todella mahtavaa, että tällaiselta hurlumhei- palstalta löytyy tuollaista asiantuntemusta! Itse olen käyttänyt tunnollisesti joko visiiriä tai maskia, tilanteesta riippuen. Työssä lähinnä visiiriä ja muuten kaikissa vapaa-ajan kontakteissa, kauppareissuilla ym. maskia. Toiminut siis niin kuin terveydenhuoltoviranomaiset paikallistasolta aina THL:n terveydenhuollon asiantuntijoihin asti ovat suositelleet.

        Sinulla on sitten sitä oikeaa tietoa maskin/visiirin tutkituista hyödyistä tai hyödyttömyyksistä? Kerrothan kaiken tietosi meille, jotka turvaudumme terveydenhoidon asiantuntijoiden neuvoihin ja suosituksiin, sokeasti luottan, että ne ovat oikein? Onhan tänä päivänä näissä olosuhteissa suorastaan rikollista, jos suuri osa kansaa ei tiedä, mikä on oikea ja tutkitusti paras/toimiva suojautumistapa koronavirusta vastaan! Odotan selvennyksiäsi ja ohjeitasi, tietysti myös sitä tutkittua taustaa, mihin tietosi perustuvat. Jaksamme taistella edelleen tuota viruspaholaista vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa todella mahtavaa, että tällaiselta hurlumhei- palstalta löytyy tuollaista asiantuntemusta! Itse olen käyttänyt tunnollisesti joko visiiriä tai maskia, tilanteesta riippuen. Työssä lähinnä visiiriä ja muuten kaikissa vapaa-ajan kontakteissa, kauppareissuilla ym. maskia. Toiminut siis niin kuin terveydenhuoltoviranomaiset paikallistasolta aina THL:n terveydenhuollon asiantuntijoihin asti ovat suositelleet.

        Sinulla on sitten sitä oikeaa tietoa maskin/visiirin tutkituista hyödyistä tai hyödyttömyyksistä? Kerrothan kaiken tietosi meille, jotka turvaudumme terveydenhoidon asiantuntijoiden neuvoihin ja suosituksiin, sokeasti luottan, että ne ovat oikein? Onhan tänä päivänä näissä olosuhteissa suorastaan rikollista, jos suuri osa kansaa ei tiedä, mikä on oikea ja tutkitusti paras/toimiva suojautumistapa koronavirusta vastaan! Odotan selvennyksiäsi ja ohjeitasi, tietysti myös sitä tutkittua taustaa, mihin tietosi perustuvat. Jaksamme taistella edelleen tuota viruspaholaista vastaan!

        Erinomaista, että olet kimmastunut kirjoituksestani. Nimittäin näin voidaan olettaa, että viesti on mennyt perille ja luettu. Asiaa auttaa jos vielä ymmärtää viestin mutta näin lienee kohdallasi tapahtuneen reaktiostasi päätellen. En maininut edes puolella sanalla maskeista mitään vaan visiiristä muutaman sanan. Kun panet visiirin päähäsi ja menet peilin eteen, niin on vaikeuksitta havainnoitavissa mitä tarkoitin ja miten virukset leviävät hengitysilman, aivastuksen ja yskäisyn voimasta sieltä maskin sivuilta ja alaosasta lähimmäisten hengitettäväksi. Maskissa kun ei ole mitään suodatusta eikä se suojaa kuin suorilta pärskeiltä mutta se ei riitä. Viruksen tie keuhkoihisi kulkee päinvastaiseen suuntaan vaivattomasti mikäli sinua ympäröivässä ilmatilassa niitä sattuu olemaan ja viime aikoina on kerrottu, että niitä nyt vaan sattuu olemaan. Maskin käytölle on merkittävin syy, että se suojaa lähimmäisiä kantajansa ulos hengittämiltä ja jonkin verran myös kantajaansa muiden pöllyttämiltä viruspilviltä. Visiirin käyttäjät ovat siinä suhteessa samanlaisia kuin nekin, joilla ei ole mitään suojaa.

        Keuruullakin on toistakymmentä sairastunutta mutta suurin syy noin vähäiseen määrään on harva asutus, vähäiset kontaktit ja lähes kaikkien julkisissa sisätiloissa käyttämät maskit. Mikäli noiden maskien tilalla olisi käytetty ainoastaan visiirejä, niin voidaan olla varmoja, että viruksen levinneisyys ja siten myös sairastuvuus olisi merkittävästi suurempi.

        Minulle on yksi ja sama käytätkö maskia vain visiiriä tai oletko ilman mutta älä tule lähelleni ainakaan visiirisi kanssa. Minulla ja monella muullakin on vain yksi elämä, jota en halua vaarantaa välinpitämättömien kanssaeläjien vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erinomaista, että olet kimmastunut kirjoituksestani. Nimittäin näin voidaan olettaa, että viesti on mennyt perille ja luettu. Asiaa auttaa jos vielä ymmärtää viestin mutta näin lienee kohdallasi tapahtuneen reaktiostasi päätellen. En maininut edes puolella sanalla maskeista mitään vaan visiiristä muutaman sanan. Kun panet visiirin päähäsi ja menet peilin eteen, niin on vaikeuksitta havainnoitavissa mitä tarkoitin ja miten virukset leviävät hengitysilman, aivastuksen ja yskäisyn voimasta sieltä maskin sivuilta ja alaosasta lähimmäisten hengitettäväksi. Maskissa kun ei ole mitään suodatusta eikä se suojaa kuin suorilta pärskeiltä mutta se ei riitä. Viruksen tie keuhkoihisi kulkee päinvastaiseen suuntaan vaivattomasti mikäli sinua ympäröivässä ilmatilassa niitä sattuu olemaan ja viime aikoina on kerrottu, että niitä nyt vaan sattuu olemaan. Maskin käytölle on merkittävin syy, että se suojaa lähimmäisiä kantajansa ulos hengittämiltä ja jonkin verran myös kantajaansa muiden pöllyttämiltä viruspilviltä. Visiirin käyttäjät ovat siinä suhteessa samanlaisia kuin nekin, joilla ei ole mitään suojaa.

        Keuruullakin on toistakymmentä sairastunutta mutta suurin syy noin vähäiseen määrään on harva asutus, vähäiset kontaktit ja lähes kaikkien julkisissa sisätiloissa käyttämät maskit. Mikäli noiden maskien tilalla olisi käytetty ainoastaan visiirejä, niin voidaan olla varmoja, että viruksen levinneisyys ja siten myös sairastuvuus olisi merkittävästi suurempi.

        Minulle on yksi ja sama käytätkö maskia vain visiiriä tai oletko ilman mutta älä tule lähelleni ainakaan visiirisi kanssa. Minulla ja monella muullakin on vain yksi elämä, jota en halua vaarantaa välinpitämättömien kanssaeläjien vuoksi.

        Älä sinä höpöttele skeidaa! Maskit eivät absoluuttisesti suojaa virustartunnalta sen kummemminkin kuin visiiritkään. Siitä huolimatta kumpaakin on syytä käyttää, tilanteesta ja mahdollisuuksista riippuen. Äläkä sinä tule lähelleni paskaisen ja kostuneen maskin kanssa, se on sama kuin sinulla ei olisi mitään suojausta. Tiedäthän toki maskin käyttöohjeet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sinä höpöttele skeidaa! Maskit eivät absoluuttisesti suojaa virustartunnalta sen kummemminkin kuin visiiritkään. Siitä huolimatta kumpaakin on syytä käyttää, tilanteesta ja mahdollisuuksista riippuen. Äläkä sinä tule lähelleni paskaisen ja kostuneen maskin kanssa, se on sama kuin sinulla ei olisi mitään suojausta. Tiedäthän toki maskin käyttöohjeet?

        Kai jokainen lukutaitoinen nuo maskien käyttöohjeet tietää ja osaa. Niitä on syytä käyttää kun parempaa suojaa ei ole tarjolla. Itse en tuppaa sinne missä on ihmisiä ruuhkaksi asti ja käytän maskia ja käsineitä aina kun mahdollista. Visiirin käyttäjät kierrän kaukaa ja jos mahdollista, niin en mene lainkaan samaan tilaan visiirin käyttäjän kanssa.


    • Anonyymi

      Onpa todella hyvä tuuri tietyillä ihmisillä mestiskiekkoilun kanssa. Samat naamat saa bongata aina ruutu välityksellä korona rajoitteesta huolimatta. Vaikka kuulemma sallitut paikat aina ”arvotaan” fanien kesken, nämä kyseiset henkilöt istuvat/liikkuvat milloin missäkin ympäri hallia. Ovatko kenties Hannu Hanen ystäviä vai mistä mahtaa tälläinen tuuri johtua?

      • Anonyymi

        👍juurikin näin


    • Anonyymi

      Rokotukset Keuruulla edistyvät huonosti eli hitaasti. Olen pitkästi yli 70 v eikä rokotuksesta ole tietoakaan mutta minua 6 v nuorempi sisareni, joka on perusterve alle 70 v mutta asuu Helsingissä, on jo saanut rokotusajan ensi viikolle. Tästä voimme päätellä, että rokotusten kohdentaminen Helsinkiin on jo käynnissä vaikka hallitus on muka vasta sitä vaihtoehtoa harkitsemassa. Samaan aikaan on tiedossa, että Sipilän maahan kutsumat ulkomaalaiset, jotka vähät välittävät suojaustoimista ja kokoontumiseajoituksista, aiotaan rokottaa aiemmin kuin suomalaiset. Olemme alistuneet liikkumis- ja kokoontumisrajoituksiin, elinkeinon vapautta on tärkeästi loukattu, olemme suojautuneet maskeilla ja noudattaneet tehostettua hygieeniaa mutta silti juuri ne, jotka näistä eivät välitä, saavat valtion taholta korostettua suojaa rokotustenkin muodossa. Toisaalta eihän tämä valtion harjoittama eriarvoistaminen ole poikkeuksellista tässäkään tilanteessa sillä onhan se nähty miten valtiovalta suojelee tuota vip-kansanryhmää mm. työnteolta ja maksaa ruhtinaallisesti heidän kaikki kulunsa. Suomalainen ei voi edes uneksia edes lähellekään samanlaisesta palvelusta yhteiskunnan taholta. Kuitenkin me joudumme maksamaan veroillamme näitä varten otetut velat ja kustannukset. Keuruu ei tee valtioon verrattuna mitään eroa, jonka em. esimerkkini osoittaa, joten ei ole lottovoitto syntyä suomalaiseksi Keuruulla.

      Äänestäkää vaan sosialisteja, kommunisteja, Keskustaa ja Vihreitä. Voitte olla varmoja, että nähdyn kaltainen eriarvoistaminen itse valitsemiemme politikkojen taholta jatkuu ja kiihtyy.

      • Anonyymi

        Kateus on kansantauti...


      • Anonyymi

        Muuta Helsinkiin valittamaan. Pääset tasoihin siskosi kanssa. Ei tarvitse uhriutua sisarkateuden kanssa. Tässäkin asiassa sait ilmaista poliittisen ajatusmaailmasi julki. Voi valtava!


    • Anonyymi

      Korona leviää ja voi hyvin Keuruulla. Kun pandemia hellittää muualla, niin Keuruulla se kiihtyy ja jopa lapset ovat vaarassa. Missä vika kun koululaisetkin joutuvat karanteeniin ja jopa sairaalahoitoon? Onko kotona ja koulussa tehty kaikki voitava taudin torjumiseksi vai joko välinpitämättömyys pääsi pinnalle? Keuruulla on yli 1,5 vuotta päästy vähällä mutta nyt ei näytä hyvältä. Ei taida ihan pitää paikkaansa lääkäreiden ja ns. asiantuntijoiden puheet siitä, että eivät lapset sairastu eivätkä levitä tautia. Nyt on todistettu, että noilla puheilla ei ole ollut totuuspohjaa. Aikuiset vastaavat itse suojautumisestaan mutta lasten vanhempien ja opettajien pitää nyt ryhdistäytyä ja ohjata ja valvoa koululaisia tai tässä käy huonosti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe